Assalamualaikum ..
Hi korang .. ape khabar semua .. ?? Sihat .. ??
Dh mkn .. ??
Tgh buat ape tu .. ??
Aku busann sbnrnyee .. hehe .. huhu ..
Jdi .. aku igt nk sembang ii ngan korang ..
Btw .. ramai yg tnye aku .. ape ig aku enn ..
So .. meh aku bgitau ..
Ig aku nme username acc wp aku lah .. sme je ejaan semua .. cuma tk de underscore je .. hehe .. huhu .. so blhlah follow ye ..
Pd yg tk nk follow pon tk pe .. aku ok je ..
Pd yg nk chat aku tuu .. ha blhlah chat aku kt wp atau ponn .. blh dm aku .. aku ok jee .. kita blh berkwn .. huhu .. jgn risau .. aku tk mkn org .. okay .. ?? Aku sproting jee .. so blhlah kwn .. huhu ..
Okay .. korang .. aku nk tnye nii .. ade kee kt sini yg nk bgi suggestion aku utk buat chap ape yg menarik utk letak dlm talk aku ni .. sbb ape tauu .. sbb aku tgk talk aku nii hambar sgt .. haha .. aku pon tk tau ntah knp .. haha .. so .. blh bgi suggestion .. ??
Hehe .. korangg .. ade azam tk utk tahun dpn .. ?? Klu ade .. blh share ngan aku .. mne tauu .. azam korang tu blh membantu para readers yg lain utk buat azam diorang yg baru .. ?? Kann .. btul tkk .. hehe .. ok lah .. tu je dlu .. btw .. salam maghrib ..
Nnti klu ade ape ii yg aku nk share .. aku share kayh utk chap bru ..
Bye ..
Assalamualaikum ..
YOU ARE READING
Ad's Talk
RandomHi .. klu bosan .. meh la singgah talk seketul manusia yg hambar ni ..