Okul kapısından içeri bakarken derin bir nefes aldım. Kaç gündür annemden kaçıyordum. Umarım burayada gelmemiştir.
"Ada?" diyen sese döndüğümde Pars'ın yanımda durup bana baktığını gördüm.
"Ne oldu?" Omuzlarımı silktiğimde gülümsedi ve kolunu omzuma attı. Şaşkınlıkla gözlerim büyürken gülümsemeye devam etti.
"Artık bir adım ileriye gidip sevgili mi olsak?" Şaşkınlıkla bir kaç adım geriye attığımda sırtımı okulun demir kapısına çarptım. Acıyla inlerken Pars zevkle gülüyordu. Kendimi toparlayıp yanına yaklaştım.
"Senden nefret ediyorum." Arkamı dönüp binaya doğru yürürken arkamdan gelen sesini duydum.
"Bende seni seviyorum!"
Bir kaç bakış bize dönerken kafamı aşağı eğip binadan içeri girdim.
"Ne oldu?" diyen Yeliz koluma girerken bakışlarımı yüzüne çıkardım.
"Pars, bana yürüyor." Yeliz'in tepkisini ölçmek için dikkatle yüzünü inceledim.
"Ada nereye gidersen yanına geleceğim!" Arkamdan gelen Pars'ın sesiyle gözlerimi kapattım.
"Bence sana koşuyor." Yeliz kahkaha atarak konuşurken gözlerimi kısarak yüzüne baktım. Dudaklarını birbirine bastırıp kolumdan çıkarken Pars önümde durmuştu.
"Ne istiyorsun?"
"Benden hoşlandığını itiraf etmeni." Kalp atışlarım hızlanırken konuşamadım.
"İtiraf edecek misin?"
"İtiraf edecek bir şey yok!" Yanından geçip sınıfa doğru yürürken, yetişip yanımda yürümeye başladı.
"O zaman bir kızla takılsam kıskanmazsın?"
Kafamı aşağı yukarı salladım. "İstediğin her şeyi yapabilirsin."
Omuzlarını silkip sağa doğru döndüğünde olduğum yerde durup dikkatle onu izledim. Koridorda yürüyen bir kızı durdurdu.
"Merhaba Berna."
"Beril!" dediğinde gülmemek için dudaklarımı birbirine bastırdım.
"Pardon Berilciğim. Okul çıkışı bir şeyler yapmak ister misin?" Kaşlarım havaya kalkarken kıza baktım. Kız her erkeğin ilgisini çekecek kadar güzeldi.
"Tabi olur!"
"Haberleşiriz o zaman." Sinirden tırnaklarımı yemeye başlarken Pars'ın bakışları bana döndü. Kaşlarını yukaro aşağı hareket ettirdi. Dil çıkarıp arkamı döndüm ve sınıfa yürümeye başladım. Kıskanıp itiraf etmem için yapıyordu. Ama çok beklerdi.
*
Pars: İtiraf edecek misin?
Ada: İtiraf edecek bir şey yok!
Pars: Emin misin? Bak Bernayla buluşacağım..
Ada: Kızın adı Beril
Pars: Gözlerini devirdin biliyorum
Pars: Ama isim hafızam çok kötü
Ada: Benim adımı hiç karıştırmadın
Pars: Acaba neden?
Ada: Bana diyorsun ama asıl senin itiraf edeceğim bir şeyler var gibi..
Pars: Bir şeyler bekliyorumdur belki..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YANLIŞ NUMARA | Texting
Storie breviPars: Neden Görkem? Bilinmeyen numara: Çünkü merhametli. Karşısında kim olursa olsun onu kırmadan davranmayı biliyor. Yalandan değil içinden gelerek yapıyor Bilinmeyen numara: İlk böyle etkilendim Pars: Kızlar böyle erkeklerden mi etkilenir? Bilinme...