Bölüm 36

118 5 0
                                    

YALIN' DAN

Annemi bugün biriyle gördükten sonra kendimi çok kötü hissetmiştim. Ama şimdi Dicle sayesinde o histen geriye bir şey kalmamıştı.

Dicle'm ile sohbet edip içmek bana çok iyi gelmişti. İkimizde aynı kadeh sayısında şarap içmiş olsak da Dicle bana göre biraz daha çakırkeyif olmuştu. Ama fazla bir sarhoşluğu da yoktu.

Dicle' m konuşmaya devam ederken ellerim kıvırcık saçlarına gitti. Elim saçlarına gidince Dicle biraz ürksede gülümsemeye devam edip küçüklük anısını anlatmaya devam etti.

Şu an gözüme o kadar güzel ve tatlı görünüyordu ki dudağından öpmemek için kendimi zor tutuyordum. Öpmeme kızmayacağını bilsem de ilerisini getirdikten sonra onu kaybetmekten korkuyordum.

Bana tamamen ait olması için nelerimi vermezdim. Evet duyguları bana aitti, benim duygularımın ona ait olduğu gibi. Ama bedeni...

Onu o kadar çok seviyordum ki bu hissettiğimiz duyguları fiziken de ona yansıtmak istiyordum.

Ben onu düşünürken birden Dicle' nin bana seslenişini duydum. Gülerek:

- Gözlerinin kahvesi siyaha bulanmış. Ne düşünüyorsun öyle sevgilim?

- Seni...

- Beni mi? Ama ben yanındayken daha önce hiç böyle bakmamıştın.

- İşte ilklerimi yaşamama sebep oluyorsun sevgilim, deyip onu sarmaladım ve başını omzuma yatırdım.

- Hmm öyle mi? Ne tesadüf benimde ilklerimi yaşamama sebep oluyorsun.

- Ne güzel işte, birbirimizin ilkleri oluyoruz.

Başımı hafif kaldırıp gülümsedi. Dudaklarıma bakıp:

- Evet, dedi ve dudaklarımı öpmeye başladı.

Yapmak istediğim şeyi o yapınca müthiş bir arzuyla öpüşüne karşılık verdim. Kısa süre içinde arzuma yenik düşen Dicle aynı arzuyla bana karşılık vermeye başladı.

Daha önce hiçbir şarabın tadı Dicle' nin dudaklarındaki kadar tatlı gelmemişti. 

Onu öpmeye devam ederken bedenini koltuğa doğru uzandırdım. Nefesimiz kesilince ayrılmak zorunda kaldık. Daha fazla ileri gitmemek için kendimi geri çektim. Ama Dicle geri çekilmeme izin vermeyip yakamdan tutup bedenimi kendi bedenine yaslandırdı. Gözleri bana tutku ve arzuyla bakarken:

- Beni gerçekten seviyor musun Yalın?

- Bu bir soru mu Dicle? Ben sana deli gibi aşığım kadın.

Gülümseyip:

- Bende sana deli gibi aşığım Yalın.

- Biliyorum bebeğim, deyip alnından öptüm. Yeniden çekilecektim ki Dicle beni yeniden durdurdu.

- Beni ne olursa olsun bırakmayacağına söz verir misin?

- Söz vermeme gerek yok. Seni asla bırakmam Dicle' m.

Gözlerimin en derinine bakıp:

- Doğru söylüyorsun.

- Ben sana hiç yalan söylemedim Dicle. Söylemem de.

- Biliyorum, sevdiğini hissettirdiğin gibi bunu da hissettiriyorsun, deyip elleriyle tişörtümün altındaki çıplak bedenimi okşamaya başladı.

Bedenimi okşamaya devam ederken:

- Senin beni bırakmana izin vermeyeceğim Yalın. Çünkü bende seni bırakmayacağım, deyip tişörtümü üstümden çıkardı.

ÇOCUKLUK AŞKIM (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin