Hey ! Assalamualaikum .
How are you ?
Tengah buat ape tu ?
Busy ke ?
Eheheh ..
Btw aku rindu korang senanye ..
Rindu gilee ..
Hurmm ..
Aku tauu aku dah lama tak on ..
Sorry ..
Sorryyyy eaa ..
Urmm ..
Ntahla ..
My head is mess ..
I'm a loser ..
I'm useless girll ..
I'm heartless ..
I really miss all of u ..
I miss my old Puteri ..
I miss my friends ..
I miss my geng ..
I miss my ' Jantung Hati ' ..
Yang tau tu diam ii je sapa jantung hati aku .. hakhak ..
Aku nak kenangan aku yang dulu ..
Aku rindu semua kenangan aku masa lalu ..
Aku alone ..
Semua dah benci aku ..
Semua tak suka aku dah ..
Semua buang aku ..
Orang yang aku sayang pun dah buang aku ..
Weyh hari bersejarah do .. 2 hari sebelum Raya .. aku ingat lagi 22 May .. aku kene tampar oleh orang yang aku sayang .. dye tak pernah tampar aku .. tu la kali pertama aku kene penampar dari dye .. sumpah sedih doo .. urmm .. ntah la weii .. aku dah tak de sape nak cerita .. smlm aku kemas beg paris aku .. totebag aku .. then aku jumpa satu fail ni .. fail yang aku simpan semua rahsia aku kat situ .. dan kenangan aku .. hurmm .. sumpah sedih .. aku menangis semalam bila baca surat yang kawan aku balas time dye nak pergi .. aku teringatkan dye .. dulu aku rapat dengan dye .. sekarang dye tak de dekat sini .. dye dekat dunia luar .. aku nak gi jumpa dye pun tak tau macam mana .. ermm .. sumaph sedih .. haihh ..
Urm ok lah .. mesti korang bosan baca luahan sendu aku ni .. sorry laa ..
Ok lah .. tu je ..
And di kesempatan ni aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Maaf Zahir & Batin ..
Rasa macam tak lambat lagi untuk wish enn .. hehe .. baru 10 Syawal .. sorry laa .. aku busy skit lately ni .. tu yang jarang on .. kalau on pun bace yang offline je .. urm ..
Ampunkan aku .. maafkan segala salah silap aku selama ni ye ..
Urm ok lah .. Maafkan aku dari hujung rambut sampai hujung kaki ye .. eh even aku pakai tudung sekalipun .. haha .. ok ii .. dah ni last .. pape pun Selamat Menyambut Hari Raya Aidilfitri ye korang ..
Bye korangg .. !! Assalamualaikum ..
Saranghae .. ♡☆¤~ ....
YOU ARE READING
Ad's Talk
RandomHi .. klu bosan .. meh la singgah talk seketul manusia yg hambar ni ..