Beday Izz

38 6 12
                                    

Assalamualaikum .. pagi gaes ..

Memandangkan aku tgk busan .. aku tk tau nk cite pasal ape .. tpi .. skrg ni yg aku igt stu cite je .. eh haha .. cam odo je aku ni .. haha .. saye tau saye odo .. haha .. ok .. cite dye pasal birthday geng aku ni .. haha .. marey kita tag sikit dye ni .. izzkndar .. haha ..



Ok .. tak lama lagi beday izz .. so .. aku nk kene prepare a few things utk dye la .. haha .. nk tau .. ?? Hehe .. tk leh la .. sbb bende tu dikira rahsia la enn .. so tok leh cite kt sini kayh .. haha .. sorry ..






Aku tk wat pape preparation lgi .. sbb tk sempat .. esok aku ade kenduri kawen .. Ehh ii .. haha tk la .. bkn kenduri kawen .. spe nk kawen lak .. haha .. ok ii .. ni senanye kenduri aqiqah .. mak long aku buat .. utk anknye yg tersayang ( baby waldan ) .. yeah .. cousin aku .. yg aku slalu ckp aku jaga cousin aku tu .. dialah orgnye .. haha ..






Ok dh .. aku tk nk lari tajuk .. hahahahah .. kayh sambung blik .. ha aku igt nk sambut .. tpi jauhh .. cane ek .. haha .. In Sha Allah ade rezeki kita buat ea ..











Haha .. izz .. nnti beday kau aku bgi wish pepanjang kayh .. aku tk tau nk bgi ape selain wish .. ade spe ii blh bgi suggestion kt aku tk .. ?? Aku tgh buntu ni ye gaes .. haha ..







Gaess .. bantu gue sihh .. gue gak tau mau bilang gi mana .. tapi ya udah klu ada yang mau bantuin aku makasih ya kek .. aku hargai sih .. klu gak mau bantuingak papa .. aku gak paksa kok .. HAHAHAHA .. jp ape yg aku merepekkan ni .. tetibe msuk indon lakk .. HAHAHHA .. ADOII .. ADUYAII .. HAHAHAHHAHAHA ..








Izz .. tunggu ea wish drpd aku .. eheheh .. syaye tak syabar nak wish beday awokk .. HAHAHAHH  ..








Korang nnti wishh gak auu beday dye nnti .. haha .. izzkndar .. Imy ..










Kayh .. tu je lah ..








Bye ..







Assalamualaikum ..





6 dec 19

Ad's Talk Where stories live. Discover now