Memalukan

72 11 57
                                    

Ok la .. disebabkan isyi_07 minta aku buat chap pengalaman paling memalukan yg prnh aku lalui .. so .. aku tunaikan lah ye .. haha ..

Kayh la .. pengalaman yg setahu aku la .. yg aku igt .. aku prnh terrjatuh ngan bdk laki time darjah 6 kt sklh agama .. time tu .. srs weyhh .. aku malu gile ahh .. aku dh la jatuh terhempap dak laki tuu .. tpi bende tu actually tk sengaja pon nk jdi .. name pon terr enn .. haha ..

Sbb time tu .. aku jln mengundur .. dh ahh tu .. tk pndang blkg plk tu .. yg dak laki tu lak jln tk tgk dpn .. tup ii .. tetibe .. bunyi manusia jatuh weyhh ..

HAHAHAHAH ...

Sumpah kelakar weyhh .. maluu odoo .. semua org kt situ tgk kitaorg .. aku rse cammm .. weyhh .. diam terkelu tk terkata weii .. hahaha ... maluu gilee doo ..

Ok .. pengalaman yg kedua prnh aku lalui yg memalukan ialahh ..

Ape ekk .. aku dh tk igt .. sorry .. aku mmg nyanyuk sikit .. hahaha ..

Ha ..


Ntahh .. tk igt .. HAHAHAHA ..



Ha .. time aku tersendawa kuatt gile nk mamposs dpn dak laki kls aku .. bende tu berlaku tahun ni .. maluu gile time tuu .. tpii .. kau mcm tk knl .. puteri mmg tk tau malu .. so .. aku ngan selamba badak blh lak buat tk tau .. dh ah tu .. buat muka tk bersalah lakk tuu .. ahhaha .. memalukann tull ..

Yg pling kesiannye .. dak laki tu terdiam plus terkejut sbb tk sangka lak aku nk tersendawa sekuat tu ..

Lekk ahh weii .. aku ckp terr enn .. tk sengaja la mksudnye ehh .. HAHAHHAHHAH ..

Sian kwn ii prmpuan yg time tu duduk dkt sekeliling aku .. semua buat ii tk kenal aku .. pastu .. semua buat ii tk tau .. sbb maluu .. hahahah .. sorry ahh guyss ..

Yg aku pling tk leh bla .. bile ara la .. dye pling malu .. siap ckp yg aku ni tk senonoh la katakan .. HAHAHAHAH .. SORRY EAA ARAA .. aku tk sengaja time tuu .. ahahah .. kau mesti lgi rase malu time tu sbb satu kls pandang kt dorang dak prmpuan yg duk dkt ngan aku .. hahaha .. sorry ea ara .. aku tk de niat nk malukan kau ..

Sorry laa .. aku tk sengaja ..

Sorry kayh .. HAHAHAHA ..

Kayh la .. tu je yg aku igt stakat ni .. nnti klu aku dh igt yg lain ii tu .. aku update balik kayh ..

Sorry la .. mesti korng rase bosan enn bce talk aku .. ye la .. aku bru mula nk berjinak dlm dunia oren ni .. fhm ii lah ye .. hehe ..



Ok .. Bye ..



Assalamualaikum ..

Ad's Talk Where stories live. Discover now