13.

99 16 28
                                    

Bu bölümü  icEQinN_97 adlı okuyucuma ithaf ediyorum , tekrar teşekkür ederim icEQinN_97

Birbirine giren kirpiklerimi zorda olsa ayırdıktan sonra gördüklerimle gözlerime inanamadım.
Kör mü oldum yoksa ? Her yer niye karanlık.
" mira kendine gel. Bi şey mi oldu ?"
" daha ne olsun be kör oldum, her yer karanlık ."
" saçmalamayı kes istersen " " anlamadım. ," " karanlıkta görme yeteneğin yoksa eğer hiç bi şey görmemen gayet doğal. Sonuçta karanlıkta görmememiz gayet doğal." " eeee niye açmıyosunuz o zaman ışığı , açsanıza hadi  ? " " acaba ne zaman kaçırıldığımızı anlayacaksın ?" Asunun sesiyle son olanlar gözlerimin önünden geçti. Tabi ya beyefendinin canı ceza vermek istiyordu. " kızım sen niye bu kadar rahatsın ?" Omuz silktim." Mesajda ceza vericem diyodu , öldürücem değil ."
" bu kız mal ya " nehire cevap vermek için ağzımı açacakken odada ankılanan sesle afalladım. Yine aynı sesti. Gerçek olamayacak kadar kalın olan ses boynumun karıncalanmasına neden oldu. Eve dönünce boynumu çamaşır suyuna basmalıyım sanırım." Oturup size Uzun uzun açıklama yapmayı çok isterdim ama canım sıkılmaya başladı. Hayatınız ufak bi anahtara bağlı. 30 dakika içinde anahtarı buldunuz buldunuz. Bulamadınız havaya uçarsınız. Korkmaman için söylüyorum küçük yıldızım depoda sizden ve kapının yanındaki bombadan başka hiç bi şey yok."
" aman ne düşünceli . Hem ben nerden senin küçük yıldızın oluyorum. Mezar taşıma da katilin küçük yıldızı yazdırırsın artık . Gerçi bi mezar taşım olur mu emin değilim ?" Karanlıkta kırmızı bi şey parlamaya başlayınca gözlerim orayı buldu." Saatli bomba "
**
Yorgunluktan kendimi yere attım.   " buraya kadarmış." Bombanın patlaması için 2 dakika kaldı ve biz kocaman deponun her yerini defalarca kez dokunarak aramamıza rağmen hiç bir yerde bulamadık. Kızlarda benim gibi yere çöktüler." Özür dilerim." Karşımda oturan asuya şaşkınca baktım. Asu yeniden konuşmaya başladı." Hepinizden özür dilerim. B-ben çok pişmanım." Asu hıçkıra hıçkıra ağlamaya başladığında göz yaşlarım çoktan yanaklarımı ıslatmaya  başlamıştı. " buradan çıkamayacağız dimi ?" Nehirin ağlamaktan çatallaşan sesi içimde bi şeyleri harekete geçirdiğinde hızla ayağa kalktım. Son 1 dakika kalmıştı. Hızla kapıya gidip anahtar deliğine dokunduğumda , daha doğrusu üstündeki anahtar dolayısıyla  dokunamadığımda hızla anahtarı çevirmeye başladım. Kapı ardına kadar gürültüyle açıldığında kızlara " HADİ " diye bağırdım. Koşarak depodan çıktıktan sonra patlayan bombayla birlikte alev alan depoya baktım . Bi kaç saniye daha geç kalsaydık ...
