29.

90 15 0
                                    

İyi okumalar 😊

( medya Asya'nın söylediği şarkı ..)

Hiç birimizin keyfi yoktu bugün. O günün ardından bir hafta geçmişti. O günden sonra Cenk bana dokunamaya dikkat ediyodu . Mira artık daha iyiydi ve yürüyebiliyodu , Nehir eskisi kadar süslü değildi . Ama bugün bu kadar keyifsiz olmamızın nedeni bizden çok uzaktı. Sabah Asya'nın çığlıklarıyla uyanmıştık. Evet 4 kız birlikte uyuyoduk. Ve yataktan düşme ihtimalini hiç birimiz takmıyorum. Ah tamam yalan söylemicrm , sırf bu yüzden her akşam ortada yatmak için kavga etmemiz kimin umrunda ? Her neyse konuyu çok dağıtmayacağım , en son Rüzgar koşarak odaya girmiş ve Asya' yi uyandırmıştı. Bu durumdan rahatsız olan bi tek biz değildik galiba. Çünkü onlarda kahvaltıyı reddedip bizim gibi birer bardak kahveyle bahçeye çıkmışlardı. Şuan ki psikolojiyle kendimize zarar vermenizden korktukları için çok yakın olmasa da ne konuştuğumuzu duyacak kadar yakınımızdalardı. Biz se çağdaşa oturmuş , soğumuş kahvelerimize boş boş bakıyoduk. Bu hikâyede en çok yarayı Nehir ve Asya alıyodu. Asya Nehir' in aksine acısını içine attığı için patlak vereceğini zaten biliyodum. Ama en azından uykularında rahat edeceğini düşünüyodum. Asya mırıldanmaya başladığında ona baktım . Bardağı masanın üstüne bırakmış, başını çağdaşa yaslamıştı. Onu dinlediğimizi anlayınca yüzündeki buruk tebessümle sesini arttırdı. Şarki söylüyordu.

Hangi mum yanar ki yatsıya kadar

Bana söz ver , bi yemin et

Sakla mezara kadar

Tutulur mu hiç sırlar ölene kadar

Gözlerini kapatıp şarkıyı söylemeye devam etti

Kimi suçlu kimi suçsuz

Elmacık kemiklerinde yol bulan göz yaşına baktım sadece

Tatlı küçük yalancılar

Bu gizli sırla dolu bir hikaye

Karanlık gözler var üzerimizde

O her şeyi biliyor , o her şeyi görüyor

Kim dost kim düşman bir bilmece

Gece -gündüz korku içinde

Sesi titrese de durmadı

Bizden ne istiyor

Bizden ne istiyor

Hangi mum yanar ki yatsıya kadar

Bana söz ver , bi yemin et

Sakla mezara kadar

Tutulur mu hiç sırlar ölene kadar

Kimi suçlu kimi suçsuz

Tatlı küçük yalancılar

Gözlerini açtığında gözlerimi kaçırdım.
Asya kıkırdadı.

" Hadi sen gittin elalemin mafyalarını kızdırdın - mira'yı suçlarken , o bunu yaparken destek olup Mira'ya katıldıklarını unuttuğunu hatırlatmayı şimdilik düşünmüyordum - Sende gittin suçsuz çocukların ahını aldın - bu konuda bi şey diyemeyeceğim , haklı - Sen zaten hiç konuşma . Bu işler başımıza hep senin yüzünden geldi . Benim bu olanlarda ki suçum ne yaa ? "

Omuz silktim.
" Sanırım sen şu şarkıdaki suçsuz kısıma giriyosun."
Depresyonda olduğu için sesimi çıkartmamam bana her dediğini yapabileceği anlamına gelmez . Zaten düşmanın tek sebebi onun üzülmesini istememem.

" Lise sondayken nişanlanıp üniversite 1 ' de de evlenseydik belki şimdi kendi evimizde oturmuş sevdiğimiz adamlarla kahvaltı yapıyoduk. "

Nehir , Mira'ya arka çıktı.

