YALIN' DAN
Bugün, pazartesi sabahına her zamankinden daha farklı başlamıştım. Zaten Dicle hayatıma girdiğinden beri her gün, güne daha güzel başlar olmuştum.
Nedense Dicle' yi her gün görmek bana çok iyi geliyordu. Böyle düşündüğüm zamanlarda ise o gün iyiki sarhoş olmuş ve iyiki onların evinden geçmişim diyordum.
Bundan bir ay önce Sanem diye ölen ben bir ay sonra Sanem' e minnettar olmaya başlamıştım. Bu durum bana hiç normal gelmesede bu durumdan memnundum.
Islık çala çala duşa girdim. Duş alırken bile ıslıklarımı çalmaya devam ediyordum. Bugün keyifliydim ve bu keyfimi hiç kimsenin bozmasına izin vermeyecektim.
Duş alıp havluyu belime bağladıktan sonra gardırobumun önüne geçip kıyafet seçmeye başladım. Ne giysem diye düşünürken odamın kapısı çaldı.
- Gel!
Gülümseyerek içeri giren kız kardeşime sımsıkı sarıldım.
- Güzelim...
- Abim...
- Seni sabahın köründe odama getiren sebep nedir?
- Direk saadete gel diyorsun yani?
- Evet, seni dinliyorum.
Bir kulağım Yeşimdeyken gardırobumdan gözüme çarpttırdığım kırmızı gömleğimi ve siyah pantolonumu çıkardım.
- Abi, bugün Dicle' nin doğum günüymüş. (Kardeşim, Dicle' nin ismini ağzına aldığı an dikkat kesildim) Eğer izin verirsen ona, şirkette güzel bir doğum günü partisi vermek istiyorum. Ama hemen kız...
- İyi fikir.
- N-ne yani kızmayacak mısın? İzin mi veriyorsun gerçekten?
- Evet. Bu bahaneyle şirkete hoş geldin partisiyle doğum gününü bir arada kutlamış oluruz. Ayrıca bu parti çalışanlarada motivasyon kaynağı olur. Biliyorsun çalışanlarımızı elimizden geldiğince memnun etmeye çalışırız.
Yeşim bana sımsıkı sarılıp;
- Teşekkür ederim ve seni seviyorum abi.
- Bende seni seviyorum güzel kardeşim.
- O zaman ben erkenden çıkıp Dicle gelmeden şirketteki herkese haber veriyorum.
- Tamam güzelim. Dicle' nin kardeşlerinide haber verirsin. Onun doğum gününde olmak isteyebilirler.
- Merak etme abiciğim. Onu da hallederim. Görüştüğümüzde kız kardeşinin telefon numarasını almıştım.
- Tamam güzelim. Hadi çık da, artık bende hazırlanayım.
- Tamam ,deyip hızlıca odadan çıktı.
Dicle hayatımdaki herkese dokunmayı iyi biliyordu.
Seçtiğim kıyafetler bugün için çok uygun kıyafetlerdi. Şirkete gitmeden önce Dicle' ye güzel bir hediye almalıydım.
Giyindikten sonra hızla arabamın anahtarını alıp odadan çıktım. Kapıdan çıkacakken dedem ve Deniz bana seslendi.
- Yalın?
- Kardeşim?
Masadakilere kısa bir:
- Günaydın.
Meftune Abla:
- Günaydın Yalın oğlum kahvaltı etmeyecek misin?
- Yok etmeyeceğim Meftune Abla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUKLUK AŞKIM (Tamamlandı)
RomanceMeriç & Yiğit.. Uzun zaman sonra buluşan aşıklar... Meriç, çocukluk aşkıyla yıllar sonra tekrar buluşur. Ama ne Yiğit, Meriç' i hatırlıyordur ne de Meriç, Yiğit' i hatırlıyordur. Küçük bir kazayla karşılaşan bu çift, aşka bir kez daha kapı açacaktır...