Saat henüz dokuz buçuk ve ben uyandım. Gerçekten mi ya ? Ayda yılda bi yaz tatilim var. Ondada doya doya yatmam gerekirken sabahın köründe kalkıyorum. Tamam saat çok erken değil ama hayâllerimde başka şeyler vardı. Eh ne demişler hayaller hayatlar ...
Yataktan zorla kalktıktan sonra üstüme bir şeyler geçirip odadan çıktım. Mutfakta bir şeyler atıştırdıktan sonra çalan telefonumla soluna yöneldim.
" günaydın."
" sanada günaydın süslü."
" kaç kez dicem bana öyle demeyin diye" nehirle Sabah sabah kavga etmek istemediğim için konuyu değiştirdim " asyayla asuya da söyle yarım saat sonra barutgilde olun"
". Niye ki bir şey mi oldu."
" orada konuşuruz kapatıyorum canım görüşürüz ."
"görüşürüz"
Yarım saat sonra evden çıkıp barutgile gittim . kapıyı çaldıktan sonra beklemeye başladım ve birkaç saniye sonra açılınca karşımda gördüğüm çalı süpürgesiyle moralim iyice bozuldu .gözlerimi devirip içeriye girdim hayır yani kapıyı sen niye açıyosun ki .
Yukarıya çıktım bulut diğerleri nerede dediğinde derin bir nefes verdim " birazdan gelirler" Kapı tekrar Çaldığında buluta dönüp. " geldiler ." dedim.kızlar yukarıya çıkıp boş buldukları yerlere oturdular. Tabi Buda genellikle masanın sandalyeleri oluyor. E malum kocaman bi ekip oldukları ve bütün koltuklarıda kaptıkları için bize yer kalmıyor.
İnsan derki ben kalkayım da kızlar otursun ama nerede ?
". Yine ne oldu." Asyanın bıkkın sesiyle masanın üstündeki kumandayı alıp masanın karşısındaki duvara monteli olan Televizyonu açtı. Gelen görüntülerle bir an nefes alamadığımı hissettim . burası bizim ev değil mi ne yani şimdi bunlar bizim eve kamera mı koydu dünkü görüntüler başladığında derin bir nefes aldım amaçları neydi kızları daha fazla korkutmak mı anlamıyorum gerçekten ? böyle yaparak bir ulaşabileceklerini sanıyolar mıydı yani ? Barutun gelişine kadar izledikten sonra televizyonu kapattı " ne yapmaya çalışıyorsunuz ya siz ." Bu sorunun cevabını gerçekten çok merak ediyorum. Amaçları ne ? Bu salak videoyu niye izletti ? ellerini masanın üstüne koyarak üzerime doğru eğildi ." Cık cık cık yanlış soru asıl doğru olan bizim değil senin amacının ne olduğu , ne yapmaya çalıştığını bize açıklayacak mısın artık" baruts kaşlarımı çatarak baktım." saçmalama bir şey yapmaya çalıştığım filan yok benim " kollarını göğsünün altında birleştirdi " bağırarak yardım isteyebilirdin ama sen onun sana dokunmasına izin verdin. hoşuna mı gidiyor yoksa ? " ellerim yumruk olurken bi şey yapmamak için kendimi zor tutuyodum." Sakın, sakın bir daha sınırlarını açma sen kimsin de benimle böyle konuşuyosun ? gidiyorum ben daha fazla bu saçmalığa katlanamayacağım ." Sinirle evden çıkıp kendimi eve nası attım bilmiyorum.***
" Hadi hazırlanalım artık. Yoksa geç kalıcaz."
" gitmek istediğinize emin misiniz?" Asya beni arkamdan merdivenlere doğru itti.
