Assalamualaikum ..
Yee .. hidup bukanlah satu pilihan yang kita blh pilih ..
Ade kehidupan manusia yang bahagia .. itu kelebihan dia .. tpi kekurangan dye .. ?? Mungkin dye susah ..
Biar susah , asalkam bahagia .. btul tk .. ?? Kann ..
Ade org plk dye kaya .. tpi tk bahagia .. adee jee mslh yg dtg ..
Maybe sbb ade kekurangan yg dye prnh buat .. dan mungkin disebabkan itulah hidup dye tk bahagia ..
Jdi .. kt sini aku nk ckp yg hidup ni kau tk blh pilih .. sbb ape .. ?? Sbb semuanya dah ditakdirkan jadi dlm hidup kau .. nk tk nk , kau kene terima ..
Klu yg selalu diuji dengan pebagai dugaan tu , bersbrlahh .. tabah kayh .. aku tau kau kuat .. aku tau kau mampu .. kau mampu bruh , sis .. ')
Sonetimes aku sendiri pon fikir I wanna die .. because of what .. because of people around me that always forcing and urging me to do what I dont want to do .. it sucks me ..
I just want to kill myself ..
Bitch ..
Aku tau .. ramai dlm ni yg ade mslh depression ..
Am I right .. ??
Yahh .. mostly yg depress nii sbb sama ada , ada mslh ngan family or friends , right .. ??
Sbb ramai dak wp aku perasan yg korang byk jdikan wp sbgi tempat luah .. tempat luahan korang .. aku pon sama weyh ..
Aku nk ckp .. yg ade bgusnye korang jdikan wp tmpt luahan isi hati korang .. sbb majoriti aku tgk , dak wp ni rmai yg prihatin .. so kau tk perlu risau untuk dikecam ke ape .. klu kau dikecam sekalipun , masih ramai yg ade utk backup kau , okay ..?? No worries kayh ..
Ade jee .. yg tk suka aku .. tpi ape aku blh buat .. ?? Diamkan diri jelahh .. sbb aku yakin msih rmai lgii yg akn support aku .. yahh .. and now , mmg rmai yg support aku .. walaupon sbgi silent readers ..
Tpi aku bersyukur msih ade yg sudi nk bace talk aku ni ..
Dh la hambar ..
Hahah ..
Gile ii ..
Kjp ok .. kjp tk ok ..
Kjp happy .. kjp sedih ..
Hahah .. normal lahh ..
Manusia kann ..
Mne ade yg sentiasa happy ..
Klu ade tu , ajaib ..
Haha ..
Dh lahh ..
Tk nk aku pepanjang .. nnti tk de spe nk bce .. haha ..
Dh la hambar ..
Cam tah pape hahah ..
Kay ..
Assalamualaikum ..
16 Jan 20
YOU ARE READING
Ad's Talk
RandomHi .. klu bosan .. meh la singgah talk seketul manusia yg hambar ni ..