Aku Tau ..

25 6 7
                                    

Assalamualaikum ..








Kayh .. ha aku nk bgitau ni ..













Aku tk mrhkan sesiapa .. aku just badmood sbb aku jujur .. ye .. mmg aku ade kehilangan kwn aku .. dye bru chat aku smlm .. and tetibe dye nk tinggalkan aku .. aku frust gilee time tu .. sorry pd sesiapa yg aku lyn cam nk tk nk je smlm ..








Aku ngaku .. slh aku .. aku tau .. aku tau slh aku .. aku tau sbb kan aku yg bodoh ni buatkan korang terasa ngan perangai aku .. ye .. aku tau aku bebal .. aku tau .. aku bkn kwn yg baik .. aku tau .. aku ngaku .. aku bkn manusia yg sempurna .. aku bkn manusia yg korang cari .. aku serba kekurangan .. aku mintak maaf ..












Aku tk prnh ade niat nk sakitkan hti korang .. tmbh ii lgi nk pinggitkan korang .. sumpah aku ckp .. tk prnh sedetik pon aku terpikir nk wat cam tu .. aku tau aku slh .. aku bkn manusia yg korang harapkan .. yg sentiasa baik .. bgus .. dan sempurna .. aku adlh manusia yg tk lari dri kesalahan .. aku mengaku yg aku sllu buat org mrh .. aku kerap hampakan hti org sekelililing aku .. aku tau .. aku semua tu weyhh ..








Maafkan aku .. aku tk mampu dh weyhh .. smlm .. perasaan aku yg kawal diri aku .. smlm .. aku bkn diri aku .. aku tetibe sentap ngan semua org .. yee .. aku tau aku kaki sentap .. tpi aku bkn sentiasa sentap weyhh .. ade mse aku gelak .. ade mse aku cam biase ii jee .. tpi smlm .. mmg aku sentap .. sentiasa sentap .. selama satu hri tu .. ngan semua org aku sentap .. tk kesahlah siapa dye skalipon .. ngan org yg aku rapat pon aku lyn nk tk nk jee .. klu kau tk caye .. tnyelah dorang ..















Kau tau knp aku nmpk cam happy je ngan org lain .. ?? Sbb aku terpaksa weyhh .. aku terpaksa berlagak cam aku tgh tk de pape time tuh .. tpi .. spe tau .. time tuh jgk la air mata aku sentiasa mengalir .. dgn laju .. aku tk nk hilang org yg aku syg .. aku tkut hilang org yg aku syg .. aku tkut hilang kak tasya .. walaupon aku sempat skjp chat ngan dye .. ha .. itulah org yg aku ckp aku ade kehilangan .. skrg .. terbukti kann .. aku ' ade ' kehilangan kwn aku .. aku just hrpkan dye balik semula .. dye on blik .. kitaorg blh chat semula ..

















Kayh .. aku hrp dgn penjelasan aku nii .. tk de mane ii pihak or sesapepon yg terasa hau ngan aku .. and .. lgi skali .. aku nk ckp .. aku mintak maaf pd sesape yg aku dh lukakan .. sakitkan .. terasa hati ngan aku .. I'm sorry okayh .. I'm really sorry okayh ..





























Hurmm .. maafkan aku .. aku hanyelah insan biase yg sllu melakukan kesilapan ..





































Maaf skli lgi ..










Bye ..
































Assalamualaikum ..



Ad's Talk Where stories live. Discover now