Syukur ..

36 6 49
                                    

Assalamualaikum ..

Hii korang ..

Aku ade bende nii .. nk share ngan korang ..

Huhu ..

Syukur Alhamdulillah ..

Dgn berkat doa kitaorg and hasil usaha keras kitaorg selama nihh ..

Dgn ini .. aku nk bgitahu korang ..

Yg ..

Ygg ..

Yggggggg ..








Saba ii ..









Huhu .. aku sendiri pon tk sabar ni .. haha .. huhu ..









Ygggggggggggggg ..........




















Aku , ara and dahlia dpt msuk satu kls yg sama tahun dpn .. uhuuu .. bestt gilee wooo .. besttt wooo ..






Huhu .. kitaorg bertiga dpt masuk 1 kls yg sama ..













Terkejutt aku smlm time tgk gmba kwn aku post dye ss drpd ig kwn dye yg lain semua list class .. dlm byk ii list tuu aku cari .. akhirnyee adee gakk nama aku .. dan yg paling aku tk sangka ii kann .. ialahh .. aku dpt sama kls ngan ara and dahlia ..








Pastu enn .. tdi tghri mk aku ckp camni .. " Alhamdulillah .. itu namanya Allah dh takdirkan yg korang bertiga akan sentiasa bersama .. " .. huhuwww .. HAPPYNYEERRR ..... !!!!!!!







Pagi tdi aku gi beli buku .. aku check lgi .. aku double check list kelas tu kt papan kenyataan kt canteen .. so aku mmg satisfied laa bile mmg btul kitaorg dpt msuk satu kls .. yeahh .. kita satu aliran .. huhu .. !!

















Btw .. korang aliran ape plk .. ?? Cer share skit .. nk tau gakk .. huhu .. sblm tu .. aku nk ckp congratulations koramg dpt masuk kls ikut pilihan korang .. and yeahh ..










Aku nk nasihatkan korang yg tk dpt ape kelas pilihan korang tu .. walaupon kita semua ni tk blh pilih kls ape yg kita nk masuk .. sbb kementerian yg bgi .. tpi koramg mesti ade fikir and buat pilihan enn thn dpn korang nk msuk kls mane and amek aliran mne .. enn enn .. ??













So .. pada yg tk dpt ape yg korang nk tu .. pd yg tk dpt kls pilihan and aliran pilihan korang tu .. aku nk ckp .. tkpe .. kau ade peluang lgi .. spm ade lgi .. so study smart .. bkn study hard .. sbb ape .. ?? Klu kau study smart .. good .. kau seorang yg bijak .. tpii klu kau pilih untuk study hard .. ha habes ahh .. bkn ape .. klu study hard .. kau susah sikit la .. nama ponn study hard kan .. so .. jgn study hard weyhh klu blh ..sbb study hard nii slalunye last minit punye study namanye .. and .. yeahh .. aku dh buat .. aku pernah buat .. that's why aku ckp klu blh jgn ' study hard ' .. sbb result kau akan merudum klu kau study hard time dh nk exam .. lgi ii klu  1 or 2 weeks before exam , okayh .. jgn weyh jgn ..






Ok lah .. tu je aku nk share .. pd yg tk dpt pilihan korang .. jgn putus asa kayh .. aku doakan korang berjaya in the future .. dan pd yg korang dpt ape yg korang nk .. mcm kitaorg .. Syukur Alhamdulillah .. dann .. yeahh .. teruskan usaha kayh .. okay ..










Ok ..











Huhu ..















Bye ..




























Assalamualaikum ..

Ad's Talk Where stories live. Discover now