Assalamualaikum ..
Hii ..
Memandangkan cuti sekolah dah nak berakhir .. and .. yeahh .. sekolah pulak dh nk start ..
So .. aku akn makin kurang active lah utk on wp ni dh lps ni ..
In Sha Allah .. klu ade mase free .. aku bukaklah .. tnye khabar korang semua ..
And .. aku nk bgutau korang ni .. aku rase aku akan hiatus .. tpi tk lama .. hahah .. percayelah .. sbb aku akn rindukan korang and rindu nk bukak wattpad ..
So .. klu lps ni .. aku dh jarang atau lmbt reply comment or chat korang .. korang fhm ii lah ye .. it means yg aku busy dgn hal kt sklh .. nk wat hw lgi .. maybe ade folio ke ape ke enn .. so yeahh ..
Aku nk say ' Welcome back to school .. ' .. pada yg masih bersekolah lagi lah ye ..
Kita kene sedar yg kita nii masih budak lagi .. masih bersekolah lagi .. haha .. kay joke ..
Okay .. jgn risau .. aku akn update book book aku yg lain .. yg ' seteguh ikatan cinta kita bersama ' .. ' life is nothing ' .. and .. ' mr . Honey mrs . Sugar ' .. cuma , cpt atau lmbt je .. sabar kayh .. huhu ..
Ok dh .. tu je aku nk ckp .. last skali .. pd semua yg masih bersekolah .. kpd semua wattpaders .. bljr rajin ii .. baggakan mk ayh korang dgn pencapaian korang kt sch .. and .. jgn sia ii kan mase yg korang ade dgn perkara yg tk berfaedah kayh ..
Aku maybe akan busy skit sbb ye lah .. mmg la thn 2020 aku hnye f4 .. tpi aku ade mse setahunn jee .. utk pulun .. so .. setshun tuu jee .. aku nk pulun utk mase f5 nnti .. utk spm nnti .. so fhm fhm je lah ye .. tq .. tqsm gaes ..
Aku nk result yg cemerlang utk spm .. so .. aku kene study smart 2 tahun ni .. wlaupon thn 2020 aku f4 .. tpi .. aku tk de lah nk rilex sgt .. klu rilekss sgtt .. smpi f5 nnti ponn .. blum tentu aku blh dpt result elok .. sbb aku tk de usaha .. heheh ..
Ok lah .. bye ..
Selamat maju jaya .. !!
Huhuw ..
Bye ..
Assalamualaikum ..
30 Dec 19
YOU ARE READING
Ad's Talk
RandomHi .. klu bosan .. meh la singgah talk seketul manusia yg hambar ni ..