Makan ..

11 3 6
                                    

Assalamualaikum ..

Hi ..

Hahah ..

Penat doo .. ni kli ke - 4 aku type .. dri tdi aku save .. bile aku bukak je balik .. mesti tk de paoe pon kt dlm ni .. kosongg .. haihh .. sadiss betul hidup .. huhuww .. hawauu tull .. haihh .. redho je lah yee .. tkpe .. sis redho .. ini ujian namanya .. huhuww ..

Ok .. tnpa membuang mase ..

Mari kita bace .. haha ..

Kelmarin .. aku gi mkn kt kedai auu  .. aku mkn ekor .. bkn ekor monyet ye .. tpi ' sup ' ekor .. haha .. time aju tgh potong ekor tu .. aku tekan kuat skit nk ptong ekor tu .. tgh ii potong .. ekor tu nk terpelanting .. tu la puteri .. ganas sgtt .. sekbaik tk terpelanting keluar ekor tu .. klu tk .. tk pasal jee malu .. huhuww .. naseb baik .. hoho ..

Sblm aku gi mkn mlm tu .. ptg tu aku gi aeon .. tgk ejen ali the movie .. teman adik aku tgk .. dye ajak teman .. aku mula ii nk tk nk je ikut teman dye .. tpii .. bile dh lama ii .. ha ikut je lahh .. parents aku and adik aku yg lgi sorang yg kecik tu plk gi jln ii and yeahh .. tkkn jln je kott .. of coz la shopping enn .. kayh sejujurnye siyess aku ckp .. ejen ali the movie mmg best .. really recommended .. sbb ape .. ?? Sbb ade part yg blh buat aku nangis weyhh .. huhu .. sbb dlm ejen ali the movie tuu .. ade part sedih .. ade part happy .. ade part funny .. ade part teruja .. ade part marah .. ade part semangat demi seorang mak .. ade part ape lgi .. ha ade part terkesima .. sbb tk sangka yg sebuah kedai blh jdi satu tmpt rahsia .. haha .. nk tau .. ?? Kene la gi tgk movie tu sndiri .. huhuww .. ape tunggu lgi .. ?? Ha gi la terjah cinema yg berdekatan ngan tmpt tinggal korang .. huhu ..

Ok dh .. tu jee ..








Nk cite pasal mkn senanyee .. tpi last ii ngan ejen ali masuknye .. haha .. ok dh ..




















Bye ..























Assalamualaikum ..

Ad's Talk Where stories live. Discover now