" Sanki bize koca mı yoktu ? Hem evli insanlar üniversite okuyamaz diye bi şey mi var ? Boşuna dememişler evlilikte keramet vardır diye. "

Gözlerimi devirdim.
" Biz evlenince ' Ya bunlar evlendi , kocalarına yazık. En iyisi biz bunları öldürmekten vaz geçelim.' demelerini mi bekliyosunuz ? Hadi ben neyse de bu manyaklar sizi düğün gününüzde öldürürdü. Bonus olarakta müstakbel kocalarınızı arkanızdan üçnderirlerdi. Aslında şimdi düşündüm de fena fikir değilmiş. En azından kocamla balayı yapacak kadar yaşayabilirbilirdim. Kahretsin yaa , elimdeki fırsatı bilemedim. Ne kadar salağım."
Kızlar bana şaşkın şaşkın bakarken korumalardan bazılarının güldüğünü fark ettim. Tabi bay katiller öyle bi baktılar ki ...
Sonuç olarak hepsi sus pus oldu. Bizim çok değerli (!) hizmetçilerimiz bize kötü kötü bakarken tek düşündüklerinin kendilerinin bizden ne eksiği olduğu , hatta eksik değil fazlalarının olduğununa eminim.
Bay katillere gelecek olursak kendilerini zor tuttuklarına eminim. Sessiz kalmalarının tek sebebi psikolojik durumumuz ve sanırım onlara uyguladığımız stratejiydi. Evet geçen bi hafta da onların güvenini daha çok kazandık. Hâlâ eksikler vardı ama en azından onların değer verdiği biri olduğu halde Ecrin'i bile kibar bi dille kovmuşlardı dün. Aslında Ecrin'de bu evde kalıyormuş ama yut dışında işi olduğu için bi süredir yokmuş. Bize de onun katil için çalıştığını söyleyip bi kez daha onlardan şüphelenmememizi sağlamışlar. Mira'nın değişiyle o çalı süpürgesi dün nerdeyse evi başımıza yıkacaktı. Neymiş bizden intikam almaları gerekirken bize prenses gibi davranıyorlarmış. Bizim yüzümüzden kendi evinde kalamıyomuşta falan filan...
Allah ' tan bi süre sonra bizden uzak duracak...

Hazır elime fırsat geçmişken konuşmaya devam ettim. Eeee her zaman onları sınır etmek gibi bi şansım olmayabilir dimi ama...

" Gerçi hala umutlarım tükenmiş değil."
Nehir kıkırdadı.
" Caner'i bulman yeterli . Önce evlenirsiniz sonrada zaten şehir değiştirmek zorunda olduğunuz için bu bahaneyle balayınızı yaparsınız."

" Sence evlilik için başvurusunda yakalamazlar mı Nehir ?"

" Bizde imam nikahı kıyarız. "

" Asu'nun da evlilik için can attığını gördüm ya."

Nehir , Asya'yı düzeltti. Aslında hepsi asıl amacımı biliyordu.

" Evlilik için değil , Caner' le  evlenmek için Asya."

" Caner'in kuzeni de sana aşık değil miydi Nehir ? Gel birlikte evlenelim."

" Bensiz mi ?"

" Hadi bizim müstakbel kocalarımız var da evlilik hayalleri kuruyoruz , sana biliyo Asya."

Asya omuz silkti.

" Hayat keşkeler için çok kısa. Önce Asım'ı ayartıcam , sonra evlenme teklifi edicem."

" Bi   kaç saat içinde , Hem sen kim birini ayartmak kim ?"

Asya saçını arkaya atıp göz kırptı.
" İnan ilk deneyimimi sabırsızlıkla bekliyorum. Gerçi ayartmaya gerek yok direkt evlilik teklifi etsem de yeter. "

Bunu normalde asla yapmayacağını adım kadar eminim. Beceremediğinden değil , böyle bi şeyi değil yapmak düşünemeyecek kadar masum biriydi Asya .

" Eee ben kiminle evlenicem ?"

Mira'nın sorusuyla birbirimize baktık. Aklıma gelen fikirle alt dudağımı ısırdım.
" Bak ne dicem. Genç bi imam bulup hediye olarakta seni verelim. Sonuçta 3'ümüzün de nikahını o kıyacak. "

Mira homurdandı.

"Yakışlıklı da olsun bari biraz."

Biz gülmeye başladığımızda ilk başta bize kızgın kızgın baksa da sonra o da gülmeye başladı.

" YETER LAN , EĞER BİRİNİZ BİLE BU KONU HAKKINDA TEK KELİME DAHA EDERSE ..."

Kaşlarımı kaldırdım.
" Nolur , ne yaparsın Cenk ?"

" ÖNCE O CANER FENİLEN P**TEN BAŞLAR , HEPSİNİN BELASINI Sİ**RİM."






Güz Matemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin