Beynim ister istemez 14 yaşıma , o güne gitti
- (merve) ne-neden y-yaptın bunu bana asu? Ben sana ne yaptım?
dizlerinin üstüne çökmüş ağlayan kıza baktım.kardeşim dediğim kızın bu durumda olması ve benim elimden hiç bir şey gelmemesi kendimden nefret etmemi sağlıyordu
-(asu) size söylemiştim.o gün mirayı desteklediğinizde ve sen bana tokat attığında bu günü unutmam demiştim.ben sadece sözümü tuttum.
asunun üstüne yürürken gamze ve buse tuttu kolumdan.ama bu bağırmama engel değildi.
-(ben) Allah belanı versin senin asu.lan biz kardeş değil miydik? Şimdi nası sırtımızdan vurdun lan sen bizi?
-(asu) senin yüzünden böyle oldu.eğer Özgürle aramıza girmeseydin böyle olmayacaktı,
-(ben) özgürle senin arana hiç bir zaman girmedim girmedim ben . anla artık.özgür seni hiç sevmedi asu . o hep beni sevdi.ama ben senin için ona defalarca kez benden uzak dur seni sevmiyorum dedim.ama senin aşkın gözünü kör etmiş.sırf bi erkek için kardeşliğimizi bozdun lan sen bizim.değdi mi ha değdi mi? merveyi rezil etmene değdi mi asu?ne biliyo musun sen hep böyle bencil oldun.özgürle doğru düzgün konuşmuşluğum bile olmadığı halde sen onun seni sevmemesini benim sağladığıma inandın ve sen seni böyle üzen bi şeyi kardeşim dediğin kıza yapmaktan çekinmedin.ne geçti şimdi eline.mervenin sevdiği çocuğa yakınlaşıp sonrada mervenin duygularıyla alay etmesini sağladığın o çocuk mervenin ilk aşkıydı lan.bu kadar nankör olmamalıydın asu.ama bundan sonra bizim için sen yoksun.biz sadece 7 kişiyiz. 8. kişi öldü.hadi kızlar gidelim.
okuldan çıkıp bizim mahallenin parkına gittik.ve aynı zamanda resmen merveyi sürükledik. 8. sınıfa gidiyorduk.2. dönemdeydik.
bizim okulun karşısında bi kolej vardı.merve ordan bi çocuğa 2 senedir aşıktı.çocukta 10. sınıfa gidiyordu.biz 8 kız dolaşırdık her zaman.
-ben
-asu( gökmenin kız kardeşi)
-merve
-gamze
- buse
-nehir
-asya
-naz
biz aynı yaştaydık ve hiç ayrılmazdık.tıpkı gökmen , deniz ve buğra gibi.
Sonra bi gün biz 7. sınıftayken asu yan sınıftaki özgür denen çocuğa aşık olduğunu ve bugün öğle arasında onunla konuşacağını söyledi.dediği gibi yaptı da zaten.ama özgür asuya beni sevdiğini söylemiş.asu o gün benim üstüme yürüyüp bana ağır hakaretlerde bulundu.merve asuya tokat attı.sonra asu bu günü unutmayın gilan demişti.kızlar benim haklı olduğumu düşünüyorlardı.sonra aradan zaman geçti biz yine eskisi gibi olduk.en azından ben öyle sanmıştım.taki bi gün biz 8. sınıfa giderken merve karşı kolejde 10. sınıfa giden bi çocuğa aşık olduğunu söyleyene kadar.çocuğu ilk kez 7. sınıfın başında gördüğünü ve o günden beri aşık olduğunu söyledi.aradan bi kaç gün geçti bu çocuk merveyle konuşmaya filan başladı.2-3 hafta sonra cumartesi günü biz hepimiz parkta otururken merveye mesaj geldi.çocuk kısaca çıkma teklifi etmiş kabul edersen eyer bizim okulun bahçesine gel yazmıştı.hep beraber gittik.asuda bizim yanımızdaydı.çocuk baya bi kişiyle bizi beklerken merve çocuğu görüp koşarak yanına gitmiş sonrada evet seninle sevgili olurum deyip sarılmıştı.çocuk gülerek merveyi itip konuşmaya başladı.gerçekten seninle sevgili olacağımı filan mı sandın dedi.arkadaşlarıyla gülüp alay alay filan ettiler.merveyi götürmek istedik ama izin vermedi.sonra asu her şeyi anlattı.çocuğa sırf merve onu seviyo diye yaklaşmış sonrada merveyle alay edip onu rezil etmesini istemiş.asuyla ordaki bütün bağlarımızı kopartıp parka gittik.sonrada birbirimize bi söz verdik.
her ne olursa olsun birbirimizden hiç bir şey saklamayacak ve zengin erkeklerden uzak duracaktık.
Zaten o günden sonra zengin fobisi oluştu o derece yani.biz o günden sonra bi süre.bi sürü zengin erkekle alay edip dalga geçmiş acımızı çıkartmıştık.sonra yine toparlandık derken 10. sınıfın yaz tatilinde naz öldürüldü.aradan 3 ay geçti gamze öldürüldü.2 ay sonra
buse ve 6 ay önce merve öldürüldü.
geçmişi düşününce kızlar aklıma geldi.onlarla olan bütün anılarımız.gözlerimden akan yaşlarla yataktan kalkıp perdeyi ve camı açtıktan sonra yıldızları izlemeye başladım.belkide dünyadaki en güzel olan şeyleri..
yine izlenildiğimi düşününce tedirgin bi şekilde gözümden akan yaşları silip etrafa bakmaya başladım.gözlerim beni izleyen yeni komşularımızı bulunca kaşlarım çatıldı.ama buna rağmem sevinmiştim.ben genelde bu hisse kapıldığım zaman her yeri incelememe rağmen kimseyi göremezdim.bu kez beni izleyenleri bulmuştum.hala onlara baktığımı ve onlarında bana baktığını fark edince camı kapattıktan sonra perdeyi çektim.yatağıma uzandıktan sonra aklımdaki bilindik kelimelerle gözlerimi kapattım.
Sizin katilinizi bulucam kardeşim.ve bunu yaptığı için size söz veriyorum onu pişman edicem
...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Güz Matemi
Teen Fiction8 genç kızın kendi elleriyle yarattığı katil kanlı bir oyun başlatırsa ve kızların kanlarıyla güçlenirse .... ♤♤♤♤ " S-sizdiniz , biz size güvenmiştik. Nasıl yaparsınız bunu , nasıl ..." " Bi daha sakın bana sesini yükseltme , canı yanan sen olursu...