Assalamualaikum ..
Hi ..
Ok hrini aku nk cite pasal aiskrim ..
Ok ceni ..
Kelmarin .. means 28 hb la kann .. ok tghri tu .. aku gi kenduri auu .. ade 2 kenduri kahwin .. so yg first kenduri tu mewah gile nk mampus .. aku tokleh bygkan betapa byknye wang perbelanjaan diorang utk majlis tu .. kau bygkan je lah .. mewah tk mewah .. air sahaja ade 8 jenis .. termasuk air sirap , ade 9 jenis air .. kau rase .. ?? Ade air bali , air durian belanda , air oren , air asam boi , air jagung , air teh ais , air tutti fruity yg hijau tu and ade air bandung cincau .. campur dgn air sirap lagi .. ha , kau rase .. ?? Haha .. byk enn .. hahah ..
Kayh .. mknn dye byk gilee .. and yeahh kitaorg mkn smpi kenyang la .. ye la tkkan la dtg kenduri mkn ala kadar je enn .. hehe .. tk de lah .. gurau jee .. huhu .. huhuww .. kayh tu bkn senanye yg aku nk cite .. ha ni aku nk cite .. huhu ..
Ok tdi time yg sec kenduri kahwin tuu .. disbbkan kitaorg stu fam dh penuh .. perut uu smpi kembung tk leh nk isi pape dh .. pastu aku ponn .. gi ah amek aiskrim .. kang org fikir biadap .. tk elok laa dtg majis org tk jamah pape enn .. walaupon dh kenyang gilee .. hehe ..
Ok aku pon amek la 2 aiskrim .. pastu aku tnye bpk aku dye nk tk aiskrim .. pastu hehe .. * aku jadi jahat * .. HAHAHAHAH .. kau tauu , ape aku buat .. ??
Hahah .. aku gi kt mak akuu .. pastuu .. AHAHAHAHAHH .. pastu enn .. aku gi dekat dgn mk aku .. ahahahah ..
Aku tnye dye .. " Ma , ma nk aisrim .. ?? " .. pastu mk aku jwb .. " Ermm .. blh la sikit .. " .. pastuu .. HAHAHAHAHAHAHAH .. * ketawa riak gaes .. ohohohohoh .. * ..
Lps tuu .. aku amek 1 aiskrim yg aku tgh pegang tuu .. bile time mk aku dekatkan mulut dye dgn aiskrim tu .. aku cepat ii tolak aiskrim tu masuk dlm mulut mak aku .. dlm erti kata lain .. sumbat .. eheheheh .. tpi bkn sumbat btul ii kuat ii .. hahah .. lembut ii je dh la .. ahahahah ..
Tpii .. last last aku mintak maaf ahh kt mk aku .. mula ii , mak aku cam acah acah marahh .. kononn .. ahahahah .. padahal aku tau .. dye tk mrh ponn .. dye tauu .. dan mmg tahu sgtlah .. yg ank dye nii jenis melawak kasar .. ahahahahah .. lpstu .. last ii mak aku ok je .. dye tk mrh ponn .. so dye maafkan je la .. ahahahahah .. habiss ..
Kay ..
Bye ..
Assalamualaikum ..
YOU ARE READING
Ad's Talk
RandomHi .. klu bosan .. meh la singgah talk seketul manusia yg hambar ni ..