Benciiiiiiii ..

13 3 28
                                    

Assalamualaikum ..






Weyhh .. aku srs ckp .. sumpah aku benci gilee manusia yg tk de privacy nii .. tk reti nk hormat brg org lain .. cuba aju plk tk hormat harta bende dye .. tau plk dye mrh .. aduyaii .. mslh tull .. kau tau tkk .. aku geram tulla .. nk jee aku bgi dye bertepek - tepekk .. tpi klu ikutkan hti nii .. nkk je aku debik kan dye skli tu .. tpii aku sabarkan diri aku weyhh ..











Eiiiiiii .. mne tk geraamnyee .. dye pegi bukak acc ig aku suka hati badak dyee jee .. hah lantaklah badak kee lembu kee ape .. yg pastii aku pling pantang manusia yg tk reti nk hormat brg ii aku .. phone tu hak mikik aku .. dh bgi kt aku .. pastu buat mcm harta bende sendiri apesal .. ade mslh apehal , bro .. nk kene buku lima aku ke , bruh .. benciii btull aku ngan pangai mnusia yg tk mcm manusia nii .. sumpah benci gileeee .. benciii sgtttttt sgtttttt  .. benci sgt sgt lahh ..









So .. pengajaran kt sini ialah .. klu kau nk org hormat brg kau  .. harta benda kau .. kau pon kene lah hormat harta benda org gakk sis , bro .. org hilang respect bile tk ade org or manusia yg tk reti nk respect privacy org ni .. haihh .. srs nyampah tull .. nyampah gilee .. !!







Bye ..



























Assalamualaikum ..

Ad's Talk Where stories live. Discover now