Gelen taksiyle çok fazla düşünmeden taksiye bindik. Biz adresi vermediğimiz halde o bizim evin önünde durdu.arabadan inecekken uzattığı zarfla bi anda afallasamda zafı elime aldım. Taksi önümüzden hızla geçtiğinde kızlara döndüm." Hadi hemen eve girelim." Eve girdikten sonra benim odama çıkıp halının üstüne oturduk. Ortaya beyaz zarfı koyup kızlara baktım. "Sizce içinde ne var ?" Asyaya baktım. " bakmadan bunu öğrenemeyiz." Zarfı açtığımda ortaya saçılan fotoğraflarla gözlerim kocaman açıldı. " a-abi " sandalyeye bağlanmış üstündeki beyaz t-short kırmızıya boyanmıştı. Yüzündense bahsetmek bile istemiyorum." Abime napmışlar böyle." Fotoğraflardan birinin arkasında yazan notu sesli bi şekilde okumaya başladım. " abini kurtarmak senin elinde ." Çalan telefonu titreyen ellerimle zorda olsa açtım.
- L-lütfen abime zarar verme. Onun hiç bir suçu yok. Bırak onu
- şşşşh ağlama. Eğer gerçekten abini kurtarmak istiyosan mesaj atacağım yere gel.
- ta- tamam gelicem. Telefon kapandığında taksi çağırdıktan sonra gardırobumdan siyah tayt ve kalçalarımın altında biten siyah , boğazlı ince bi kazak alıp koşarak banyoya gittim. Üstümü giydikten sonra saçlarımı balık sırtı örüp ayakkabılarımı değiştirmek için odama yöneldim. Turkuaz rengindeki bilekte biten çıt çıtlı spor ayakkabıları giydikten sonra telefonumu alıp evden çıktım. Kızlarda arkamdan geliyodu. Taksiye binmeden önce onlara baktım." Onlara her şeyi anlatın.( polislerden bahsediyo) annemlere hiç bi şey söylemeyin ama." Taksiye binip mesajdaki yeri söyledim. Taksi durduğunda parayı verip arabadan indim. Bomboş bi arazide sadece bi depo vardı. Bi de deponun çevresindeki korumalar. Hepsi gözünü bana dikmişken telefonumu çıkartıp gizli numarayı aradım. Telefon açıldığında bağırmaya başladım.
- ABİM NERDE GERİ ZEKALI , NAPTIN ONA
- sabırlı ol güzelim.
GÖTÜRÜN ONU
telefonu kapandığında kaşlarım çatıldı. Sanırım adamlarına götürün onu dediği kişi abimdi. İyi de nereye götüreceklerdi ki ?
Bi kaç dakika sonra deponun kapısı açıldı. İçerden abim ve abimi dışarıya sürükleyerek çıkartan korumaları görünce sağ elim ağzıma gitti. Göz yaşlarım çoktan akmaya başladığında abime doğru koştum. Yanlarına gittiğimde onlara bağırdım.
" BIRAKIN ONU "  tabiri caizse kırılmamış kemiği kalmamıştı. Acıdan bayıldığını varsayarak çağrıyı aradım.
- Ç-ÇAĞRİ LÜTFEN Bİ ŞEYLER YAP ABİM ÇOK KÖTÜ.
- sakin ol mira . Denizin nesi var ? Nerdesin sen?
- KONUM ATACAĞIM YERE GEL LÜTFEN. A-AMA KİMSEYE SÖYLEME
-tamam
Hızlıca konum attım. " NE BAKIYOSUNUZ BE . ADAM MISINIZ YA SİZ ? ELLERİ BAĞLI BİRİNE VURMAK ERKEKLİĞE SIĞAR MI BE ? Bana bakan korumalar suçluluk duygusuyla gözlerini kaçırdıklarında derin bi nefes verdim. Allah sizinde belanızı verir inşallah. Önümde drift çekerek duran porscheyle birada olsa rahatladım. Çağrı arabadan hızla inip yanıma geldi.
" nası oldu bu ?" " ilk önce denizin iyi olması gerek "
Başını olumlu onlamda sallayıp abimin durumunu konrtol etti.
" sağ bacağı kırılmış ve sol kolunda bi kaç çatlak var. Yüzünde bi sürü ezik var, onun dışında iyi." Son kelimeleri alayla söyledikten sonra benimde ufak yardımlarımla abimi arabaya koyduk." Alçı ve kremlerle halledilebilecek şeyler, ağlama artık."


Bitti 😊

Güz Matemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin