9.

110 22 2
                                    

Hızlı hızlı yürürken bi yandanda arkama bakmayı ihmal etmiyodum.titreyen ellerimi , kızarmış gözlerimi , dağılmış saçlarımı ve sürekli arkama dönüp bakmamı biri görseydi eğer hiç şüphesiz ya deli olduğumu ya da birilerinin beni rahatsız ettiğini düşünürdü. Öyle de  değil miydi zaten .söylediği şeyler aklımdan çıkmazken vücudum zangır zangır titriyordu." bu konuştuklarımız aramızda kalmazsa eğer .... "
asuyla tehtit ediyodu beni.aldığım her nefes canımı yakıyodu.arka cebime koyduğum telefondan gelen sesle ağzımdan kaçan çığlığa engel olamadım.çevreme baktığımda kimseyi görememek rahatlamamı sağlarken aynı zamandada korkutuyodu beni.titreyen ellerimle telefonu elime aldım.
Gönderen : gizli numara
Beni bu kadar özlediğini görmek gözlerimi yaşarttı küçük yıldızım ama birazdan sizin sokağa gireceksin ve kimsenin seni böyle görmesini istemezsin dimi

Ah lanet, açık açık beni tehtit ediyodu pislik.telefonu yeniden cebime koyduktan sonra derin bi nefes aldım.bi an önce toparlanmam gerekiyordu.bileğimdeki siyah tokayla saçlarımı sıkıca topladıktan sonra üstüme çeki düzen verdim. Kızaran gözlerim için yapacak hiç bir şeyim yoktu maalesef.bi kaç dk sonra bizim evin önüne geldiğimde gözlerim istemsizce karşıya takıldı.ordaydılar.hepsinin gözü benim üstümdeydi.oh ne ala ya . onlar çardakta oturup keyif yapsın bende katil kılıklı pislik lanet kem gözlü öcülerle uğraşıyım..
titreyen ellerimi saklamak için arkama gizlediğimde barutmu ne haltsa işte onun kaşları çatıldı.ellerimi sakladığımı anlamıştı.daha fazla burda durmak istemediğim için arkama döndüm.
iyi ama ben şimdi eve girersem anneme ne dicem .valla bu kez kesin psikoloğa götürür.dilek teyzeyle çiğdem teyzenin de annemden pek bi farkı yoktu buğrayla gökmen de bu işin peşini bırakmazdı.nerde kalcam be ben.
Çalan telefonumla istemsizce irkildim.korkarak telefonu elime aldığımda karamelimmmm yazısını görünce derin bi nefes aldım.
- aşkıııım
Kıkırdadım.ben bu kızı yerim ya
- aşkım ????
- yalan mı söylüyorum sanki aşkım değil misin Allah Allah ya
- tamam tamam kızma canımın içi.
- sana kızmak ne mümkün bi tanem.bu arada size geliyoruz haber veriyim dedim.annemler bizim evi işgal etti.annem yıllardır zullaladığı şeyleri döktü ortaya.
Kahkahama engel olamadım
-bu önemli toplantının nedeni neymiş.
asya telefonu suratıma kapatınca kaşlarım çatıldı.
-(asya) benim faturamı sen mi ödüyonda çattın kaşlarını geri zekalı
nihayet karşı karşıya  geldiğimizde korkmadım değil.
-(ben) yavaş gelin be gözüm korktu.
Ama korkulmayacak gibi değillerdi buğra , deniz , karamel ( asya ) , süslü ( nehir ), " asu , asunun yürümesine yardımcı olan çağrı , gökmen
Bu 3'lüyü görünce kaşlarım çatıldı.
Gökmenin dudağı  patlamış , çağrının sağ  elmacık kemiğinin üstü kızarmıştı ve bide çağrının koluna kuola gibi yapışmış bi adet asu  vardı.
-(ben) NOLDU SİZE ? MAHALLEDE KAVGA FİLAN MI VARDI ?
daha bi kaç dk önce tehtit edilmişken onları böyle görünce endişelenmem gayet doğaldı.
-(deniz) kavga ettiler
yok artık
-(ben) İŞİNİZ GÜCÜNÜZ YOKTA BİRBİRİNİZLE KAVGA MI EDİYOSUNUZ? SİZE İNANMIYORUM.
-(asu) ortada inanmayacak bi şey yok ki . Kara kedi gibi girdin aralarına
-(süslü " nehir " ) ASU
-(asu) iyi be sustum.
ben o katil kılıklı pislikle cebelleşirken bunlar kavga ediyo ve suç bana kalıyo öyle mi ?
-(ben) GÖK....
gökmen arkasını dönüp seri adımlarla yanımızdan uzaklaşırken söyleyeceğim bütün hakaretleri yuttum.
-(ben) Noldu şimdi
-(buğra) hadi içeri girelim.o da biraz yalnız kalıp kendini toplasın.
-(çağrı) buğra sen asuya içeri girmesinde yardım et bizim mirayla konuşacaklarımız var.
Asu homurdanarak buğrayla birlikte bahçeye girdi.
-( karamel " asya") çok geç kalmayın.
herkes içeri girdiğinde çağrıya döndüm.yüzünü gayet net görebiliyodum yeni komşular sağ olsun.bahçelerinin her yerinde ışık var.şimdide bahçede oldukları için sanırım hepsini yakmışlar.
Çağrının kızaran elmacık kemiğine dokundum
-(ben) çok acıyo mu
Valla baya sağlam geçirmiş gökmen.yarına moraracağına eminim.
-(çağrı) hayır
-(ben) asu ne demeye çalıştı çağrı?
siz kavga ederken yanınızda bile değildim.
-(çağrı) niye ağladın
Gözlerimi yıldızlara diktim.
-(ben) a-ağlamadım
-(çağrı) o yüzden mi gözlerini kaçırıyosun, kim üzdü seni ?
dolan gözlerimin akmasını istemediğim için hala yıldızlara bakıyodum.
-(ben) kimse beni üzmedi çağrı.sadece bu aralar her şey üst üste geliyo ve ...
daha fazla dayanamadığım için hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladım.
çağrı beni kendine çektiğinde yüzümü boynuna gömdüm.
-(ben) parfümünü değiştirmişsin
boğuk çıkan sesim her şeye rağmen yüksekti.çağrı kahkaha attı.
-(çağfı) bende ne zaman fark edeceğini düşünüyodum, eh artık
gizli gizli benim parfümümden sıkmazsın
-(ben) yooo ben bunuda çok beğendim
-(çağrı) yani " benden kurtuluşun yok boşuna uğraşma " diyosun öylemi
-(ben) aynen öyle diyorum
geriye çekilip aramıza biraz mesafe koydum
-(ben) gökmenle aranda sorun olsun istemiyorum
-(çağrı) ....
-(ben) noldu birden size böyle. Eskiden çok iyiydiniz siz aranızdan su sızmazdı.
-(çağrı) eskiden , hadi içeri girelim üşüteceksin
-(ben) sen gir ben gökmenle konuşup geliyorum
Kaşları çatıldı.ağzını açıp bi şey söyleyecekken sustu.ağır adımlarla eve girdi.şimdi dışarda bi ben bi de yeni komşucuklarım vardı.ah ması mesûtum  anlatamam.ilk aradığımda açmadı , 2. aradığımdada meşgule attı. 3. aramamda tekrar açmayınca sesli mesajda karar kıldım.
" sen gelene kadar eve girmicem gökmen."
Bahçe kapısının önüne oturup yıldızları izlemeye başladım.
-(ben) niye bu kadar güzelsiniz ?

