Hi .. Assalamulaikum .. Morning gaes ..
Jp ii .. Ehem ii ..
Puteri nk buat perangai pgi ii ni ye gaes .. HAHAHAHAHAHAH ..
Welcome backkkk eyeeehhh eyyeeeeee ' eeeee to ma ' book .. !!
Ha .. Gitu dong .. Haha ..
HAHA .. Ada gaya tk .. ?? HAHAHAHAHAHAHAH ..
Ok .. nk tau enn spe gengg ii aku .. ha meh sini aku cite ..
Yg tk nk tau tu .. ade aku kesah .. Haha ..
Lek ii gurau jee .. tk yh ahh mrh .. ye aku tau aku mmg kasar .. aku tau aku ganas .. haha .. lek ahh braderr .. sisterr .. HAHAHHAHAHA ..HA .. MARIII ..
Ok .. dlm geng aku ni .. ade 10 org auu .. haha .. tk de rmai mne .. and .. tk la sikit sgt .. hahahh ..
Drpd 10 org tu .. terdiri drpd 6 boys and 4 girls , okayh ..
First ..
Ara harugrl .. okay ... dye ni kembar aku .. HAHAHAHA .. kembar berlainan mk bpk kayh .. haha .. org ckp enn .. org sllu ckp yg kitaorg ni kembar .. gi memane je .. ponn .. mesti orang tnye .. " kembar ke .. ?? " Tk kembar .. " adik - beradik ke .. ?? " .. Haha .. aku pon tk tau la npe org pnggil aku ngan ara ni kembar .. haha .. majoriti igt kitaorg ni kembar weyh .. HAHAHAHA .. pelik ii ..
ELIMSPEEK .. okay .. yg ni aku tk tau nk sebut nama dye cane .. hahah .. pelikk .. tpi .. hnye org tertentu and betul ii rapat ngan dye jee .. yg blh tau and kenal .. and akn rpt ngan dye .. sbb dye ni pelik sikit .. haha .. jenis pemalu and .. yeahh .. jenis tk campur sgt ngan org .. klu tkde kitaorg dua , aku ngan ara .. mesti dye sanggup duduk sengsorang .. sbb tk bercampur sgt dgn kwn ii yg lain .. bkn sombong .. tpi pemalu org nyee .. eheheheh .. sesuaii sgtt ngan Si EL tu .. HAHAHAHAHA .. lek ii .. Gurau je .. ha .. jp gi aku bgitau lak spe si EL ni .. okay .. ok dh tu je .. haha .. tk yh pepanjang .. haha .. hehe ..
arieal__ .. okay .. ha dye ni .. aku tk tau dh ah nk pnggil nme dye camne .. sian dye .. stiap kli jumpa aku .. mesti akn ade punye aku tersilap pnggil .. haha .. sorry ah weii .. aku bkn sengaja ponn nk tersilap sebut nme kau .. HAHA .. nk wat cane enn .. dh parents kau ahh .. yg gi bubuh name pelik ii .. susah tu .. apasal .. haha .. kan dh tersilap sebut .. bkn aku sorang .. rmai lgi yg tersilap sebut .. haha .. sorry geng .. ha kay .. dye ni nk kate peramah pon tk ahh .. nk kte membisu pon tk jgkk .. haha .. cuma .. sifat dye .. dye hnye berkata ii atau berckp bile perlu .. like bile org tnye bru dye jwb .. klu tk .. smpi ke tahun dpn pon .. blm tentu dye akn tnye kau pape .. kayh ayat aku cam keling .. haha .. jp .. kayh aku explain blik .. contoh .. klu dlm chat .. tk pon jumpa dpn ii .. klu nk mulakan perbualan .. kau kene mulakan dlu .. klu tk .. smpi ke tua dye tkkan mula perbualan .. haha .. jgn hrpla dye nk mulakan dlu perbualan .. bkn sombong .. tpi mmg perangai dye sejak azali .. sejak aku kenal dye mmg mcm tu lgi .. aku pon tk tau knp weyhh .. haha .. pelikk enn dye niehh .. arieal ii .. hahahaha .. and yg pling pentingg .. dye tinggi .. tinggi cam ne .. ?? Tinggi nk mampos .. haha .. sbb ape auu .. Ya Allah .. tinggi dye tu tk leh bwk bincang doo .. HAHAHAHA .. srs weyhh .. tinggi dye cam zirafah .. Hahahha .. kayh dh ahh tu je .. arieal .. kau punye pling pnjg aku cite .. HAHAHAHA .. ariel .. lain kli .. jgn tinggi sgt au .. penat aku nk pndg kau .. kene dongak .. haha .. dongak sikit la .. hehe .. hihi .. hoho .. huhu .. dh tu je .. Haha ..
Ha .. jum kita masuk yg boys plk .. yg girls dh abes dh .. 4 org enn termasuk aku ..
izzkndar .. ha pakcik ni .. partner dye .. dgn makcik ni .. harugrl .. HAHA .. lek ii .. gurau ii .. tpi btulla .. Haha .. haha .. ha .. ni dye .. idola korang ni enn .. ha .. dye single .. tpi korang kene igt .. ' Single but not available ' .. Haha .. so .. jgn ade yg cuba ii nk try dye ahh .. aku debik kang jp gi .. haha .. ha pakcik ni .. dye baik .. dye la yg sllu dgr mslh aku .. dye ngan ara .. hehe .. sweet kann .. diorang mmg sweet ponn .. klu berjumpa tu .. haihh .. mcm belangkas aku tgk .. tpi diorang belangkas ii pon .. tk de la jenis yg jln rpt ii gituww .. dorang ade la jaga batas .. batas jaga ye gaes .. HARAMM .. Haram ttp Haram .. Jgn MengHalalKan bende yg Haram gaes .. Aku cepuk kang .. kayh .. pakcik tua nii handsome orgnye .. segak .. bkn ujian segak tu ea .. segak means smart la .. adoi kau nii .. HAHA .. ha .. dye ni tiang , galah , dan seumpama dgnnye .. kau tau knp .. ?? Kau tau and kenal ' hantu galah ' .. ?? Ha itulah dye .. izz nii mmg tinggi gile namatey .. tinggi dyee tok leh bwk bincang doo .. srs .. fuhh fuhh .. aku penat stiap klu jumpa and hangout ngan dye ngan geng geng dye .. aku nk kene mendongak .. penat odo .. HAHAHAH .. kayh dh tu je .. haha .. oii pakcik .. jgn sweet " sgt dpn aku .. kang tk pasal ii satgi aku nk kene sapu berlori lori gula tumpah dgn lap berbotol botol madu yg tumpah .. HAHA .. tu la .. lain kli .. bersweet ii lagi pakcik makcik oi .. Hahahhahah .. hahahah .. HAHAHAHAH ..
YOU ARE READING
Ad's Talk
RandomHi .. klu bosan .. meh la singgah talk seketul manusia yg hambar ni ..