👬Ep 24👬

3.9K 270 36
                                    

Unicode#

"သား Yibo .......ဒါဦးရဲ့တိုက်ခန်း......အိပ်ခန်းကတော့ နှစ်ခန်းရှိတာမို့ ခွဲအိပ်လည်း ရတယ်.....ဒါက ထမင်းစားခန်း.......ဟိုဘက်က ရေချိုးခန်း........ကိုယ့်အိမ်လို သဘောထားပြီး လွတ်လွတ်လပ်လပ်နေ......ဒီအိမ်မှာ ဦးတစ်ယောက်ပဲနေတာ......အခု Yibo ရောက်လာတော့ နှစ်ယောက်ပေါ့......game စက်လည်းရှိတယ်........"

"ကာတွန်းကားရောဟင်......."

Yibo မခို့တရို့လေးမေးတော့ Xiao Zhan ရယ်မိသည်။
အထက်တန်းကျောင်းသားဖြစ်နေပေမယ့် ကာတွန်းကားတဲ့လား.......

"ဘာရယ်တာလဲဗျ......."

Yibo စူပုပ်ပုပ်နဲ့မေးလိုက်တော့ Xiao Zhan က

"မဟုတ်ပါဘူး.......ဦးက အံ့သြသွားလို့ပါ......အထက်တန်းတောင် ရောက်နေပြီကို......."

"အာ........ဦး Xiao ကလည်း အထက်တန်းကျောင်းသားမို့ မကြည့်ရဘူးလို့ ဘယ်သူက ပြောလဲ......."

"ဟုတ်ပါပြီ.......ကာတွန်းကားကတော့ မရှိဘူးလေ.....ကျောင်းကအပြန်ကျ ၀ယ်ခဲ့ပေါ့......."

"ဟုတ်....."

🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹🔹

"ဟဲ့.....Shinee မ.......နင် ကို Yibo ဆီက လက်မှတ် ဘယ်လိုတောင်း......."

"မခက်ပါဘူးဟ......အစ်ကို Yibo က အရမ်းသဘောကောင်းတာ......သူ့ Line acc လည်း ရခဲ့တယ်....."

" I want to say wow wow wow pr"

"အစ်ကို Yibo က ချစ်စရာလေး...တစ်ခါတစ်လေ ခန့်ညားပြီး တစ်ခါတစ်လေ ချစ်ရာကောင်းတယ်.......စာကလည်းတော်......မိဘအသိုင်းအဝိုင်းကလည်း ပြောစရာမလိုဘူး........နောက်ဆုံးတော့ အစ်ကို Yibo နဲ့မှ ချစ်တတ်ပြီပေါ့......."

"ဟဲ့....ဟဲ့....Shinee မ......စိတ်ထိန်းစမ်း.....အစ်ကို Yibo ကို crh ကြတာ နင်တစ်ယောက်တည်း မဟုတ်ဘူးနော်.........မိန်းကလေးတွေရော ယောကျ်ားလေးတွေရော crh ကြတာ......"

"ဒါပေမယ့် အစ်ကို Yibo နားတစ်ယောက်မှ မရှိပါဘူး......"

"Shinee မ နင်အလိုက်တာဟယ်..... အစ်ကို Yibo ကို ပိုးပန်းနေတဲ့ အစ်ကို Si Tu Fan က အစ်ကို Yibo ကို လာကြံသမျှ လူတွေကို ပြသနာရှာလို့ ဘယ်သူမှ မကပ်ရဲတော့တာ........"

"အစ်ကို Si Tu Fan ဆိုတာ....."

"ဒီမြို့ရဲ့ အချမ်းသာဆုံး အဆင့် ၁ သူဌေးကြီးရဲ့တစ်ဦးတည်းသော သား.......ချမ်းသာတော့ ငွေနဲ့ ရှင်းထုတ်ထားတာ......"

YOU ARE MY SKY(completed)Where stories live. Discover now