dudaklarımdan dökülen kelimelerin farkında değildim.
-(ben) her güzel şeyin bi sonu vardır derler.sizinde bi sonunuz var mı ?
.
.
.
Yaklaşık 20 dk' dır  yıldızlarla konuşuyodum resmen.beni bölen şeyse kolumdan tutup kaldırılmam oldu.bakışlarımı beni kaldıran kişiye çevirdiğimde gökmen olduğunu gördüm.
-(gökmen) KAFAYI MI YEDİN SEN ? ELLERİN BUZ GİBİ OLMUŞ , AMA HALA EVE GİRMİYOSUN . YÜRÜ HADİ

Gökmenin kolundan tuttum
-(gökmen) geldim işte daha ne istiyosun
-(ben) konuşmak
oflarcasına nefes verip ne diceksen de hadi dercesine bakınca konuşmaya başladım
-(ben) bana kırgınsın biliyorum ama ...
-(gökmen) aması filan yok mira.
-(ben) BU NE BE . KENDİMİ İKİ ERKEĞİ BİR ARADA İDARE EDEN Bİ GERİ ZEKALI GİBİ HİSSEDİYORUM. YA BAK BENİM TEK İSTEĞİM ESKİSİ GİBİ OLMANIZ.
-(gökmen) SANA TEK Bİ ŞEY SORUCAM MİRA. TEK Bİ ŞEY. NEDEN ARKAMDAN GELMEDİN  ?
Sorduğu soruyla afalladım.cevabın çok önemli olduğunu biliyodum. Eğer yanlış bi şey söylersem gökmenle aramdaki bağların zarar göreceğine emindim.bi tarafımda çağrı diğer tarafımda gökmen vardı.şaka yapmıyorum deniz , buğra , asya , asu  ve nehir gibi çağrıda bizi izliyodu.gökmen bi süre bekledi, cevap vermem için bekledi.ama ben ne diyeceğimi bilemedim.başını sallayıp konuşmaya başladı.
-(gökmen) peki
yürümeye başladığında korkuyla konuşmaya başladım.o kadar korkuyodum ki bağırdığımı bile fark edemedim.
-(ben) ARKANDAN GELMEDİM DOĞRU.ÇÜNKÜ , ÇÜNKÜ HİÇ ARKANDA KALMADIMKİ BEN SENİN GÖKMEN
gökmen şaşkınlıkla bana döndüğünde gülümseyerek ona baktım.
-(ben) gökmen , korku filmi izleyelim mi ?
Başını sağ omzuna yatırdı
-izleyelim bakalım

Güz Matemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin