Pada hari di mana Kem Tahunan diadakan ,
Sir Namjoon menganggihkan tugas kepada para pelajar dan cuba menenangkan pelajar yang terlalu teruja.
Semua pelajar yang terlibat dengan Kem Tahunan pada tahun ini di minta untuk berkumpul di hadapan sekolah. Bas sekolah yang sudah tiba akan membawa mereka ke tapak kem.
“ Okay Jinyoung , awak dan Hazel tolong pastikan semua peralatan dah ada dalam bas dan kawan-kawan yang lain dah masuk dalam bas ” arah Sir Namjoon.
“ Okay Sir ” kata Jinyoung sebelum meletakkan beg sandangnya ke dalam ruang bawah bas.
Ahli PLUTO dan TXT sedang berbual di pondok berdekatan bas itu.
“ Kau sure kau boleh jadi ketua hiking Mint? ” soal Yeonjun.
“ Eh mestilah, apahal tak boleh ?” kata Minjae.
“ Ye lah kau kan pendek. Kalau orang dekat belakang kau tak nampak mungkin dia orang akan sesat ” kata Beomgyu.
“ Kalau macam tu aku akan jaga dekat belakang ” balas Minjae.
“ Kalau kau jatuh nanti, tak ada siapa perasan ” kata Hueningkai.
“ Excuse me. Abe Minjae kan ada so aku pegang tangan dia lah nanti ” kata Minjae.
“ Agh tak payah mengada nak pegang tangan dia. Pegang aku ” kata Soobin.
Hazel dan Jade tertawa. “ Hak alah jealous ke Soobin oi?” kata Jade.
“ Mana ada! ” kata Soobin menafikan kata-kata Jade.
“ Haha yelah tu ” kata Hazel masih tersisa tawanya.
“ Hazel ” suara seseorang menyebabkan tawa mereka terhenti sebelum semua melihat kearah tuan punya suara itu.
“ Oh Jinyoung! Ada apa-apa Hazel boleh tolong? ” soal Hazel.
“ Ye ada. Boleh aku pinjam Hazel sekejap ?” soal Jinyoung pada ahli PLUTO.
“ Boleh boleh ” jawab Janet.
“ Bye jumpa dalam bas ” kata Hazel sebelum pergi bersama Jinyoung.
“ Yah kenapa kau cakap boleh ? ” soal Beomgyu pada Janet.
“ Well dia kan penghuluwati. Dan penghuluwati perlu tolong penghulu. So what's the matter ?” kata Janet.
“ That's really matter for me.. ” kata Beomgyu perlahan lalu menjeling kearah Janet dan memgeluh kecil.
“ Ouh aku kena pergi uruskan makanan! Bye semua ” kata Yeonjun lalu bereda dari situ.
“ Byee ” kata Janet.
“ Taehyun! ” panggil seseorang membuatkan Taehyun menoleh kearah suara tu.
“ Ye? ” jawab Taehyun.
YOU ARE READING
❝ acadeмy мoa ❞
عشوائي❝ acadeмy мoa ❞ [ coмpleтed вυт υnder conѕтrυcтιon ] " ĸιтa вerвeza, ѕeвaв тυ laн ĸιтa lagι ѕpecιal darι yang laιn " © all rιgнт reѕerved ιdea вy @𝓪𝓹𝓻𝓲𝓵𝓫𝓵𝓸𝓼𝓼𝓸𝓶𝓮 [ #PLUTOPROJECT ] ѕтarт: ocтoвer 09 , 2019 end: janυary 15, 2020