Sblm tuu .. biar aku tarik nafas dlm ii dlu ..
Okayh dh .. okay aku cite ape yg jdi .. and knp aku kasi tajuk part ni dgn nama ' Mamat Dingin ' .. Kau tau npe .. ?? Tk tau enn .. Klu tk tau .. ha .. meh duduk .. dgr aku cite .. hahahah ..Ok .. ni kes psal smlm ahh ni .. ni cite smlm au .. kayh aku mula ..
Aku tk tau ah ape mslh mamat ni .. tpi srs aku geramm weii ... !!! Mne tk geramnye .. aku tau la kau badmood .. klu kaumoody sklipon .. tk yh ahh pangai cam tu sgt .. kau tau tk .. kau tu .. mcm minta penyepak / penamar aku tauu .. tpi .. sekbaik haram .. so .. aku tkkan kotorkan tgn aku wat bende yg dosa ii ni .. haihh .. saba je la akuu ..
Lek ii .. ni bru intro dlu .. HAHAHAH ..Aku geram sesgtt ngan mamat tu .. dye punye dinginn .. tahap gajah terbang doo .. klu kau chat ngan dye ponn .. kau drpd elok akn jdi hilang sabar auu .. eiiii mamat nii laaa .. saba je laa .. ok .. aku cite .. aku namekan chapter ni ' mamat dingin ' .. sbb dye terlalu dinginn ngan aku .. dingin gilee nk mampuss .. naseb tk mamposs ..
Aku senanye nk chat ngan kwn dye tau .. sbb tu acc kwn dye .. tpi mslhnye lain plkk .. yg ni srs kelakar .. jp .. biar aku gelak dlu .. HAHAHAHAHA .. ok dh .. haha .. kau tau ape yg aku gelakkan .. ?? Ha .. ni nk bgitau ni .. sabar ii .. hahah .. kayh .. ceni .. kwn dye yg aku nk chat tu plk sakit perut .. asyik masuk bilik air .. sebabnyee .. dye gi mkn mknn yg tk sdp .. sbb mknn tu kwn dye lgi sorang tu yg mskkan .. haha .. kesian dye .. smpi 5 kali msuk bilik air dlm sehari .. sian kau .. mesti kau letih enn .. hehe ..
Yg lgi aku geramnye weii .. Dh la DINGIN .. pastu tk reti nk ckp elok ii plk tu .. nk jee aku pelempang dye tauu .. haihhh .. saba je laa .. dye ckp ngan aku pkai " woi ii " je ... tk reti nk ckp elok ii .. pnggilla weyhh kurang ii nye kt aku nii .. ade kee patutt pnggil aku ' WOI '..
Kayh .. dh .. tu je yg aku nk lpskan geram ..
Bye ..
Assalamualaikum ..
YOU ARE READING
Ad's Talk
RandomHi .. klu bosan .. meh la singgah talk seketul manusia yg hambar ni ..