Sadie pro změnu pozvala Chiren k nim. U ní doma příliš nepobývala, obvykle jakmile skončila škola, zamířila buď rovnou k Chiren, nebo si doma odložila tašku a šla se loudat ven.
Zrovna u nich nebyl její násilnický otec, pouze matka s flaškou rumu v ruce. Tý se Sadie nebála jako otce, neboť její matka trávila většinu času s cigaretami na balkoně. ,,Dobrý den, paní Hamburková!" Křikla věčně veselá Chiren, avšak nikdo jí na to neodpověděl. Nic si z toho nedělala, zula se a zamířila do pokojíčku Sadie. Byl překvapivě hezký, na to v jaké domácnosti žila. Hrály si opět s hračkami, vytvářely vlastní příběhy a světy, ve kterých se cítily dobře. Byla to nádherně strávená doba, dokud neuslyšely odemykání dveří. ,,Táta měl přijít až pozítří," zašeptala vystrašená Sadie, která neměla daleko k pláči. Vysoký muž vešel do dětského pokojíčku a hned své dceři vlepil silnou facku. ,,Copak jsem ti neříkal, že si nikoho nemáš vodit domů?" Další facka. Vybíjel si na ní svou zlost. Chiren se snažila zakročit, ale také schytala ránu. ,,Nikdo mi nebude mluvit do toho co mám a co nemám dělat!" Naštěstí je zachránila Sadiina matka, která ho zavolala k sobě. Děvčata tak měla čas na rychlý útěk. Do večera zůstaly na hřišti, kde společně plánovaly pomstu.Ani Loki, ani Chiren nemluvili o tom, co Chiren udělala. I když se Loki párkrát pokusil něco říct, byl na to příliš rozrušený. Ať měl -jestli měl- nějaký plán, tohle mu to nejspíše poněkud skoplikovalo. ,,Na místa," ozval se Benjey do sluchátek. Mlčky došli k rozcestí, kde se rozpojili. Loki šel někam, kde nebude nějak nápadný, jelikož přitahoval a moc pozornosti, zatímco dívka zamířila přímo k budově, kde se měla sejít s Paolem a Jonathanem. Stáli tam, připraveni na okradení miliardáře. Už se to poblíž Stark tower nehemžilo novináři jako bezmála před týdnem, ale sem tam se nějací naskytli.
,,Má velmi dobře zabezpečený všechny dveře." Oznámil Benjey. Chiren se úšklíbla. ,,Je to Iron man, cos od něj čekal?" Špitla do miniaturního mikrofonu, co měla u úst. Benjey jí ignoroval, ovšem Paolo jí praštil do ramene. Nechtěl poutat pozornost, ale když si nějaká dívka začne sama se sebou povídat na ulici, je to poněkud divné. ,,Musíte tam vlézt rozbitým oknem ve druhým patře." Paolo se zachvěl, nesnášel výšky. ,,Snad nemáte strach z výšek." Podotkl jízlivě Jonathan, mezitím co pomalu obcházeli budovu, aby našel ono rozbité okno.Vychytali správný čas, kdy v okolí nebylo ani živáčka a vyhoupli se nahoru. Jedinému Paolovi to dělalo trošku problém, ale jinak se tam dostali víceméně bez potíží. ,,Terry, jak si na tom?" Promluvil znova Benjey do sluchátek. Černovlasá dívka měla za úkol se nějak, jakkoliv, zbavit stráží. A nebo je přinejlepším alespoň zabavit. ,,Ještě na tom pracuju. Ale myslím, že můžete vyrazit." Dali se tedy do pohybu. Benjey je navigoval kudy mají jít, aby se vyhnuli lidem a s nimi i všem potížím.
Po více než půl hodině plné ukrývání, se dostali na dosah jejich cíle. ,,Dobrý den, mé jméno je Jarvis. Přejete si?" Všichni tři se zastavili na místě, ani nedutali. Jenže za nimi nikdo nebyl a stejně před nimi nikdo nestál. Ani ze stran. Jako by se ten hlas ozýval ze stěn. ,,Sem nemáte vstup povolen, prosím vás, neprodleně odejděte."
,,Sklapni." Odseknul Jonathan. Vypadalo to, že Jarvis ho opravdu uposlechl. Nebo šel volat policii. Ať to bylo tak či onak, museli si chvátnout.
,,Co to sakra bylo?" Špitl Paolo do ticha. Odpovědi se mu nedostalo.Zastavili se před prosklenými dveřmi, které pro odemknutí potřebovali heslo. Jak překvapivé. Benjey jim do sluchátek heslo nadiktoval. Neměli ani ponětí kde a jak se k němu dostal, ale nikdo se neptal. Je to počítačový hacker, zjistí spoustu věcí o čemkoliv, co se mu zachce. Bylo dobré ho mít v týmu. Ale kdyby přešel na stranu nepřátel, báli byste se v noci zamhouřit oči.
,,Mám to." Sykl Paolo a dveře otevřel. Naskytl se jim pohled na několik obleků Iron mana. A pak spousty dalších věcí, které je v ten moment ovšem nezajímaly. Přišli si pro zlatou sošku, pro nic jiného. ,,Vidím jí." Upozornil je Paolo a Jonathan pro ní téměř okamžitě šel. Ovšem Chiren se zastavila u jednoho z obleků. ,,Jdeme!" Jonathan s Paolem se rozběhli cestou, kterou jim Benjey popsal. ,,Někdo se blíží, je čas vyrazit." Stále šeptem se Paolo snažil přesvědčit dívku, ale ona jakoby neslyšela. Už se pro ní chtěl rozběhnout, avšak v tom to místnosti vešel muž. Jonathan se vypařil z dohledu, a Paolovi nezbývalo než udělat totéž a nechat ji na pospas osudu.,,Á, ahoj. Jarvis už mi o tobě řekl." Tony Stark. Chiren sebou polekaně trhla. Je to možné? Obleky jí natolik uchvátily, že nevnímala okolí. ,,Kdo je Jarvis? Mluvil na mě, je to nějaký váš společník?" Opřela se o stůl, možná aby se jí nohy nepodlomily. Svoji neskutečnou nervozitu nedávala najevo, ale po celém těle jí vyskákala husí kůže. Jaká to ironie, byla vystrašenější než když mluvila s Lokim, vrahem, který na New York poslal vesmírnou armádu, aby jej zničila. ,,Je to umělá inteligence." Na ruce měl nasazenou kovovou rukavici, nejspíše zkoušel vylepšit svůj oblek. ,,Máte slabý zabezpečení, když se sem dostala holka jako já." Úšklíbla se. Netušila kde se v ní tolik sebejistoty vzalo, ale rozhodla se to využít. ,,Na tom něco bude." Usmál se, přičemž stiskl dlaň a rukavice jakoby se zcucla do malého svítícího čehosi, co položil na stůl vedle něj. ,,Ale možná jsem tě sem taky pustil. Záleží na tom, z jakého pohledu se to vezme.." Chiren to mírně vyvedlo z míry. Proč se k ní choval jako k někomu, koho už dlouho zná? Stark ji nikdy nijak moc nezajímal, nejspíše se tak choval ke všem. ,,Někdo jako ty by se Shieldu hodil."
,,Pane, dle mého názoru to je jen bezčestná zlodějka." Podotkl Jarvis, ale Stark jakoby ho nevnímal.
,,Tony? Kdo je ta dívka?" Do místnosti vešla nějaká žena. ,,To je vlastně dobrá otázka." Podíval se na Chiren. Ona žena si ji soucitně prohlížela, jakoby byla zavřené zvíře. ,,Sadie." Řekla první jméno, co ji napadlo. Netušila proč zrovna toto, možná proto, že nikoho takového ani neznala, ale nijak zvlášť se tím nezabývala. ,,Oh, chudinka malá, je to kost a kůže. Jen se na ní podívej. Pojď drahoušku, nechám tě odvést domů." Stark si povzdechl a promnul si kořen nosu. ,,Jo, jdi s Pepper. Zajistí ti odvoz." Chiren prošla kolem Starka a zamířila přímo k Peper, šťastná že konečně může vypadnout. ,,Pane," snažil se něco namítnout Jarvis, ovšem Stark ho umlčel. ,,Neotravuj pořád." A tak dívka vyšla z místnosti a následovala Peper.Tony chvíli ještě čekal, než mu Jarvis ohlásil, že ta holka odjela. ,,Vyhledej mi všechno o ní." Mezitím co Jarvis vyhledával informace, si Tony sedl a šáhnul na místo, kam položil model rukavice. Nikde nic. Podíval se pod stůl, jestli náhodou nespadl, avšak tam také nebyl. ,,Pane, ta dívka vám vzala váš modul."
,,Díky, nevšiml jsem si." Utrousil ironicky. ,,Co jsi zjistil?" Na obrazovce před ním se objevily všechny dokumenty, ohledně Chiren. Nějakou dobu si je prohlížel. ,,Ale ne."
ČTEŠ
Chiren - Realita zimního slunce
FanfictionChiren Yasmine Emersonová Svět ji nezná, ani v nejbližší době nebude. Jenže, jak se říká: 'věci se mění'. Bůh lsti a falše, seslán na Zemi samotným Odinem, tajemství zesnulých rodičů, hledání bezpečného útočiště. A mezi tím vším, samotná, prach oby...