Perangai dkt sklh

43 9 15
                                    

Ha .. yg arieal__ plk mintak aku buat chapter tentang perangai aku kt slkh .. haha .. dye ni mmg .. haha .. Hahaha ..

Nk aku cite pasal pangai aku kt sklh .. ?? Adoii .. memalukan tull .. haha .. kau sje enn arieal__ nk kenekan aku .. nk malukan aku .. haha .. aduyaii .. ara ahh ounye pasal nii .. HAHAHA ..

Kay la ii .. aku citee .. hahaha .. maluu doo ... hahaha ..





Ye ye .. saba .. aku cite ..




Hahah .. sje je nk suh korang saba .. ahahaha .. suka lakk aku kenekan korang ...haahahha ..



Kayh .. aku kt sklh .. sejujurnye  .. jenis suka gakk la bergurau kasar .. and tk reti malu .. pastuhh .. tk suka berkwn sgtt ngan dak perempuann .. Al maklum lah .. bgi aku .. aku tk berapa nk rapat nk dak prmpuan sbb blh dikatakan .. kebykannye dak prmpuan sklh aku gedikk  ye gaess .. haha .. pastuu enn .. aku lgi menyampah bile pesyen ii ' ATTENTION SEEKER ' nii .. aku rsee cam .. eiiii .. nk jee aku penyekkan muka dorang tuu .. haha .. aku jujur kayh ..

Selain dri tu .. cehh .. igt ni ape .. ?? Karangan .. ?? Ulasan .. ?? Kau nk selain drpd itu .. Seterusnyee .. haha .. lek ii .. gurau jee .. ha .. tu lah perangai aku .. klu korang duk ngan aku .. bile dh kenal la .. aku mesti keluar perangai aku yg suka and kuat merapu dan merepekk ni ye guys .. jdi .. tk payah la kau nk serious ii sgt bie ngan aku ..

Tk lupa jgk .. aku jenis orgnyee yg  happy go lucky .. haha .. aku jenis yg tk suka hidup nk serius ii sgt ni .. bak kata ara .. gadiskaca .. ' Be yourself ' .. so .. be urself la .. jgnla sebok nk jdi cam org .. sdgkan kau tk de pon perangai cam org lain .. haha ..

Ok .. aku jgk ialah org yg tk reti nk mrh org .. bkn tk reti .. tpi .. malas .. sbb bgi aku .. org yg mrh org ni .. dye tk de iman .. org .. klu ade iman .. dye tkkan mrh org sesuka dye jee .. aku bkn la nk tunjuk alim bagai kt sini .. tpi .. tulah hakikatnye .. aku mls nk mrh org .. tpii .. klu skali aku dh mrh kt org tuu .. sorry bro , sis .. aku susah nk maafkan dye .. klu ye pon aku maafkan dye .. blum tentu aku maafkan dgn begitu mudah .. ' We can forgive but not forget ' .. jdi .. beringatla setiap kli kwn ngan aku kayh .. HAHA ..

Kayh .. dh tu je dlu .. nnti klu aku rajin .. aku sambung lgi kayh ..

Bye ..

Assalamualaikum ..

Ad's Talk Where stories live. Discover now