27.

98 12 12
                                    

" Aslında tam olarak öyle olmadı."
Cem sinirle üstüme yürümeye başladı.
" KİM LAN BU CANER ? SEN BENİ DELİRTMEK Mİ İSTİYODUN LAN ?"

Cenk bileğimden tutup peşinden sürüklemeye başladı beni. Merdivenlerden çıkarken bi kaç kez düşme tehlikesi atlatmıştım ama bu cenk'  in umrunda bile değildi. Bilmediğim bi odanın kapısını açıp beni içeriye fırlattı. Dizlerimin üstüne düştüğümde o da içeri girip gürültüyle kapıyı kapattı. Beni kaldırıp duvara çarptığında inledim. Sinirle kafamın yanına yumruk attığında ağzımdan kaçan çığlığa engel olamadım.
" YATTIN MI ONUNLA ?" Gözlerimi kırpıştırıp şaşkın şaşkın ona baktığımda beni kollarımdan tutup sertçe sarstı.
" CEVAP VER , YATTIN MI ONUNLA ?"
İstemsizce ona tokat attığımda başı yana dönmüştü. Biliyorum ,  bu yaptığım bana bayağı pahalıya patlayacaktı ama pişman değildim.
Gözlerini kapatıp saçlarını çekti sinirle.
" Benim kide soru mu , kim bilir kaç kişiyle ..."
" Sus ! Daha fazla konuşma." Buğulansn gözlerimle gözlerine baktım. Neden kırışmıştım ki ? Benim hakkımda istediğini düşünebilirdi. Umrumda değildi.
" NİYE LAN , SEN YAPARKEN SUÇ DEĞİL DE BEN SÖYLEYİNCE Mİ ..."
" YAPMADIM GERİ ZEKALI . KİMSEYLE ÖYLE Bİ ŞEY YAPMADIM."
ben susunca şaşkınlıkla bana baktı. Gözümden akan yaşla kendime lanet ettim. Salaktım ben , ne diye ona açıklama yapıyodum ki .
Şaşkınlıktan çabuk kurtulan Cenk aramızdaki mesafeyi kapattığında ellerimle  itmeye çalıştım. Ama ellerimi tek  eliyle tutup  sabitledi , diğer eliyle yüzümdeydi. Sonunda uzaklaştığında sinirle ona baktım. " Pisliğin te..." bi kez daha beni susturduğunda gözlerim kocaman oldu. Geri çekildiğinde önüme gelen saçımı kulağımın arkasına itti.
" Kıskandım, annen öyle diyince kendime engel olamadım güzelim."
Sinirle yüz0mdeki elini ittim.
" Dokunma bana , midemi bulandırıyodun. İğreniyorum senden. Keşke o gün öldürseydin beni. Senin olmaktansa ölürdüm daha iyi. "
Sinirle bana baktı.
" NE BİLİYO MUSUN? CANER SANA BİN BASAR. HER KONUDA SENDEN DAHA İYİ." Dediğimde gözleri sinirden koyulaştı. Sinirle kapıya doğru gitti.
" AKLIN BAŞINA GELENE KADAR BURDAN ÇIKMAYACAKSIN ASU ?" Kiril sesi geldiğinde kaşlarım çatıldı. Kapıyı açılmayacağını bildiğim halde zorlamaya devam ettim.
" CENK AÇ ŞU KAPIYI . BANA BUNU YAPAMAZSIN. CENK ?"

Sinirle kanının yanına oturdum. Cidden bunun olduğuna inanamıyorum.

***

Gözlerimi açtığımda Cenk' in kucağındaydım. Gözlerimi bi kaç kez açıp kapattığımda görüntü hala değişmediğinde çırpındım.
" BIRAK BENİ ."
" Sakin ol , uyuyakalmışım. Yatağa yatıracaktım seni." Sanki onun yüzünden böyle olmamış gibi konuşmasıyla kaşlarımı çattım.
Beni yatağa bıraktığında ağzımdan kaçan inlemeye Cenk' in kaşları çatıldı.
" NE DİYE ÖYLE BAKIYOSUN , SANKİ SEN YAPMAMIŞSIN GİBİ ?" dediğimde yandaki komidine uzandı. Beni yüz üstü çevirmek istediğinde karşı çıktım.
" Krem sürücek." Gözlerimi kaçırdım.
" Şey , ÜSTÜMÜ giymem lazım." Dudakları kıvrıldığında odadan çıktı. Nereye gitti bu şimdi. Biraz sonra odaya  elinde kıyafetlerle giren hizmetçi elindekileri bırakıp gitti. Getirdiklerini giydiğinde kaşlarım çatıldı. Niye t-short getirmemişti. Siyah eşofman altının üstü nerde yaa? Mecburen tekrar Cenk' in t-shortunu giydim. Biraz sonra içeri giren Cenk üstümdekilerle baktı.
" NİYE T-SHORT GETİRMEDİ BU KIZ YA ?"
Benim sinirli  sesimin aksine onun yüzünde anlamsız bi sırıtma vardı.
" Kanyak mısın sen ya ? Niye böyle bi şey yaptın Cenk ?" Dediğimde saçlarımı öptü.
" Çünkü benim olan bi şeyi giymen hoşuma gidiyo. Hadi şimdi kremi süreyim."
" Evde o kadar bayan  çalışan var  Cenk. Onlardan biri sürebilir .:
Kaşları hafifçe çatıldı.
" Sen kendi isteğinle oturur musun  , yoksa ben mi oturtayım ?" Oylayarak yatağa oturduğumda o da arkama oturup t-shortu kaldırdı. Sessizce kendine küfrettiğinde gözlerimi devirdim.  Omzumda hissettiğim dudaklarla gözlerim kocaman oldu.
" İsteyerek yapmadım Asu ."
Sessiz kalmamla kremi yavaşça sürmeye başladı. Kremi sürdüğünde beni yatağa yatırdı. Belimdeki eliyle kalkmak istedim ama izin vermedi.
" Uyumak istiyorum Asu ?"
" Uyu o zaman bundan bana ne ."
" Asu !" Oylayarak gözlerimi kapattığımda beni kendine biraz daha çekti.

Güz Matemi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin