👬 Ep 7👬

5.9K 356 7
                                    

Unicode#

Yibo တစ်ယောက်နံနက်အိပ်ရာကနိုးတော့ ဘေးမှာ နှစ်ခြိုက်စွာ အိပ်ပျော်နေဆဲ ဖြစ်တဲ့ အရှင်......

အိပ်နေတဲ့ အချိန်မှာတောင် ခန့်ညားနေမှုတို့က လျော့မသွား........

Yibo လည်း ထမယ်အလုပ်.....
အနောက်က လှမ်းဆွဲလိုက်တာမို့.....

"ဟင်.....အရှင် နိုးနေပြီလား...."

Xiao Zhan လည်း

"omm.....နိုးနေတာကြာပေါ့.......ကိုအိပ်နေတာကို တစိမ့်စိမ့်ကြည့်နေတာကိုလည်း သိတယ်....ဒါနဲ့ ဘယ်သွားမလို့လဲ......"

Yibo လည်း ရှက်ပြုံးကလေးပြုံးကာ...

"အရှင် ညီလာခံမသွားခင် ကိုယ်လက်သန့်စင်ဖို့ပြင်ဆင်ပေးမလို့ပါ....ပြီးတော့ အရှင် သုံးဆောင်ဖို့ မနက်စာ ပြင်ဆင်မလို့ပါ....."

Xiao Zhan လည်း သဘောကျစွာ ပြုံးရယ်ရင်း......

"ဒီနေ့ ကို ညီလာခံသွားစရာမှ မလိုတာ....မရှိဘူးပဲ ဆိုပါတော့.....လုပ်စရာ ကိစ္စတွေလည်း အကုန်လုပ်ပြီးသားလေ.......ပြီးတော့ ကို့ရဲ့ မနက်စာက အခုရှိနေပြီမဟုတ်လား......."

Yibo မျက်နှာလေးခဗျာ....စတော်ဘယ်ရီခင်းပမာ နီရဲသွားကာ......

"အရှင်နော်......ဟိုတစ်နေ့က ဒဏ်ရာတောင် မသက်သာသေးတာကို......😒😒"

Xiao Zhan လည်း

"ဟင်..... အခုထိနာနေသေးတာလား....မဖြစ်ဘူး....သမားတော်ကြီးကို ဆေးဖော်ခိုင်းရမယ်....."

Yibo တစ်ယောက် လက်ကလေးကာရင်း

"ဟာ.....အရှင်ကလည်း မလုပ်ခိုင်းပါနဲ့ ....သမားတော်ကြီးသိသွားရင် ရှက်စရာကြီး...."

Xiao Zhan တစ်ယောက် ပြုံးရယ်ရင်း

"ဘာရှက်စရာလိုလို့လဲ ဝမ်လေးရာ....."

Yibo လည်း အရှက်ပိုရင်း

"ဟာ....အရှင်ကလည်း ကျွန်တော်မျိုး ခုတင်ပေါ်က ပြုတ်ကျတာ သူသွားရင် ရှက်စရာကြီးကို.......😢😢"

‌"Xiao Zhan တစ်ယောက် ကလေးဆန်စွာ အရှက်ပိုနေတဲ့ Yibo ကို ရင်ခွင်ထဲ ဆွဲသွင်းရင်း လည်တိုင်ကို နမ်းရှိုက်လိုက်တော့.......

"ဟာ.…အရှင်ကလည်း အမှတ်‌တွေ မပျောက်ရင် သူများတွေ မြင်ကုန်လိမ့်မယ်...."

YOU ARE MY SKY(completed)Where stories live. Discover now