16. Chapter.

1K 74 7
                                    

"Kada smo imali negdje 6 godina, smo se vozili biciklima, i on je pao sa svoga, nikada nisam vidio nekoga da toliko plače." Rhydian mi govori dok se obadvoje smijemo na račun od kovrčavog dečka koji sjedi na klupi par metara dalje od nas. "Mogu zamisliti da je bio nesposoban." Rowan doda dok gledamo prema njima. Pogledam ga i krenem pričati jednu zgodu koje ću se vjerovatno zauvijek sjećati. "Rowan je do svoje desete godine mislio da ispod njegova kreveta ima veliko čudovište s tijelom mrkve i glavom konja i-." Rhydian se krene smijati što i mene natjera na smijeh i onemogući mi završetak rečenice. "Vjerovao sam ti." Rowan doda i stavi ruke na lice. Mi se krenemo još jače smijati.

"Imao sam deset godina. Uredu?! Vjerovao sam u... Hibride povrća i životinja." Kaže glasnije nego inače. Ja nevjerujem da se još toga sjećam. To je bilo prije osam godina. Ali, ne zove se to bezveze pravo prijateljstvo. Zagrlim Rowana i poljubim ga u obraz, iako mi ne zamjeri, upravo sam pričala o događaju za koji on sam kaže da je sramota za umrijeti. Pogledam prema skupini udaljenoj par metara od nas, Rhydian je trebao biti s njima, ali, ne, oni su mi dosadni, a mi pravo društvo, barem on tako kaže. Ja nikada ne bih rekla da smo mi interesantniji od njih, nikada. Izgleda da ipak postoji netko tko bi s nama provodio vrijeme, barem netko.

"Rhydian!" Harry vikne i privuče pozornost od svih u blizini pa tako i nas na sebe. Rhydian ga pogleda i odmahne glavom, ali ga cijelo društvo zovne, on nas pogleda, mi odmahnemo glavom u znaku da ide ako želi. "Kasnije!" Vikne nazad, oni uzdahnu, izgleda da je Rhydian za njih nova 'zvijezda'. "Znači... Oni sline za tobom." Kažem prema plavom dečku kraj mene, njegove tamno smeđe oči me pogledaju sa osmijehom na licu. "Nekako."  Jednostavno odgovori na moje pitanje. Pogledam prema Rowanu sa osmijehom na licu, netko tko bi zapravo izabrao mene umjesto njih.

Za Rowana se ne brinem, svi bi izabrali njega preko njih. On je dosta društveniji od mene, ja baš i nisam, osim ako sam u njegovom društvu i društvu Rhydiana. "I što ćemo danas raditi?" Rowan postavi pitanje o kojem razmišljam već od jutra. "Možda možemo... Sjediti i razgovarati?" Rhydian predloži, kimnem glavom pošto je to jedina opcija, Rowan se također složi, iako znamo da ćemo završiti negdje, radeći tko zna što. "A da odemo van? Onako, nas troje? Negdje? Možda u park pa ispod onog mosta kod one riječice?"       

"Tamo dolaze ljudi da se drogiraju." Odgovorim plavokosom dečku kraj mene na njegov prijedlog. "Istina." Zaključi, uzdahnem u znaku dosade koja je kao i uvijek prisutna tamo gdje smo i mi. "Možemo u Narniu!" Pogledam prema Rowanu zajedno sa Rhydianom, ali se onda pravimo da nismo čuli. Rowan zna imati takve ispade. Ustanem se u namjeri da popravim tamno crveni džemper na sebi, ali Rowan i Rhydian se ustanu također.

Krenemo hodati prema ulazu u fakultet, što znači da moramo proći kraj ekipice u kojoj je Harry nešto kao glavni član. Čim im se dovoljno približimo osjetim kako mi se želudac prevrće, nervoza curi iz mene. Kao da ne je strah što će misliti o meni, iako me je briga i dalje me je strah za njihovo mišljenje. "Rhydian... Hajde, idemo u grad?" Cura kaže, ona cura za koju sam sigurna da se zove Jessy ili Jess. Rhydian ju pogleda kao da gleda u duha i odmahne glavom. "Volio bih provesti malo vremena s Helenom i Rowa-"

"Daj pusti njih..." Alexia šapne, pokušavajući biti što tiša, samo da ju ne čujemo, ali bezuspješno. Čuli smo je, čisto i ragovijetno. Zakolutam očima i pogledam prema Rhydianu čekajući njegov odgovor, bilo što da izabere ne bih mu zamjerila, i on ima prava. "Rekao sam kasnije." Ljutito dobaci i prođemo kraj njih brže nego inače. Znala sam da će ovako reagirati, on uvijek ovako reagira kada je netko dosadan. Iako ga sada znam već četiri dan, znam dosta o njemu. Rhydian je duplikat Rowana, samo što se Rhydian nabacuje svakoj curi koju vidi... A Rowan ne baš, nakon prekida sa zadnjom curom, još u Phoenixu, drži se dalje veza.

Christina je bila dosta nevjerna cura, i nakon što smo je vidjeli kako se žvali s drugim dečkom, Rowan se povukao. Neko vrijeme me je bilo strah da će se zatvoriti kao i ja, ali nije, Bogu hvala. Iako se poznaju od malena, kao ja i Rowan, Rhydian i Harry nisu toliko i slični, fizički, jesu, psihički, nikako. Meni su se svi činili ovdje dragi ali... Harry je bezobrazni buntovnik iz ulice dok je Rhydian suprotnost. Iako je Rhydian istetoviran, to uopće ne sliči njegovom karakteru i osobnosti. Nikako. Kako li su se oni sprijateljili? Harry je sigruno tukao neko dijete, Rhydian je odmah došao pomoći djetetu i onda se iznenada rodilo prijateljstvo.

Time is Over ➵ h.s.Donde viven las historias. Descúbrelo ahora