" bu olanlar çok fazla ve bizim bu durumdan bi kaç saatte olsa uzaklaşmamız hepimize çok iyi gelicek hadi hazırlanalım artık . Saat dokuz." Oflayarak merdivenlerden çıktım. Kızlarda arkamdan geliyodu. Gardropumu 8 elden karıştırmaya başladık. Sonunda herkes kendine göre kıyafet ve ayakkabı bulup giyindiğinde saçlarımızı yapmaya başladık. Üstüme siyah kalın askılı , dizimin hemen altına olan, arkasında bi karış yırtmaç olan bi elbise giyip bot tarzı siyah topuklu ayakkabı giydim. Saçlarımı sabah duş aldıktan sonra ördüğüm için kıvır kıvırdı. Dar kesim elbisemle güzel durduğu için bozmayıp saçlarımı sağ tarafıma attım. Asu beyaz ince askılı , beline kadar dar , belinden sonra bi sürü pilesi olan düzünün üstünde bi elbise giymişti. Elbise gerçekten çok yakışmıştı. Ten rengindeki platformlarla kombinini tamamlamış, saçlarına su dalgaları yapmıştı. Asya dantellerden oluşan yarım kollu ve kolları bol olan siyah düz kesim , dizinin bi karış üstünde olan bi elbise ve siyah sandelet tarzı kalın kopuklu bi ayakkabı giymişti. Saçlarınıysa sıkı olmayan bi şekilde balık sırtı örüp yanlardan birer peçem saç bırakıp onlara maşa yapmıştı. Nehirse tercihini vücudunu ikinci bi deri gibi saran kan kırmızısı rengindeki askısız , dizinin iki karış yukarısında biten elbise ve leznava bronz yükse topuklu bilekte bağlama ayakkabıdan yana kullanmıştı. Saçlarına kalın maşa yapmış ve maskara ve parlatıcı sürmüştü. İşini bitirince bizi süzüp gözlerini devirdi. " madde var da iş yok anacığım . Geçin şöyle . " asuyu , beni ve asyayı yatağa oturtturup asyadan başladı. 0 kırmızı ruj ve maskarayla işini halledip asya geçti . Asuya da ince bi eyelenir , maskara ve parlatıcı sürdü. Bana da maskara ve mat kırmızı ruj sürdü. " o kadar giyinip hiç makyaj yapmamanız garip oludu zaten."
" hadi gidelim artık. Saat ona geliyo. Gece yarısı mı gelicez eve? "
Asyayı onayladım. Taksi geldiğinde dışarı çıktık. Gözüm direk karşı eve kaydı evde yoklardı sanırım ışıklar yanmıyodu. Amaaan bana neyse .
Nehirin söylediği bara gittiğimizde localardan birine oturup alkolsüz kokteyllerimizi içmeye başladık. Etik bi kafe - bar tarzı olan mekan 4' ümüze de iyi gelmişti. Zorla gelen ben bile halimden gayet memnundum. O kadar çok kokteyl içmiştik ki alkolsüz olmasına rağmen kafa yapmıştı. Biz kendi aramızda konuşurken yanımıza bi kaç kişi geldi.
" bi sorun mu var ?" Defolun gidin dercesine çıkan sesim alkollü oldukları belli olan 3 çocuğun kahkaha atmalarına neden oldu." Biraz eylenelim dedik. Otur otur sizin de canınız sıkılmadı mı kızlar ? " diyen salak elini asunun bacağına koyunca bende şarteller attı. Ağzına kadar dolu olan içki şişesini adamın başına geçirdim.
" eee eylenelim o zaman." Bizim sayemizde birbirine giren insanlara baktıktan sonra tekrar bu 3 salağa baktım. Kızlarla birlikte 3 ' üne bu kıyafetlerle dalabildiğimiz kadar daldık.***
" Ya polis abi kaç kez dicem bizim bi suçumuz yok. O gerizekalılar bizi rahatsız ettiler bizde onları uyardık." Sabahtan beri polis abiyi bizi bırakması için ikna etmeye çalışsamda tık yoktu. Sonunda pes edip arkama yaslandım. Ne olacaksa olsun artık. Emniyet müdürlüğüne geldince arabadan inip yaraladığımız o 3 gerizekalının arkasından yürümeye başladık. İçeri girdiğimizde bizi baş komiserin odasının önüne getirttiler. " ŞİFAYETÇİ OLUCAM SENDEN. HAPİSLERDE ÇÜRÜTÜCEM SENİ ...." kafasını yardığım sdsm boş yapmaya devam ederken en iyisi dinlememek dedim içimden. Zaten herkes sağ olsun onun yüzünden bize bakıyo. " HALA KONUŞUYO YA. BANA BAK ŞİMDİ SENİ ELİME ALIR OLMAYAN EŞŞEĞİM SUDAN GELİNCEYE KADAR DÖVERİM, ..."
Asyanın sözünü kesen barutun sesi oldu. Şaka mı bu yaa . " NE İŞİNİZ VAR LAN SİZİN BURDA."
" barda olay çıkartmışlar baş komiserim." 5 saattir beklediğimiz o baş komiser bu muydu?
" BU SAATTE BARDA ne arıyonuz kızım siz ? "
" SA-NA-NE " rüzgara gerekli cevabı veren asyayı içimden tebrik ettim. " dertleri neymiş" sonunda mantıklı bi soru saran bulutu içimde alkışladım." Sözlü tacize uğramışlar. Şu kıza da şu çocuk fiziksel tacizde bulunmuş." Sonrada beni gösterdi." Şu kızda bu yüzden başında içki kırmış."Bitti .....😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güz Matemi
Teen Fiction8 genç kızın kendi elleriyle yarattığı katil kanlı bir oyun başlatırsa ve kızların kanlarıyla güçlenirse .... ♤♤♤♤ " S-sizdiniz , biz size güvenmiştik. Nasıl yaparsınız bunu , nasıl ..." " Bi daha sakın bana sesini yükseltme , canı yanan sen olursu...