JAGA - JAGA .. !!

15 3 13
                                    

Assalamualaikum ..

Hi semua ..

Ok tajuk kita pada hri ini ialahhhhh ..

Jaga - jaga .. sbb ape .. ??

Sbb aku nk bebel nii ..

Ha .. spe punye tgn ni ha .. ??!!

Nk kene nii ..

Mmg nk kene nii ..

Ha klu dh tau thn spe tuu ..

Diam diam jee ..

Ni aku nk bebel ni ..

Mula la pagi ii aku nk bebel nii ..

Kayh .. mari kita start ..

Kayh .. yinih budakk .. dye mmg tauu .. sukaa sgtttt main drh .. dye ngan datah tuu dh mcm bestfriend forever and ever lah senang citee .. aku tk phm btul ngan dye nii .. woii bdk .. dh ii la tuu main ngan bf kau tuu .. aiyooo .. aduyaii ..


Kayh korang yg diluar sana .. dan yg tgh bace ni .. wahai para readers .. aku nk ckp skit nii .. kau .. tlglaa .. jgn la buat bende bodoh .. aku risau auu .. klu yee pon stress .. jgn la smpi mcm nii .. sedihh akuu .. kecikk hati akuu kau buat centu .. rse mcmm .. kau dh tk syg aku .. huhu .. kecikk hatii .. bkn hati aku yg kecikk .. paham .. ??

Kau jgn wat centuu weyhh .. nagis aku nnti .. korangg .. jgn buat bende yg mnjdi larangan dlm Islam .. membuat perkara yg dilarng dlm Islam , kau tau enn ape hukumnye .. ?? Ha dh tu .. jgn le buat wahai kakak kakak .. adik adik .. abg abg sekalian oii .. aihh .. pelik ii ..

Korangg .. aku syg korang auu .. tmbh ii yg jdi active readers .. jdi .. jgnla buat mende ii bodoh cenggituu ..

Aku tk mrh .. aku cuma bgi advice supaya korang igt yg msih rmai lgi org diluar sana yg sygkan korang .. jdii .. sayangilah diri anda ye .. aku pon sygkan korang .. uhuu .. !! .. jgn binasakan diri korang ye .. okay .. ??

Tkkan disebabkan org or manusia lain punye perbuatann .. korang nk seksa diri korang smpi mcm ni skali .. #sayangilahdirianda .. sbb ape .. ?? Sbb saye sygkan diri koramg semua .. uhuhu ..

Dann .. jgn lupaa .. yg kt ats sana tuu .. ALLAH TUU .. SENTIASA SYGKAN HAMBANYE .. JDII JGLAH BUAT PERKARA II SEBEGITU RUPA YEE .. urmm ..

Korang .. ape pon korang buat .. igtlah .. org sekeliling korang .. dorang sentiasa support korang dri blkg .. and dorang sentiasa tk prnh penat utk terus bgi kata ii semangat supaya koramg dpt teruskan hidup dan bangkit dri jatuh ..

Ni pesan aku ni .. klu korang ade prob ke ape .. share la ngan aku .. klu rse tk selesa tu .. share lah dgn org terdekat yg korang selesa bile bercerita dgn mereka .. klu rse susah sgtt .. luahkan jee kt memane ..

Mcm aku .. aku klu dh tk tau nk luah kt spe .. aku luah je kt pokok .. and klu pokok tk de .. brulah aku luah kt wp .. ha wp ni lah jdi pendengar setia aku auu .. selain drpd kwn ii and sahabat ii aku .. okay .. jdi .. inilah kegunaan wp sbnrnye .. so korang blh manfaatkan wp ni kayh .. klu nk tulis coretan hati pon blh ..

So .. jaga - jaga .. !! Aku sentiasa memerhati perlakuan koramg fan gerak geri korang .. jdi jgn berani sesekali pon nk buat bende ii tk elokk .. hehe .. aku bakal menjadi bayanganmu .. acehh .. haha .. jkjk .. tkdelaa .. aku cuma nk pastikan yg korang tk buat bende ii yg blh mencederkan diri korang dan blh mndtgkan bende buruk trhdp diri korang .. jdii .. berJAGA - JAGA lah ye .. !!uhuhuhuu ..

Kayh .. that's all from me .. !!

Bye ..

Assalamualaikum ..

Ad's Talk Where stories live. Discover now