Ha kayh .. kt sini meh aku cite perangai sebenar aku .. haha .. ni .. klu korang bce nii .. mesti korang tk sngka aku cam ni .. haha ..
Ok .. mari kita mulakan ..
1) Aku seorang yg pelik - sbb aku jenis tk mkn semua mknn org melayu / malaysia .. haha .. mengada ii tull .. hahaha ..
2) Aku kuat merapu - haha .. fhm ii je la .. aku ni jenis kuat merapu .. tmbh ii plk bile dgn geng aku .. kan ara .. gadiskaca .. haha ..
3) Aku tk suka org tipu aku - bile kau dh start tipu aku .. aku tkut aku dh mula tk rapat ngan kau cam dlu .. kecualii .. klu menipu ats sbb ii tertentu .. maybe dimaafkan .. haha ..
4) Aku jenis tk malu .. tk sopan - bile kau dh mula rapat ngan aku .. kau akn perasan yg aku akn keluarkan sikit demi sikit pangai aku yg tk tau malu and tk sopan ni .. and kau akn terkejut like .. " srs la puteri ni mcm ni pangai dye " be like .. HAHAHAH ..
5) Aku degil orgnye - so .. klu kau paksa aku buat sesuatu benda yg aku tk suka .. aku akn ttp tknk buat .. okayh .. hahah ..
6) Aku mudah berkwn - klu mula ii kenal aku mesti nmpk cam aku sombong and berlagak enn .. tpi .. percaya lah sbnrnye aku tk gitu kayh sis , bro .. haha ..
7) Aku suka mndgr mslh org - jdi .. klu ade pape mslh .. share je la ngan aku .. jgn risau .. rahsia korang terjamin .. hahaha .. mne tau aku blh bantu korang selesaikan mslh korang enn .. hahaha ..
8) Aku suka memberi tpi bkn utk menerima ye - haha .. bak kata ara .. gadiskaca .. puteri orgnye jenis memberi tpi tk suka menerima be like .. haha .. sbb bgi aku bile aku memberi .. aku just menghrpkn org tu akn igt dan simpan segala pemberian aku bile aku dh tkde nnti .. haha ..
9) Aku jenis suka buat org happy .. lgi ii org di sekeliling aku yg sentiasa ade ngan aku .. sama ade time aku jatuh and bgn .. - aku suka tgk dorang happy .. jdi .. bile dorang ade mslh .. aku akn minta dorang share .. ataupon .. kdg ii .. dorang sndiri akn share .. so .. aku akn cuba tlg dorang smpi mslh tu selesai .. so .. yeahh .. sbb bgi aku .. kebahagiaan aku adalah kebahagiaan diorang .. haha gadiskaca & izzkndar .. haha .. hahaha ..
10) Aku jenis yg tk reti sgt nk pujuk org - jdi .. klu blh jgn la majuk ngan aku kayh .. aku tk pndai nk pujuk bile org merajukk ni .. haha ..
Kayh .. dh tu je .. tk yh byk ii .. 10 ckup ahh tu enn utk kenal diri aku .. haha ..
YOU ARE READING
Ad's Talk
RandomHi .. klu bosan .. meh la singgah talk seketul manusia yg hambar ni ..