10.

86 17 5
                                    

Lütfen okumadan geçmeyin çok kısa zaten 🙏🙏🙏
👇
Şöyleki 1. bölümde mahalledeki evlerle ilgili gerçekten çok saçma bi şey söylemişim daha doğrusu yazmışım.
' bu mahallede ki 2 katlı olan tek ev mira ve yeni komşularının eviymiş' bu bilgiyi lütfen geçersiz kabul edin. Mahalledeki bi sürü ev dubleks. Aslında direk o kısmı silebilirdim ama  daha önce okuyan okuyan insancıkları  es geçmek istemedim😋( tabi öyle biri varsa...)                      (Okuduğunuz için teşekkürler 😊 )

"valla isteyerek yapmadım nehir "
ben geri geri yürürken nehirde üstüme gelmeyi ihmal etmiyodu.
" BAK HALA İSTEYEREK YAPMADIM DİYO YA. ZATEN PATLAMIŞ MISIRLARI KAFAMDAN AŞAĞI BOŞALTAN SONRADA ÜZÜLMÜŞ GİBİ YAPIP " istersen benim şampuanımla saçlarını yıka " DİYEN ŞAMPUANININ İÇİNE YUMURTAYLA SİRKE KOYAN DA BENDİM DİMİ ? ŞU HALİME BAK YA " gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırmama rağmen gözlerinden yaşlar akan çocukları görünce kendimi tutamadım.Bu halimizi gören nehir yerinde tepinmeye başlayınca çağrı araya girdi
" şimdi eve gider güzelce yıkarsın olur biter nehir" saçlarını tutup çağrının burnuna götürdü " o kadarda kötü kokmuyo dimi " rengi atan çağrı banyoya doğru koşmaya başladı.asya artık kendini yerlere atmıştı. 2 dk daha gülse  öteki dünyaya yolculuğun başlayacağı o kadar açıktı ki.
Nehir sinirle çığlık atınca kaçma zamanının geldiğini fark edip koşarak bahçeye çıktım. İyi de ben şimdi kime gidicem. Annemlerin yanına gitsem beni direk nehirin eline verirler , komşulara gitsem saat kaç oldu bu saatte gidemem.
" kaçma , GEL BURAYA " nehirin sesini duyunca en mantıklı olan seçenek karşımdaki ev gibi geldi. Kapıyı hızlı hızlı çalarken bi yandanda arkama bakıyodum. Kapı açılınca beklemeden içeri girip kapıyı kapattım. Önüme döndüğümde çalı süpürgesini gördüm. Hani şu polis olan 6 gereksizden biri. Süpürge müpürge ama kızıl , beline gelen saçları , açık kahve gözleri , dikkat çeken fiziğiyle baya güzeldi.
Bu yüzden çalı süpürgesi ya zaten.
Tabi ki kıskanmadım. Sadece gözüme çok batıyo o kadar.
O bana şaşkın şaşkın bakarken ben çoktan merdivenleri çıkmaya başlamıştım bile. Salona girdiğimde masaya oturmuş ellerinde kahve bi konu hakkında tartışıyorlardı. Önlerindeki dosyaları da unutmamak gerek.
" yine niye geldin sen buraya " harika. Bu gereksiz çalı süpürgesi yüzünden bütün bakışlar bendeydi.
Omuz silktim. " komşu komşunun külüne muhtaçtır "
" kül mü istiyosun" sanırım odada oluşan gerginliği yok etmek için böyle gereksiz bi şey söyleyen çocuğa gözlerimi devirdim. Benim gibi bi deha buralarda boşa harcanıyor yemin ederim ya .
" gelmesi iyi oldu. Bilmesi gereken şeyler var." Neden bilmiyorum ama barut denen bu gerizekalı ne zaman konuşsa , baksa insanın içi ürperiyo. Hatta varlığı bile tedirgin yeterken gözlerindeki karanlık fazla korkutucuydu. Normaldede siyah denemilecek kadar koyu olan gözleri şimdi daha koyu olmuştu. Acaba gözleri siyahtı da ben mi koyu kahve sandım ? Ayy yine saçmaladım. Bana ne bu buz dolabı dolabından.
" bilmem gereken şey ne ? "
" buse , merve , gamze ve nazın nasıl öldürüldüğü hakkında "
" bu konu hakkında konuşmak istemiyorum" ne ben nede asya ve nehir kızların nasıl öldürüldüğünü hiç bir zaman bilmedik ve bilmek istemedik. 20 yıllık hayatım boyunca pişman olacağım hiç bir şey yapmadım. Bundan sonrada yapmam.
" bu konu sandığınız kadar kolay değil."
" NE OLURSA OLSUN BU KONUYLA İLGİLİ HİÇ BİR ŞEY DUYMAK İSTEMİYORUM. "
" belki nehir , asu ve asya isteyecek."
Bu kız niye her şeye burnunu sokuyo.
" onları da çağıralım."
Şimdi bunlar gidip çağırırsa sorun olurdu. Rehberden asyanın adını bulup üstüne tıkladım.
-alo
- nerdesin mira
- nehir yanında mı
- hayır saçlarını kurutuyo
- asuyla nehiride al ( bi an ne dicemi bilemediğim için duraksasamda devam ettim) yeni komşularımıza gel. Çocuklarada bi şey çaktırma
- tamam
Telelonu arka cebime koyup merdivenlen aşağı indim.kapıyı açıp kızları beklemeye başladım. Bi kaç dk sonra geldiklerinde kapıyı kapatıp asuyu merdivenlerden çıkartmalarına yardım ettim. Yukarı çıktığımızda herkesin koltuklara oturduğunu gördüm.
Asu sandalyede rahat edemezki iyide
" kız çalı süpürgesi kalk bakıyım ordan"
" bu kız biraz önce bana çalı süpürgesi mi dedi ? "
" he geri zekalı he ondan. jeton köşeli galiba , kalk hadi, KALKSANA LAN"
Ben bağırınca ayağa kalkan salağın yerine asuyu otutturdum. Biz ayakta kalsakta olur.
" ne söyleyeceksen söylede gitsinler artık barut , midem kaldırmıyo göz zevkim bozuldu"
Bu çalı süpürgesi aklınca bana laf mı soktu
" merak etme miden gayet güzel kaldırır. Malum aynalar sağ olsun bağışıklık kazanmıştır çoktan ve ayrıca zevki olmayan birinin zevki bozulmaz tatlım"
" naz , merve , buse ve gamzenin katili aynı kişi"
"Ne saçmalıyosunuz ya siz"
Barut masadaki dosyaları gösterdi
" fotoğrafları görünce daha iyi anlayacaksınız ilk önce nazla başlayalım "

Güz Matemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin