Sinirden titreyen bacaklarımın inadına odanın içinde daha hızlı gel-git yapmaya başladım.ama nafileydi.sinirli bi ifadeyle durup rüzgar denen polise baktım
-(ben) ne saçmalıyosunuz ya siz?
Bas baya biri bu kızı öldürmeye kalkmış ve sizde buna rağmen sırf ifadesinde bi şey söylemedi diye bu konuyu kapatacaksınız öyle mi?
-(nehir ) EĞER ÖYLE Bİ NİYETİNİZ VARSA EĞE
-(rüzgar) Naparsın ? Daha doğrusu ne yapabilirsin
Bu ikisinin arasında şimdiden duvarlar oluşmaya başlamıştı.
-(nehir ) ne yapab...
-( asya) kesin sesinizi BE ARTIK.
Sende otur bi yere mira.başım döndü .
biz bu 3 kaçak polisin evinede oturmaya gelmiştik ya zaten. Kaçak diyorum çünkü bizden polis olduklarını saklamışlardı.daha doğrusu bütün mahalleden.hastanedeyken kendi ekipleriyle geldiklerinde öğrenmiştik kim olduklarını. Çalan kapıyla bulut denen polis kapıya bakmaya gitti.bense hala ayaktaydım.biraz sonra merdivenlerden bulut ve arkasından ekip üyeleri geldi.
Bulut, rüzgar ve barut haricinde 2 erkek 1 kız vardı.isimlerini duysamda pek tınlamadım.zaten fazladan 3 isim öğrendim 3 kişiye daha gerek yoktu.koltuklara yerleştiklerinde bana oturacak yer kalmamıştı.oh valla ne güzel, babanızın malı gibi yerleşin dicem ama zaten bu evi onlar almıştı meslekleri gereği.bu arada yaklaşık yarım saat önce asunun onu öldürmeye çalışan kişi hakkında hiç bi şey söylemediğini öğrendim. asu hastaneden yeni çıktığı için ona söyleyeceğim her şeyi ağzıma tıkayıp ne olup bittiğini bize anlatsınlar diye bizi barutgille gönderdiler.
-(nehir) o değilde asu onun kim olduğunu madem bilmiyo görmedim deyip işin içinden niye çıkmıyo ki
onların karşısında yer alan yemek masasına kalçamı yasladıktan sonra hepsinin yüzüne tek tek baktım.
-(ben) ya biliyosa
bi kaç dk önce evin içinde tepinen ben değilmişim gibi soğuk ve sakin bi ses tonuyla konuşmam afallamalarını sağlamıştı.
-(zeynep) saçmalık.kim onu öldürmek isteyen birini şikayet etmez.
Bu ekibi hiç sevmesemde bu kızı daha bi sevmemiştim.tam bir itici.salak şey nolcak.bi de saçlarını kırmızıya boyatmış.gerçekten de kızın omuzlarının biraz aşağısına kadar gelen saçları kırmızıydı.doğruyu söylemek gerekirse bal rengi olan gözleri ve beyaz teniyle çok uyumlu olmuştu saçları ve çok güzel görünüyordu ama dediğim gibi tam bir i ti ci .
-(ben) tehtit edilen bi kız
Kahkaha atan salağa yüzümü buruşturarak baktım
-(zeynep) kameraların kaydettiği her şeyi izledik.
-(ben) bende aksini söylemedim zaten geri zekalı.ama hastanede güzel güzel yatan bi kızın birden ısrarla eve gitmek istemesi ve ifadesinde hiç bi şey yazmaması ...
biri kamera kayıtlarını filan silmiş olmasın.
- hayır, bütün kamera kayıtları duruyo.odaya doktor ve hemşireden başka yabancı birisi gir..
Ekipteki çocuk sağ eliyle çenesini sıvazladı.
- hatırlıyor musunuz ? Doktor odaya girdikten 3-4 dk sonra terar asunun yanına gelmişti.
-(zeynep) evet . hatta sen aşık oldu sanıp sinirlenmiştin
dedi budnunu kıvırarak.
- o konuya hiç girme. Ve bi doktor neden daha yeni kontrol ettiği hastasının yanına tekrar gitsin ki
Asya sinirle ayağa kalktı
-(asya) SİZ BÖYLE Mİ KORUYOSUNUZ ASUYU. KIZ ÖLSE RUHUNUZ DUYMAYACAK LAN
-(rüzgar) YETER LAN ARTIK. HEM SİZ NEYİN KAFASINI YAŞIYONUZ LAN. BİZ ÖLEN 4 KIZIN VİCDANINI YAŞARKEN SİZ KARDEŞİM DEDİĞİNİZ KIZLARI HATIRLAMIYOSUNUZ BİLE. ASUDANSA NEFRET EDİYOSUNUZ. ÖLSE HİÇ BİRİNİZİN UMRUNDA OLMAZ AMA BİZE AHKAM KESİYOSUNUZ.
