18.

89 16 15
                                    

Biliyorum sizi birazcık (!) beklettim ama dediğim gibi hala telefonsuzum ve her fırsatı değerlendirmeye çalışıyorum. Yazdığım tek kitap bu olsaydı eğer daha hızlı yeni bölüm gelebilirdi ama ilk kitabım henüz tamamlanmadı. Aslında bi ara tamamlanmıştı ama yeniden başladım. Neyse bu konulara hiç girmeyelim. İyi okumalar
( normalde soruları en alta yazıyorum ama bu kez ilk sorumu üste yazayım dedim 😋)
Külkedisinin yeni kapağı Nası olmuş ???
Yeni kapak beni fazlasıyla şaşırttı ve söylemeden geçemedim işte ...
Kapak için teşekkürler IcEQuinN_97
Bu bölümü IcEQuinN_97 ' ye ithaf ediyorum😋

Sıçrayarak kalktığım yatağa nefes nefese baktım. Komidinin üstünde duran bardağa sürahiden su doldurup içtim. Bardağı yeniden komidinin üstüne koyduktan sonra ne zaman akmaya başladığını bilmediğim göz yaşlarımı sildim. Odadan çıkıp koşarak banyoya gidip kapıyı kilitledim. Işığı yakıp kapının önüne oturdum. Kollarımı bacaklarıma sarıp hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım. Bi süre sonra kızlar kapıya dayandılar. Sesleri duysamda anlamıyodum. Kelimeler beynimde kaybolurken kafayı yemek üzereydim.
" SUSUN ARTIK DAYANAMIYORUM. SUSUN. SUSUN . " kelimeler ağzımdan çıkarken ne söylediğimin bile farkında değildim.
" Mira iyi misin ? Bişey mi oldu ? MİRA BİŞEYLER SÖYLE ARTIK NOLUR , KAFAYI YİCEM. "
Asya'nın sesini duyunca zorla ayağa kalkıp kapıyı açtım. Sonunda bi şeyleri anlamak rahatlamamı sağlıyodu. Asu beni kendine çekti. Ben yere oturunca o da yere oturdu. Bi yandan saçlarımı okşarken bi yandan da " geçti " demeyi ihmal etmiyordu.
Gözlerimdeki hükmümü çoktan kaybetmiş olmalıyım ki kapanmaya başlamıştı.

YAZARDAN

Asu'nun kollarında uykuya dalan kızı yatağına tekrar yatırdıktan sonra yeni yeni çıkmaya başlayan güneşten dolayı perdeleri çekip halının üstüne oturdular. Mira' nın biraz önceki hali hiçbirinin gözünün önünden gitmiyordu.
" ne olmuş olabilir ? Yani Mira ' yı bu denli ne korkutabilir ki ?"
" Acaba eve biri mi girdi dicem Nehir ama biz aşağıdaydık . Öyle olsa hissederdik. "
" En iyisi şu gerizekalıları arayalım. Hem zaten bizi korumak için buraya gelmediler mi ? "
" Asu haklı. Kendi mekanlarında , herkesin önünde bizi küçük düşürmekle olmuyo bu iş. "
" Katilde bizi öldürsün dimi ? Siz kafayı mı yediniz acaba ? Kaç gün oldu be daha ? katil " onlarla konuşmayacaksınız " demedi mi bize ?"
" Bizde ararız o zaman . Hem böylece katilin de haberi olmaz. "
Kızlar vakit kaybetmeden emniyet müdürlüğünden aldıkları numarayı aradılar.
Telefonu geçen gün Asu' ya demediğini bırakmayan polis açtı. Asu telefonu kapatıp görüntülü aradı.
" Bu saatte noldu lan ? "( Asu'yla kavga eden polis )
" Askerlik arkadaşınla mı konuşuyorsun sen be , lanlı lunlu ? "( Asu )
" sakin ol Asu . Sende düzgün konuş ya." ( nehir )
" o kim Cenk , kimle konuşuyosun ? " ( ecrin : miranın deyişiyle çalı süpürgesi )
" Sana ne be , Allah Allah ya " ( Asu )
" Bu böyle olmayacak. Kapıyı aç size geliyorum." ( Nehir )
Nehir aramayı sonlandırıp evde kalmalarını söyledikten sonra evden çıktı.
Asu'yla asyaysa arkasından " saat tam 8 , en geç 8:30 ' da geri dön." diye bağırmaktan kendilerini alamadılar.
Nehir onlara gittiğinde barut telefonuyla uğraşıyordu.

