Sesudah cuti dua hari, kini mereka kembali ke sekolah semula. Hari ini di mana pertandingan di antara kelas STAR dan kelas DREAM.
Mereka semua berkumpul di dewan 9¾ . Sudah lama dua kelas ini tidak berkumpul bersama, jadi pertandingan ini dapat mengeratkan hubungan antara dua kelas ini.
“ Selamat pagi pelajar semua ” kata Sir Jimin.
“ Selamat pagi Sir Jimin. ” jawab pelajar-pelajar dari dua kelas itu.
“ Okay saya nak ambil kehadiran sebelum kita mulakan ” kata Sir Jimin.
“ Cix? ” “ Ada ” Kata BX.
“ Itzy? ” “ Yes we're here~ ” jawab Lia.
“ TXT? ” “ Kami ada ” jawab Soobin.
“ Pluto ? ” “ Ada Sir ~ ” jawab Hazel.
“ Okay semua pelajar kelas STAR dah cukup. Kelas Dream pula, AB6IX ?” kata Sir Jimin.
“ Ada cikgu ” jawab Woojin.
“ MCND? ” “ Ada ada ” jawab Castle J atau nama koreanya ialah Seungjun.
“ Hanapia ?” “ Dekat sini!” jawab Yaebin.
“ BVNDIT ? ” “ Semua dah ada Sir ” jawab Songhee.
“ Baiklah kalau macam tu, juri untuk hari ni ada Sir Taehyung dan Sir Jungkook ” kata Sir Jimin.
Semua pelajar menepuk tangan. “ Handsome kan Sir Taehyung ” kata Janet.
“ Memang, tapi aku lagi handsome ” kata Yeonjun.
“ Cehh ” serentak ahli Pluto berkata sambil memusingkan anak mata mereka 360 darjah.
“ Persembahan pertama, dipersilakan Daehwi dan Woojin ” Sir Jimin memanggil nama pasangan untuk kelas Dream terlebih dahulu.
Woojin dan Daehwin naik ke atas petas lalu mengambil mikrofon seorang satu.
Tamat sahaja persembahan mereka, pelajar-pelajar lain bertepuk tangan dengan gemuruh sekali.“ Hebat ahhh !” kebanyakkan pelajar dari kelas Dream bersorak untuk mereka berdua.
“ Persembahan seterusnya dari kelas Star. Yong En dan Hueningkai ” kata Sir Jimin.
YOU ARE READING
❝ acadeмy мoa ❞
De Todo❝ acadeмy мoa ❞ [ coмpleтed вυт υnder conѕтrυcтιon ] " ĸιтa вerвeza, ѕeвaв тυ laн ĸιтa lagι ѕpecιal darι yang laιn " © all rιgнт reѕerved ιdea вy @𝓪𝓹𝓻𝓲𝓵𝓫𝓵𝓸𝓼𝓼𝓸𝓶𝓮 [ #PLUTOPROJECT ] ѕтarт: ocтoвer 09 , 2019 end: janυary 15, 2020