Procházela jsem prázdnými chodbami Avengers Tower a moje boty s klínkem dělaly do podlahy nechtěné prohlubně. Plášť kolem mě vlál, ale kápě, jež jsem měla přehozenou přes hlavu se ani nepohnula a znemožňovala tak případným útočníkům zahlédnout můj obličej. Pouze rty protáhlé do úšklebku byly vidět pod tmavou kapucí.
Bez jakéhokoliv slova jsem vešla do místnosti, kde se odehrávala schůzka Furyho a skupiny superhrdinů, kteří si říkají Avengers. Zrovna probírali něco ohledně Hydry, když jsem jim do toho vlezla se slovy: ,,Jsem zde."
Fury mě sjel pohledem a uchechtl se, zatímco ostatním se v očích značil strach a opatrnost. Stark si všiml prasklinek v dlažbě, které zapříčinily mé boty a zděšeně vytřeštil oči. Padl k zemi a okamžitě začal zkoumat poškození a náklady na opravu.
,,Kdo jsi?" zakňučel a málem se s tou dlažbou políbil.Koutek úst jsem vyhoupla do úšklebku.
Během chvilky začalo nepravidelně blikat světlo a zaplo se rádio. Zaznamenala jsem, jak se zrzavá agentka automaticky natáhla pro zbraň, když se zapnula s hlasitým cinknutím i mikrovlnka. Ještě jsem chtěla Starkovi předvést nějaký další levný, avšak působivý trik, ale Fury mě zastavil pronikavým pohledem a mávnutím ruky.,,Promiň, ale moc dobře víš jak si potrpím na dramatické příchody," nevinně jsem se usmála a strhla si z hlavy kápi. Trochu jsem zatřásla hlavou, aby si mé vlasy našli přijatelnou polohu a zářivě se usmála na Furyho. Ze zadní kapsy kombinézy jsem vytáhla rozbitý komunikátor a hodila ho přes stůl a hlouček hrdinů po pirátovi, který ho obratně chytl.
,,To už je tento týden třetí," vyčetl mi.
,,Minulý týden jich bylo pět," poznamenala jsem.
,,Je úterý věčer," procedil skrz zatnutou čelist a na čele mu vyběhla žilka.
,,Několikrát jsem ti už navrhovala, že můžu nosit svůj vlastní K-123!, který ty rádiové vlny snese bez jakékoliv úhony," založila jsem si uraženě ruce na prsou.
,,Ten tvůj K-123! je radioaktivní! Nemůžeš mít přeci radioaktivní komunikátor!" podíval se na mě jako na blbce.
,,Ale je to jediný, který vydrží moji auru."
,,Běž někam s tou svojí aurou! Starkovi komunikátory jsou dobré! To jen ty s nimi neumíš zacházet," praštil pěstí do stolu.
,,Co jsem provedla, že to tolik hrotíš? Stejně si vždycky vezmu svůj K-123! s sebou," zakroutila jsem nevěřícně hlavou a z jiné zadní kapsy upnutých kalhot vytáhla malou zářivě zelenou věc, která vypadala jako nejnovější Airpady od Apple. Jen byly lepší a vystuženější.
,,Děláš si ze mě srandu?"
,,Ne. To tys mě tady chtěl mít," prohodila jsem a přisunula si ke stolu židli. Sluchátko jsem zase zastrčila do kapsy, zasedla na židli a nohy si vyhoupla na stůl.Celý náš rozhovor bedlivě pozorovala celá šestice lidí v kostýmech a pravděpodobně uvažovali, co si o tom mají myslet. Zářivě jsem se na všechny usmála a pokusila se ignorovat Furyho vražedný pohled.
,,Tak dobře. Avengers, toto je Kaitlyne Collierová známá také jako Domino. Domino, toto jsou Avengers. Dnes jsem tě přizval, protože bych chtěl abys zaujala místo mezi nimi."
ČTEŠ
Sestra Smrti (Avengers)
Fiksi PenggemarEinstein said: anyone who has never made a mistake has never tried anything new. --- Když jste Nikdo, dali byste všechno za to abyste byli Někdo. Já si to taky přála, ale teď, když jsem Někdo, chtěla bych se alespoň na pár dní stát Nikým, zalést si...