NEHİR

Başkomiser barut olduğu için olanları ona anlatacaktım ama beyefendinin telefonunu bırakacağı yok. Salonun ortasında durmuş dik dik bakmama rağmen adam hala telefonla uğraşıyo. Biraz sonra telefonunun kartını çıkartıp kırdıktan sonra ayağa kalkıp mutfağa gitti. Tabi bende peşinden gittim. Mutfakta asu' ya saçma sapan şeyler söyleyen çocuk vardı.
" n' oldu , niye kırdın kartı ? "
Barut bana baktı.
" Bu konuyu sonra konuşuruz Cenk . " aman bende çok meraklıydım sanki onlara. Çalan telefonumla mutfaktan çıktım.
" n' oldu Asya ?"
" Çabuk eve gel Nehir gelince konuşuruz."
Asya'nın telaşlı sesiyle barutu filan boş verip hızla evden çıktım.
Nefes nefese kapıya dayandığımda Asya kapının önünde bekliyordu.
" Hadi , hemen içeri gir."
Salona gidip koltuğa oturduktan sonra gözlerimi kısarak Asya'ya baktım.
" niye çağırdın beni ?"
" Oku şunu "
Asya'nın telefonunu elime alıp bi kaç dk önce gizli numaradan gelen mesajları okudum.

1. Mesaj : Beni dinlememekte neden bu kadar ısrarcı olduğunuzu hala anlamadım.
2. Mesaj : Benimde canım sokulmaya başlamıştı zaten
3. Mesaj: Madem bu kadar sabırsızsın senle başlayalım o zaman Nehir.

Korkuyla Asya'ya baktığımda önünde aynı ifadeyle bana baktığını gördüm.
" kızlar"

(Aslında burda bölümü bitirecektim ama ....)

AlMİRADAN

" kızlar" üçüde birden çığlık ayınca kulaklarımı kapattım.
" niye bu kadar korktunuz? Bi şey mi oldu ?"
Asu , elime Asya'nın telefonunu verdiğinde ekrana baktım. Mesajları okuduğumda bakışlarım direkt Nehiri buldu.
" Yine neyi kaçırdım ?"
Nehir olan biten her şeyi anlatınca kaşlarım çatıldı.
" Barut kartını mı kırdı ?
Mesajlar saat kaçta geldi Asya ?"

" 8:01 , 8:02, 8:02 "
" Sen saat kaçta gittin onların evine Nehir ?"
" saat tam sekizde evden çıktım."
" İyi ama onlar polis mira , onlardan da şüphelenirsek kime güvenicez?"
" polis olmaları hiç bi şeyi değiştirmez Asu . Bu kadarı da tesadüf olmaz."
" Cenk ..."
" o kim be ?"
" Dün sana kızan polis. Neyse işte Cenk mutfakta baruta " niye kartı kırdın ?"diye sorunca Barut ben varım diye " sonra konuşuruz " dedi. Bi polis kartını niye kırar ki ? "
" kartını kırdığında kaç geçiyordu Nehir ? "
" 2 ya da 3 "
" Siz gizli numarayı kaç geçe aradınız?"
"3"
" iyi düşün Nehir, 2 mi 3 mü ?"

Çalan kapıyla sorum cevapsız kaldı.
Hep beraber kapıyı açmaya gittik. Delikten kim olduğuna baktığımda kimseyi göremedim.
" kimmiş ? "
" kimse yok."
Kapıyı açtığımızda kapının önünde bi kutu vardı.
" bu ne ?"
" Bilmem."
Nehir bizi kenara itip kutuyu yerden alıp içeri girdi. Bizde kapıyı kapatıp arkasından salona gittik. Kutu tam ortada bizde onun çevresinde oturuyoduk. Bi çember oluşturmuştuk ve orta noktamız o kutuydu...

Bitti...
(Cenk 25 yaşında )
Bazı sorunlardan dolayı( size o sorunları zaten söylemiştim; telefonumun bozulması , annemin Wattpad ' a karşı olması filan )bölümler geç geliyo. Ve tabi kısa. Normalde ben bölümler ilerledikçe bölümüde uzatırım ama şimdi pek öyle bi imkanım olmuyo maalesef 😔.
Bölümler çok mu kısa ?

O kutuda sizce ne vardı ?

Kızlar , özellikle almira ( unutanlar için ; miranın adı aslında almira . Sadece Yakın çevresi ona mira diyo.) barut ve diğerlerinden şüpheleniyor. Sizce haksızlar mı? Yani sonuçta onlar polis.

Sizce Katil barutgil mi ? Değil mi ?

Değilse kim olabilir ?

Okuduğunuz için teşekkürler 😊

Güz Matemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin