pt3 ..

14 3 0
                                    

Assalamualaikum ..

Hi ..

4 hri dh berlalu .. so blhla aku cite skit psal pt3 ni .. no .. bkn pt3 .. but result pt3 ..

Okay .. pd sesiapa yg dpt result cantik ke .. tk cantik kee .. sokay .. rezeki masing ii .. 

Jgnla bile ank ii dpt teruk tuu , parents nk slhkan ank tuu .. ank tu maybe dye dh usaha dh .. maybe dye dh usaha sehabis baik .. sebaik mungkin .. tpi mungkin tu bkn rezeki dye .. jdi jgnla nk blaming diorang .. bkn slh dorang pon .. haih ..

And pd pt3 students .. korang dpt cantek result .. aku nk ucapkan congratulations .. and .. pd yg dpt tk cantek sgt result tu .. jgn risau .. teruskam usaha .. spm ade lgi enn .. espiyemm adee weyhh .. lekk luu .. mende ade mase lagi .. ape lgii .. pulun ahh .. haha .. huhu .. hehe .. so pulun la 2 tahun ni .. mne tau rezeki korang nnti time espiyemm enn ..

So .. bile dpt result tk berapa nk elok tu .. " Macam aku ni " .. jgn lah sedih and cpt mengalah .. kita usaha lgi kayh .. nnti mne tau .. tibe ii espiyem dpt elok .. dpt straight A .. dpt 10 A's .. enn .. In Sha Allah .. Aminn .. Aminn yarobbal alamin .. hehe .. huhu .. haha ..

So .. jgn sedih ii kayh .. huhu ..

Fighting gaes .. !!

Huhu ..

Hehe ..

Hihi ..

Haha ..

Hoho ..

Kayh .. tu je ..

Bye ..

Assalamualaikum ..

Ad's Talk Where stories live. Discover now