Bisy ..

6 3 3
                                    

Assalamualaikum ..










Hi .. ini bdk byk nakal ha .. Ahahahahah .. suka sgt nyakat aku .. klu kt ig tuu .. bkn main lgi dye eaa .. ahahahah .. aku ni kdg ii malu gakk bile dye menyakat smpi ke ' EH ADA BAU NASI MINYAK LA ' .. aku dh mcm  ..

Bisyy .. mne adee .. aku hnye kwn je ngan dia tuu .. and fyi bisy .. akk tk de pape ea ngan dia .. aduyaii .. hahahaha .. ahahahaha ..

Bisy ni seorang yg pndai bodek and kuat sgtt aura mnja dye tuu .. dye enn klu aku call time aku sedih .. mesti aku akn tergelak and terhappy sbb dye .. dye punye manja tu tk leh bla doo .. tk leh bwk bincang woo .. aku pon cam kekaang tuu .. lynkan je lah perangai dyee .. sbb peranagi dye tu cute .. haha .. cute sgt .. so .. aku cam .. terhibr bile lyn dye .. haha .. dye baik .. dye cunn .. cun melecunn cehh .. ahahahah .. so .. klu ade sesape yg nk berkwn tuu .. blh la berkwnngan dye .. dye sgt sporting .. dan dye jgk korang kene igt eaa .. dye spesies jenis suka menyakat .. jenis ship kan org auu .. so hati ii ye gaes ngan dye .. be careful ye bile ngan dye .. ahahahaha ..

Ok lah .. tu je aku nk cite psal bdk tuu .. Ahahahah .. dye sgt mudah buat aku happy and tergelak atau dgn lbih tepatnye terhibur laa .. ahahah .. ok lah .. yinih budak manyak bgus aaaa .. ahahhaah .. ok dh ..






















Bye ..



















Assalamualaikum ..

Ad's Talk Where stories live. Discover now