MERİÇ' TEN
Yiğit:
- İyisin...
Dedikten hemen sonra gözlerini kapatmıştı. Yanaklarına vurarak:
- YİĞİT! YİĞİT! AÇ GÖZLERİNİ! (Gözlerimin dolduğunu hissettim) Ne olur aç gözlerini? Yiğit... deyip ağlamaya başladım.
Birden aklıma ilk yardımı yapmam gerektiği geldi.
- Kalp masajı.
Ellerimi göğsünde birleştirdim ve saymaya başladım.
- 1,2,3, ... 20.
Ağzını açıp ona nefes verdim. Kalp masajı yapmaya devam ettim.
- 1,2,3, ... 20.
Tekrar ağzına nefes verdim.
- 1,2,3, ... 20.
Tekrar nefes verdim ve sonunda Yiğit gözlerini açtı. Akan yaşlarımı silip:
- Uyandın. (Yiğiti hafifçe ağaca yasladım) Ambulans, ambulansı aramalıyım.
Hızla çantamı boşalttım.
- Telefonum, telefonum nerede? Ah! Buldum. (Ekranı kırılmıştı) Umarım çalışırsın.(Kilidini açtım ve çalışıp çalışmadığını kontrol ettim, çalışıyordu. Hemen 112' yi aradım) Alo? Alo acil bir durum var. Ar-arkadaşım ile motor kazası yaptık. B-ben iyiyim. Ar-arkadaşım başından yaralandı. Evet evet suni teneffüs yaparak gözlerini açmasını sağladım. Adres... adres. Bir dakika. (Otoyoldan geçen bir arabayı durdurdum, arabadaki kişiye) Buranın adresi ne?
Arabayı süren bayan:
- Siz iyi misiniz? Kolunuz kanıyor.
- B-ben iyiyim arkadaşım... arkadaşım kötü durumda.
- Ambulansı aradınız mı?
- Şu an telefonda ama adresi bilmiyorum.
Bayan telefonu elimden aldı. Birden başım dönmeye başladı. Duyduğum tek şey:
- HANIMEFENDİ!
İki saat sonra
Gözlerimi beyaz bir odada açmıştım ve ablamın sesini duydum.
- Uyandı. Meriç, iyi misin ablacığım?
- B-ben iyiyim. Yiğit... Yiğit nasıl?
Kerem sinirle:
- Onu düşüneceğine kendini düşün! Aileni düşün! Bizi ne kadar endişelendirdiğinin farkında mısın?!
Abim birden bağırdı:
- KES SESİNİ KEREM?!
Kerem:
- FIRAT ABİ!
- BANA BAĞIRMA! (Abim derin bir nefes alıp sakinleşti) Meriç o kazayı yaşarken yalnız değildi. Yiğit için endişelenmesi normal. Ayrıca sen neden Yiğit' in yanında değilsin? İçimizden birinin onun yanında olması gerekiyordu.
Kerem:
- Kayla zaten onun yanında.
Abim:
- KEREM!
Babam sinirle araya girdi.
- Birbirinize bağırmayı kesin artık. Burası bir hastane ve Meriç iyi. Siz burada kalın ben Yiğit' in yanına giderim.
- Baba?
- Efendim kızım?
- Yiğit gerçekten iyi değil mi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇOCUKLUK AŞKIM (Tamamlandı)
RomanceMeriç & Yiğit.. Uzun zaman sonra buluşan aşıklar... Meriç, çocukluk aşkıyla yıllar sonra tekrar buluşur. Ama ne Yiğit, Meriç' i hatırlıyordur ne de Meriç, Yiğit' i hatırlıyordur. Küçük bir kazayla karşılaşan bu çift, aşka bir kez daha kapı açacaktır...