Haha .. ok la .. aku nk cite ke tk nk ea .. haha ..
Kayh la ii .. aku cite ..
Aku tk tau la knp enn .. tpi .. aku geram tull kdg ii tu .. ara ngan kwn aku lgi sorang tu .. dorang suka sgtt ship kan aku ngan sorang mamat ni .. aku tk tau la knp .. tk fhm betul aku .. haha .. dlu aku cam mrh gakk ahh .. tpi skrg .. aku ok je .. memandangkan semua org restu .. acehh .. ehekk .. HAHAHAHA ...
Ok la .. nk bgitau nme dye ke tk ea .. haha .. tk yh la .. tk penting ponn .. hahah .. lgipon bahaya .. haha ..
Ok .. ade stu hri tu .. kitaorg sembang ii la dlm gup .. tetibe enn .. aku rse cam mula ii nye nk kacau ii dye la .. aku memain je .. aku bgi la ayat ii camm .. jp .. aku tk tau tu ayat ape .. ha .. ayat jiwang .. hahah ..
Tetibe .. ade satu hri tuu .. kitaorg confess sama " doo .. hahha .. sweet odoo .. tk sangka lakk kitaorg .. aku tk sngka yg aku tk bertepuk sblh tgn .. pastu .. dye pon cam tk sngka gakk la .. yg dye pon tk bertepuk sblh tgn .. Haha .. kiranya .. kitaorg punyee .. perasaan .. berbalas ahh .. haha .. cam odoo je .. aku gi cite pasal bende nii .. hahah ..
Time dye mula ii confess kt akuu .. fuhh .. perasaan aku time tu jgn tnye ahh .. mcm gajah terbang bhaii .. HAHAHA .. tk de la .. spe sangka enn nk jdi cam tu .. ahhaha ..
Pstu .. bile time aku plk confess kt dye .. dye cam .. WOW .. TK SANGKA BETUL AKU PON LEH ADE HATI KT DYE ..
Act .. mula ii kitaorg just kwn .. pastu .. dye jdikan aku TTM dye .. pastu last ii skali .. dye anggap aku lbih dri tu ..
Sbb aku ade tnye dye hritu .. " suka mcm mne .. ?? " .. pastu dye ckp la .. " lebih dari ttm " .. aku camm .. HAHAH .. TERHARUU BE LIKE ..Okayh lah .. tu je yg blh aku cite kt korang .. sbb part tu cam maybe ade yg nk tau or tertanya ii cm ne dye leh confess kt aku .. and kitaorg lehh confess .. haha ..
Dh la tu puteri oii .. tk hbis ii lgi ke nk bersawitt .. kesian kt ara gadiskaca ngan izz izzkndar nnti .. kene tlg sapukan lori gula tumpah kt rumah dorang .. HAHHAHA ..
Kayh .. dh tu je .. sorry la klu aku merepekk dlm ni .. ni just luahan perasaan je weyh .. aku manusia biase .. tk lari dari perasaan suka dgn kaum lain weyh .. haha .. kay .. cau dlu ..
Assalamualaikum ...
YOU ARE READING
Ad's Talk
RandomHi .. klu bosan .. meh la singgah talk seketul manusia yg hambar ni ..