4.

153 24 3
                                    

-Mira
-mira kızım
-miraa
-MİRA KALKSANA KIZ ARTIK.
SAAT KAÇ OLDU
-(ben) anne lütfen 5 saat daha
-(annem) bacaksıza bak sen 5 dk' da demiyo
başımı gömdüğüm yastıktan kaldırıp anneme baktım.
-(ben) bacaklarım ve ben gayet uzunuz. ki ayrıca ben bacaksızsam sen nesin anne
-(annem) kız sen anne düşmanı mısın yoksa? Şu söylediği şeye bak ya Rabbim.
söylene söylene odadan çıkan anneme gözlerimi devirip yataktan kalktım ve ayrıca gayet haklıyım.senden uzun biri bacaksız oluyosa sen ne oluyosun acaba?
üstüme rastgele bi şeyler geçirip aşağı indim.
Amaa gız sen şimdi elini yüzünü yıkamadın mı? Tüü yazıklar ossun
çakma müslüman seni
saçmalama şakiriye.tabiki yıkadım.
bu arada şakiriye benim iç sesim.
herkesin mutfaktaki yemek masasına oturmuş kahvaltı yaptığını görünce tekrar yukarı çıkıp telefonumu aldım.merdivenleri parmak uçlarıma basarak indim.dış kapıyı sessizce açtıktan sonra elimdeki ayakkabıları giyip kapıyı yavaşça kapattım.nehir ve asyayı arayıp bizim eve gelin  deyip telefonu kapattım.bi kaç dk sonra kızlar koşarak geldi.nehir iki elini dizlerine koymuş hafif eğilerek nefesini düzene sokmaya çalışırken asya tepeden tırnağa beni kontrol ediyordu.
-(asya) EVDEN NASI ÇIKTIĞIMI BİLİYO MUSUN KIZIM SEN BENİM ? SANA Bİ ŞEY OLDU DİYE ÖDÜM KOPTU.
-(nehir) S-saçimi bile yapamadım senin YÜZÜNDEN
-(asya)  Bi ŞEY DESENE LAN
-(ben) kı-kızların yanına gidelim mi?
benim titrek ve kısık sesim ikisininde donmasına neden olmuştu.
-(asya) gidelim.kardeşlerimizin y-yanına gidelim.
hıçkırık sesiyle nehire baktım. sağ eliyle ağzını kapatmış ağlıyordu.
sol gözümden akan yaşla kızların ağladığımı görmesini istemediğim için arkamı döndüm.gözümden akan yaşı hızla silerken yeni komşularımıza kaşlarımı çatarak bakıyodum.bize bakarak konuşuyolardı.bize bakmaları sinirimi bozmuştu.kızlara dönüp gidelim dedim.asya önden önden giderken ağladığını biliyodum.
bi kaç adım attıktan sonra durdu.
onun yanına gittiğimizde gözleri kapalıydı.elimi omzuna koyduğumda gözlerini açarak bana sarıldı.
-(nehir) kaç kere dicem ben olmadan sarılmayın diye
kıkırdayıp kollarımı açtım.
-(ben) gel buraya süslü.
nehir de üzerimize atladığında tam olmuştuk.
-(asya) hadi gidelim artık.
yeni komşularımızı umursamadan yürümeye başladık.mezarlığın kapısının önüne gelince hepimiz durduk.içeriye girecek cesareti kendimde bulamıyordum.nehir elimi tuttuğumda ona baktım.diğer eliylede asyanın elini tuttuğunda dudaklarımda buruk bi gülümseme oluşmuştu. içeriye el ele girdik.ezbere bildiğimiz yolu izleyerek yan yana olan 4 mezarın önünde durduk.
ayaklarım beni taşımayı bıraktığında dizlerimin üzerine düştüm.
***
Saat 11 olmuştu.bi kaç saattir burdaydık.annemler bizi çok merak etmiş olmalıydı.
-(ben) gitmemiz gerek
kızlar sessizce ayağa kalkıp yürüyünce onları takip ettim. 3 ümüzünde hali hiç iç açıcı değildi.tamamıyla dağılımış bi vaziyetteydik.bizim eve bi kaç adım uzaklıktayken gördüğüm polis arabalarıyla kaşlarım çatıldı.altı üstü bi kaç saattir yoktuk ya.olabildiğince hızlı bi şekilde onlara doğru ilerledik.annem polis olduğunu düşündüğüm biriyle konuşuyodu.dilek teyze ve çiğdem teyzeyininde annenim yanında olduğunu görünce daha bi hızlandık.
-(nehir) anne lütfen bana bu polisleri bizim için çağırmadığını söyle
dilek teyze yutkunup sırayla bize baktı.bakışları nehirde durmuştu
-(dilek teyze ) kızım
-(asya) yok artık.altı üstü bi kaç saattir yokuz.hemen polisi mi aradınız
-(dilek teyze) k-kızlar
Başka bi şey olmuştu.bunu bizi izleyen mahalle sakinlerinin ve polislerin yüz ifadelerinden zaten anlayabiliyoken dilek teyzenin ses tonu da beni onaylıyodu.geriye doğru bi kaç adım attığımda bakışlar bende toplandı.
-(annem) k...
-(ben) k-konuşma anne l-lütfen sus.gücüm kalmadı artık.
-(annem) a-su
dediğinde kendimi yere bıraktım.
-(ben) ASUUU

Güz Matemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin