Choc ..

16 3 22
                                    

Assalamualaikum ..

Hi ..

Yeahh aku tau talk aku ni hambar yee .. abaikan ..

Urmm aku nk bgitau nii .. aku sedihh ..

Sedihh sgt ii .. psal kelmarin .. urmm .. ') ..

Cenii .. aku gi mydin kt jln TAR .. pastu jumpa lah mydin yg ade jual byk ii chocolate auu .. pastu enn ..

Aku terberkenan kt stu choc nii .. haihh .. ape lgii .. aku pon gi laa kt tmpt choc tu .. ahh aku amek ahh kann .. tpii malangnyee pitih tak dok .. atee mne nk adenyee .. asl adee jee peqabih ke aghoh mende lainn .. jdinya .. aku ngak punye uwang mau dibeliinn .. aku pon .. letak ahh blik .. chocolate tu ialah chocolate toblerone ..

Pastu mama ckp .. adik amek laa satu mane ii cadbury .. aku ponn .. pilih ahh cadbury black forest .. kau tau knp .. ?? Eventhough aku bkn lah penggemar black forest pon sbnrnyee .. tpii .. klu dgn cara tuu je blh buat tk de sesape ' nk curi choc aku ' .. so aku pon beli lah yg tu ..

Tetibe rezeki aku dtg weyhh .. adik aku yg putera tu buang tebiat kott .. dye gi tnye aku .. aku nk tk toblerone .. akuuuu .. ape agii .. mesti ahh nk .. tmbh ii plk bile dye kte yg dye nk lanje .. aku lgilahh sonok enn .. huhu .. sedihnyee hidupp .. nk choc pon tagih simpati .. ehh tpi aku tk de la pujuk merayu semua tu ehh .. semata - mata nk dpt choc tobleronw tu .. tk okayh .. aku tk bodoh lgiy nk buat perakra cam tu .. sebegitu rupa .. haha ..

So .. aku pon belilah .. yg putera lanja tuu .. pastu mama ckp .. suh aku amek lgi stu toblerone utk aku .. so aku dptla fua toblerone ..

Tpii .. tpii .. malangnyee .. alangkah malangnyee .. ha ni nk cite ni ape jdi .. ape yg jdi sbnrnyee ..

Tpi malangnye satu choc toblerone tu bpk aku mintak pastu .. aku igtkan dye mkn sikit je .. rupanyee .. rupa ii nyee .. dye gi mkn sparuh weyhh .. weiii .. sedihnyee hidup .. aku punye tuu .. uhuhuhuh ..

Last ii .. nk tk nk .. aku kene redho je lahh .. hurmm ..

Pstu pgi keesokan hrinye tu .. mama ckp .. klu aku tknk mkn bekas choc yg daddy aku mkn tu .. aku kepak lah belah choc yg tk kene bekas daddy aku mkn .. mama aku ckp kt aku yg putera pesan kt mama aku suh smpikn aku cam gitu .. pastu aku di situ agk terharu yee gaess .. aku pon ameklaa .. aku pon mkn je lah semuanyee .. lgipon daddy aku bkn mkn pkai gigi .. dye mkn kepak la choc tuu ..

Pastu aku pon mkn laa smpi habes .. jdi .. tinggalah dua jee choc aku skrg ..

Dan skrg smbil type aku mkn dua ii choc tuu .. iaitu .. chocolate cadbury black forest and chocolate toblerone .. hehe ..

# hakikatnye aku nges and campur merajuk weyhh time daddy mintak aku choc toblerone tu .. huhu ..

Ok dh .. tu je ..

Sedihh kann ..

Hawauu enn ..

Urmm .. ') ..

Kayy ..

Bye ..

Assalamualaikum ..

Ad's Talk Where stories live. Discover now