Duyduğu şeylerle yerinde sendeleyen asya eliyle duvardan destek aldı.nehir ayağa kalkıp bağırmaya başladı.asya yere bakarken gözlerinden yaşlar boşalmaya başlamıştı bile.koşarak evden çıktıktan sonra gözlerimden akan yaşlar yüzünden her şeyi bulanık görüyordum.yaklaşık 20 dk ' dır koştuktan sonra sırtımı yanımdaki duvara yaslayıp yere çöktüm.koşmaktan ve duyduğum sözlerin ağırlığından dolayı kaldim çok hızlı atıyodu ve rahatça nefes alamıyodum.etrafa göz atınca kimseyi görememek içimi rahatlattı.bi aşağı mahalleye gelmiştim.bi süre daha ağladıktan sonra kararan hava yüzünden ayağa kalkıp yürümeye başladım.
bir adım attıktan sonra arkamdan gelen köpek sesleriyle korkarak arkama baktım.3 tane köpek koşarak buraya doğru geliyodu.köpeklerden zaten korkarken onların havlayarak ve koşarak buraya doğru gelmesi daha çok korkmama neden oldu.
önüme dönüp koşmaya başladım.
biraz önce duran göz yaşlarım tekrar akmaya başlamıştı.ara sokaklardan filan geçerek köpeklerden kurtulduktan sonra ellerimi dizlerime koyup nefesimi düzenlemeye çalıştım.
-(ben) OOOF
hava kararmıştı ve ben yavaştan korkmaya başlamıştım. bi an önce eve gitmem gerekiyordu.adım atmak için kaldırdığım ayağımı ensemde hissettiğim nefesle indirdim.bütün bedenim korkudan titrerken arkama dönmeye korkuyordum.
- benden korkmalısın . Korkman gerektiğini göstermeliyim de zaten ama şimdi senin kokununun etkisindeyken ( sağ eliniyle beni kendine çekti.). bu imkansız.Kim olduğunu bilmediğim bu adamın sadece sapık bi sarhoş olmadığını bilmek dahada korkamı sağlıyodu.çünkü sesini değiştirttiği o kadar barizdiki.sanırım sesini değiştirmesi için bi cihaz kullanıyodu ki bu öylesine bi ayyaşın yapacağı şey değildi.bedenim hala titrerken arkamdakinin , elini çekerse eğer dizlerimin beni taşımadığı için yere düşeceğime adım kadar emindim.
-(ben) n-ne istiyo sun benden
Beklediğimden daha kısık çıkan sesim onu tatmin etmiş olacakki kahkaha attı.aslında çığlık atardım ama beni kurtaracak kimse yoktu burda.tabi bunda havanın kararması ve eski bi parkta olmamızında etkisi vardı.kimsenin gelmeyeceğini bile bile bağırıp arkamdaki sapığı kızdırmak istemiyorum.sonuçta yalnızız ve beni öldürse kimsenin ruhu duymaz.
-b-bak derdin ne b-bilmiyorum ama ....
söylececek hiç bi şey bulamadığım ve sesimin çok fazla güçsüz çıkması nedeniyle devam etmedim.
- onlardan uzak duracaksın.
-(ben) anlamadım
hah bula bula deliyi buldum öylemi
- yeni komşularından uzak duracaksın
her kelimeyi bastıra bastıra söylemesi yeterince korkmamı sağlarken düşündüğüm gibi deli olmadığını anlamam daha çok titrememi sağladı.
- söylediğim şeylerin yapılmaması canımı sıkıyo küçük yıldızım.ve benim canım sıkılırsa eğer seninde canın sıkılır.( kahkaha attı ) zaten yeterince sıkkın dimi.hastane sana gerçekten hiç yaramıyor.asuya olanları biliyodu.ensemde hisstettiğim dudaklarla gözlerim kocaman oldu.bu gerizekalı katil kılıklı pislik beni öptü mü yani ????????
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güz Matemi
Teen Fiction8 genç kızın kendi elleriyle yarattığı katil kanlı bir oyun başlatırsa ve kızların kanlarıyla güçlenirse .... ♤♤♤♤ " S-sizdiniz , biz size güvenmiştik. Nasıl yaparsınız bunu , nasıl ..." " Bi daha sakın bana sesini yükseltme , canı yanan sen olursu...