Assalamualaikum ..
Hi korang ..
Ape khabar .. ??
Sihat .. ??
Dh mkn .. ??
Dh solat .. ??
Klu skit tu .. mkn lah ubat ye ..
Huhuw ..
Btw .. sorry lah smlm aku tk on .. phone ken rampas .. huhuk .. ') ..
Ok lah .. tnpa membuang masa .. mari kita mulakan .. eh eh .. masa mne blh buang .. eh ha lantak lah .. haha ..
Okay .. aku nk bgitau nii .. diam diam sudah ahh .. nnti org tau , bahaya .. shhhh .. okayh .. cenni .. smlm .. kelmarin .. aku gi mall yg sblh sogo tu auu .. pastu enn .. ayah aku gi pecah duit nk byr ticket parking auu .. tgh ii tunggu ayh aku tu .. sambil ii tu .. aku pon jln ii laa .. pusingg ii kt situ .. ngan mak and adik ii aku .. pastu enn .. tgh ii aku jln pusing ii kt situ .. tetibe .. tetibee .. tetibe enn ..
Ha nk cite ah ni .. saba .. haha .. tibe ii aku ternampak sorang mamat ni .. dye jln ngan mak dye .. sorry ea .. aku bkn nk kate yg dye handsome .. bkn taste aku ponn .. hehe .. aku nk ckp .. ygg .. mamat tuhh .. iuyooo ..
Cer kau bygkan .. aku nmpk mamat tuhh .. Tinggi gile siot .. haha .. sumpah tinggi gile .. teringatt kt kwn ii aku .. yeahh .. sipe lgi .. klu bkn si ' galah ' atau dipanggil ' tiang ' izzkndar .. rayy___ yg ni aku tk tu nk pnggil ape .. jp aku pikir .. ha bgi nama ' tiang elektrik ' lah .. bru tinggi .. bru sesuai .. hehe .. and lagi satu .. yeahh .. semestinye si tiang lampu jalan raya .. rykarl__ .. ohohohoho .. and rmai lgi .. cuma dorang tk de acc wp .. so aku tk tag .. diorang itu ialah El , Iman dan Ryan .. huhuww ..
Ha .. so bila aku ternampak mamat tuu .. aku terkesima ngan ketinggian yg dye ade .. huhu .. weyhh .. sumaph weyhh .. srs aku ckp .. tinggi gile mamat tu .. aku takat bawah dada dye je weyh .. haha ..
Aku nk doo .. jdi cam mamat tuu .. tinggi woo .. tpii .. malangnye mk aku ckp cam ni .. " Kamu tk blh tinggi sgt mcm tu .. nnti nmpk pelik .. " .. Aku camm .. urmm .. tkpelah .. aku redho ..
Ok dh .. tu je .. haha .. jgn lelebih ..
Bye ..
Assalamualaikum ..
YOU ARE READING
Ad's Talk
RandomHi .. klu bosan .. meh la singgah talk seketul manusia yg hambar ni ..