Loki s Chiren vešli neutrálně do banky, jako by se právě nechystali ji vykrást. Posadili se na sedátka podél stěny a dívali se na televizi, jak to většina normálních zákazníků, kteří musí počkat než přijdou na řadu, dělává. ,,Už to bude týden, co se New Yorkem prohnal Loki, bůh lsti a falše, společně s jehou armádou. Ovšem nečekané novinky od jeho bratra, boha hromů a blesků, Thora, otřásly světem. Podle něho se Loki ukrývá kdesi na Zemi, zbaven všech mocí si odpykává trest.
Jestli je to tak, a Loki volně pobíhá mezi náma, máme se ho obávat? A nebo ho máme ignorovat? Thor nám tvrdil, že jeho bratr už nadále není hrozbou pro náš lid. Jestli je to pravda, posuďte sami." Zahlásila mladá moderátorka. Loki se tomu musel ušklíbnout, lidé dělají kolem všeho příšerné drama. ,,Kamery vypnuty." Ozval se Benjey do sluchátek, načež Paolo jako šílený začal běhat dokola, křičet a nadávat. Všichni přítomní lidé se na něj otočili, začali si něco šeptat, několik jich dokonce se strachem v očích odešlo. Přesně to potřebovali.
Po Paolovi se okamžitě vrhli hlídači, jenže on vyběhl z banky a oni za ním. Nastartoval tím všeobecný zmatek. Chiren v ten moment měla jedinečnou příležitost se vkrást dovnitř. Rozběhla se ke dveřím, které určil Benjey a uplatnila své vylamovací zkušenosti. Za pár sekund se vším byla hotova a pokynula Lokimu, aby ji následoval. Na to, že to byla banka tak jejich zámek byl k ničemu.
Octli se ve změti chodem a dveří, které měli případné zloděje zmást. Což se jim povedlo.
Naneštěstí ihned přiběhli další chlapi, takže Chiren popadla Lokiho za loket a odtáhla ho do nejbližších dveří, které byly odemčené. Což byl zrovna kumbál. Stísněný prostor způsobil, že se na sebe museli namáčknout jak nejvíce mohli, jenže Chiren omylem kopla do jednoho z kýblů. Na ono ticho to byla celkem rána. Rudovlásce se v tu chvíli snad zastavil dech, jak byla napjatá jestli ji někdo zaslechl či ne. Dobrou minutu pouze stáli na místě. Dívku napadlo, že kdyby se nacházeli v romantickém filmu, teď by se určitě odehrála vášnivá muchlovačka. Ovšem oni se nenacházeli v žádném romantickém, ani jiném filmu a tak v tichosti setrvali až do doby, kdy okolo sebe neslyšeli žádné kroky. Kývla na Lokiho a pomalu se přesunuli zpět na chodbu. ,,Kam máme jít?" Šeptla do sluchátek, když se ujistila že poblíž nikdo není. ,,Třetí dveře nalevo, sejdeš se tam s Terry." Benjey dočista ignoroval Lokiho, ale jí to nijak extra nezajímalo.
,,Jsme tady." Utrousila k černovlasé dívce. ,,Jdeme."
,,Máte před sebou chodbu, na konci zahněte do prava." Vydali se přesně dle Benjeyovo pokynů, problém nastal když narazili na dalšího hlídače. Nedíval se na ně, zrovna svůj pohled upíral na zcela jinou stranu, takže měli neopakovatelnou příležitost proběhnout kolem něj.
Jenže Chiren by nebyla Chiren, kdyby si to neudělala po svém. Spatřila na jeho opasku připnutý svazek klíčů a nemohla odolat. Terry si toho také všimla, ale už bylo pozdě rudovlásku zastavit. Natáhla ruku ke klíčům, pomalu ale jistě je odepínala z opasku. Ovšem hlídač ji postřehl a odhodil ji k zemi. Zvedl ruku, ve které měl vysílačku a pokusil se informovat ostatní, ale Chiren mu ji vykopla z ruky. Zařval na ni a snažil se ji uhodit pěstí. Vyhýbala se mu, byl to muž jako hora, věděla jak bolestivý by jeho úder mohl být. Zároveň ale nebyl kdovíjak mrštný, takže mu uhýbala celkem bravurně. Až když se sehla k zemi, že hlídači podrazí nohy, nevychytala to a hlídač ji lapil za nohu, tudíž dopadla tvrdě na záda. Nebýt Terry, která se naproti chlapovi rozběhla s židlí nad hlavou, Chiren by to nemusela zvládnout. Neměla na to sílu, byla naučená utíkat, ne bojovat. Terry ho přetáhla po hlavě a on stisk povolil. ,,Co tě to napadlo?! Mohlas celý náš plán zrujnovat!" Přidušeně vyhrkla. ,,Zvládli jsme to, máme klíče." Pokrčila rameny Chiren, nijak zvlášť ji netrápila změna plánu. ,,Ale my klíče nepotřebujeme! Já je mám celou dobu u sebe!"
Rudovláska se zarazila, jestliže Terry měla celou dobu klíče u sebe, proč se nezmínila? Jasně, mohlo jí to dojít, ale to nic nemění na tom, že jim to měla říct. Otočila se k ní tedy zády, nic neodpověděla, stejně vzala klíče a beze slov šla dál.,,Okej, teď ta nejdůležitější část. Máš tu kartu, že jo? Přilož jí k takovýmu automatu a zadej heslo.." Ozval se Benjey po několika minutách bloudění v místnostech a chodbách banky. Nadiktoval jim heslo a pokračoval: ,,Pak chvíli počkejte, musí se to nejdřív stáhnout."
Postupovali přesně podle něho, ale nejvíce je zarazilo, že se na chodbě nikdo nenacházel. Zahlédli onen 'automat', ale nikdo ho nehlídal. Buď nebyl až tak vzácný jak Benjey tvrdil, nebo měli z pekla štěstí. Rozběhli se k němu, a téměř okamžitě už zadávali heslo. Avšak jako na zavolanou se ze všech stran vyrojili strážníci, jako obrovité hejno naštvaných včel. ,,To jsou oni!" Křičel jeden. ,,To oni omráčili Rozzetse!" Začali se dohadovat jeden přes druhého, ale jiným jazykem. To nebyla angličtina. Možná ruština, napadlo Chiren. Ať to bylo tak či onak, byli obklíčeni. ,,Že já nezůstal raději na Asgardu." Procedil pro sebe Loki. Měl na sobě čepici s kapucí, takže ho naštěstí hlídači nepoznali.
,,Zaplatíte! Poldové na vás!" Zařval jeden z těch, který mluvil celkem plynně anglicky a ukázal na ně.
Najednou se za nimi, ze dveří o kterých před tím neměli ani tušení, vynořila ruka a vtáhla Terry, Chiren a Lokiho za ně. Nikdo se nestihl plně zorientovat, když už byli zamčeni na druhé straně, pryč od hlídačů. Ti bušili na dveře ze všech sil. ,,Nemáme ty peníze!" Vyjekla černovláska. Chiren sice stihla vzít kartu, ale to nic neznamenalo. Šli tam zcela zbytečně. ,,Tomu teda říkám loupež století." Ušklíbl se jejich zachránce. ,,Jonathane?"
ČTEŠ
Chiren - Realita zimního slunce
FanfictionChiren Yasmine Emersonová Svět ji nezná, ani v nejbližší době nebude. Jenže, jak se říká: 'věci se mění'. Bůh lsti a falše, seslán na Zemi samotným Odinem, tajemství zesnulých rodičů, hledání bezpečného útočiště. A mezi tím vším, samotná, prach oby...