Sabah
BUĞRA' DAN
Bugün güne farklı bir huzur ile uyanmıştım. Gözlerimi açtığımda ise Damla' mın gül yüzü ile karşılaşmıştım. Uyuyan güzel karıma bakıp yanağını okşadım.
Bu güzelliğin artık benim olduğuna inanamıyordum. Benim karım, benim kadınım olduğuna... Gözümden akan yaşı sildim.
Annemi ve babamı kaybettikten sonra bir daha hiç ailem olamayacağını düşünürdüm. Evet kız kardeşim vardı. Ama anne, baba ve çocukların olduğu bir ailede sadece çocukların kalması ile nasıl aile olunabilirdi?
Anne ve babanın olduğu kadar güzellikte bir aile olmazdı.
Hayatıma giren Damla' m ile artık her şey değişmişti. Uzun zaman sonra Damla' m ile gerçek bir aileye sahip olabilirdim.
Diğer gözümden akan yaş ile eşimin alnından öptüm. Gözlerimi gözlerine indirdiğimde uyandığını gördüm. Damla:
- Neden ağlıyorsun sevgilim? Deyip akan yaşımı sildi. Bende yüzüne damlamış olan yaşımı sildim.
- Annem ile babamı kaybettikten sonra bir daha ailem olamayacağını düşünürdüm. Ama şimdi senin sayende bir ailem olacağına inanabiliyorum sevgilim, deyip avucunun içini öptüm.
Damla gülümseyerek yanağımı okşadı:
- Bundan sonra ömür boyu birlikteyiz sevgilim.
- Seni çok seviyorum Damla' m, deyip dudağına küçük bir öpücük bıraktım.
- Bende seni çok seviyorum Buğra' m, deyip o bu sefer dudağımdan öptü.
- Hoş geldin ömrüme.
-Hoş geldin ömrüme, dedikten bir süre sonra yine bana ait oluşuna şahit oldum.
MERİÇ' TEN
Düğünün yorgunluğuyla bu sabah çok geç kalkmıştım. Elimi yüzümü yıkadıktan sonra mutfağa doğru ilerledim. Daha merdivenlerin başındayken abim ile ablamın bağırışları duyuluyordu. Mutfağa girince:
- Ne oluyor be burda?
Abim sinirle bana döndü.
- Sen de gel Meriç. Sen de gel.
- Geldim abi, deyip abimin karşısına oturdum.
Abim:
- Dün düğünden dolayı sizinle konuşamadım. Eğer ben dün yakınlığınızı fark etmeseydim, bana ne zaman söylemeyi düşünüyordunuz?
Ablam:
- Yakın bir zamanda söylemeye niyetimiz vardı abi.
- Sadece niyet mi? Bence hiç söylemeyecektiniz.
- Abartma abi, illa söylerdik.
Ablam:
- Sabahtan beri bende bunu abime anlatmaya çalışıyorum. Ama gel gör ki anlamamakta ısrar ediyor.
- Abi bunda anlamayacak bir şey yok. Söyleyecektik işte, uzatma öğrendin zaten.
Abim sinirle:
- UZATMA MI?! ULAN BEN SİZİN ABİNİZİM BUNU ÖĞRENMEK BENİM HAKKIM?!
Babam araya girerek:
- Oğlum bir sakin ol. Kızlar açık açık seninle konuşuyor.
Abim:
- Bence hiç de açık konuşmuyorlar baba.
Ablam:
- İstersen sevgilimizle neler yaptığımızı da söyleyelim abi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUKLUK AŞKIM (Tamamlandı)
RomanceMeriç & Yiğit.. Uzun zaman sonra buluşan aşıklar... Meriç, çocukluk aşkıyla yıllar sonra tekrar buluşur. Ama ne Yiğit, Meriç' i hatırlıyordur ne de Meriç, Yiğit' i hatırlıyordur. Küçük bir kazayla karşılaşan bu çift, aşka bir kez daha kapı açacaktır...