28.

88 11 3
                                    

Asu

"Off ya rezil olduk ."
" Unut artık Nehir. Yapabilecek bi şeyimiz yok.  "
Asyanın sesiyle yatağa oturdu.
" O değil de sen niye Cenk'in odasında uyudun dün ?"
Kızlara klan her şeyi anlattığımda Asya yanıma gelip sırtıma baktı.
" Oha ! "
" Hayvan!"
" Elleri kırışır inşAlşah. "
Asya camdan dışarıya baktı.

" Bu böyle olmayacak. Bizi  bi şekilde kaçmamış lazım burdan. Korumaların yerlerini filan öğrenmemiz gerek."

" Mira bu haldeyken olmaz. Biraz  sabretmemiz gerek. O sırada da olabildiğince normal davranmalıyız. Bize içten içe güvenmeleri gerek. Bizi denemek isteyecekler. Belki de kapımızı filan dinletecekler. Onlar dinletmese bile evdeki gerizekalılar sırf biraz gözlerine girebilmek için bu tarz şeyler yapacaklardır. Çok dikkatli olmalıyız ve ayrıca bizi dinlediklerini veya göstermediklerini fark edersek eğer bizim lehimize bi şeyler yapmalıyız.  " kızlar beni onaylandığında Mira'nın üstünü örttüm.
" Sen biraz dinlen . Bizde yapabileceğimiz bi şey olup olmadığına bakalım."

Evin içinde gezmeye başladık. En üst kata çıktığımızda 5 oda vardı ve bunlardan biri Cenk'in odasıydı. Orayı evde olmadıkları zaman arayacaktım ama fazla da umutlu değildim açıkçası. Öyle olsa veni oraya kilitler miydi?
Rastgele bi odanın kapısınj açtığımızda yatak odası olduğunu gördük.
" Anlaşıldı bu katta odaları var ."
Nehir düşüncesini belirtince Asya kapılarda göz gezdirdi.
" Peki +1 ' de ne var ?"
Omuz siliktim.
" Direkt bakalım."
3. odanın kapısını açtığımızda çalışma odasıyla karşılaştık.

" Allah'ım , içim daraldı . Bu ne ya böyle. Her yer siyah. Burda çalışabiliyolar mı gerçekten ?"

Nehir haklıydı. Fazlasıyla haklıydı.
" Bu 4 bay katilin doğum günleri ne zaman acaba ?"
Asya gözlerini devirdi.
" Hediye mi alacaksın ?"
" Yok , bu odayı çalışma odası haline getiricem , daha doğrusu getiricez. Mirada kendini toparlasın. "

Kapının takılı olduğu yerde olan aralıkta onları görünce hemen gözlerimi çektim.
" Aslında duvarları toz pembeye boyayabilirdik ama bu onlara iyilik değil şey olur. Mavi filan da olmaz . O yüzden klasik renk yani beyaz. "
Kaşlarını çatarak bana bakan Asya'ya onları gösterdiğimde bu kez o konuştu.

" Hem buranın manzarası güzeldir , genişte. Arada biz de geliriz."

Sanırım onları ilk gören Nehir'di. Bende bu kız ne diyo diyodum.

" Aynen. Onlar çalışsın biz izleyelim."
Asya'ya aynı anda ha dediğimizde
Nehir tekrar konuştu.
" Manzarayı yani. Sizde ne fesat çıktınız ya. O değilde burası biraz fazla tenha ya  , napsak kamera filan mi koysak.. Bence biz bu odayı bi an önce adam edip yerleşelim. O salaklar sürekli buraya çıkıp duruyo. Hayır yani kesinlikle kıskandığımızdan filan değil , maksat bay katillerin namusunu korumak. Yicekler diye korkuyorum yaaa. Bulut karşıma geçip git dese gidemicem  diye korkuyorum. Yazık çocuğa , o  yellozların ne yapacağı hiç belli olmaz. Biz gifince saldırırlar filan "

Nehir bize de devam edin dercesine işaret ettiği de bunun konumuzla ne ilgisi olduğunu hiç anlamadım. O salaklarla bu katillerin ne alakası var ?
Asya benim gibi sessiz kalmak yerine konuşmaya karar verdi.
" Kesinlikle katılıyorum. Kamera fikri de fena sayılma..."

" Siz salak mısınız ya , hala kamera diyo. Nerden bulcaksın o kamerayı acaba ?"
Asya sinirle bana baktı.
" Canera söyleriz alır canım , niye bu kadar düşünüyosun ki ?"
Dediğinde bende sinirle ona baktım.
" Caner' le zaman kaybetmeyelim , Asım daha yakın sonuçta ."

" İkinizde birbirinize gelin. Asya , Asım'la ilgli olan her şeyi çoktan attı ve onunla ilgili hiç bir bağı kalmadı . Ayrıca Asu ' da bi dakika ya neyin açıklamasını yapıyorum ki , şimdi sorsam çocuğun göz rengini söyleyemez be . Ayrıca siz neden bay katillere bunun açkklamasını yapmıyosunuz ?"
Omuz siktim.

Güz Matemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin