Kemurungan

34 6 35
                                    

Weiiiii ... bencii aku dooooo ... HAREYY TULL .. AKU PALING PANTANG MANUSIA YG TK RETI NK FHM MAKSUD PRIVACY ORG NII .. BITCH .. HANAT TULL .. pagi ii dh wat mood aku rosak .. eiii .. odo ahhh ..

Ehh jp .. sbm tu .. ha kann .. aku klu g mula mrh .. SALAM pon tk igt .. lupa lakk nk bgi salam .. Assalamualaikum ..

Weiii .. eiii .. saba je la aku ngan manusia cenii .. !! Weii encikk .. buntutt mu la .. aku tk suka ahh kau check acc aku .. tambah ii lak ig aku yg puteri tuu .. eiii .. saba aku ade batas la sh*t .. s*al tull .. b**i laaa ...


Kau .. klu tk reti hormat privacy aku skli pon .. tkkan la smpi ig aku pon kau nk bukak suka hati badak kauu je enn .. AKU .. TAK .. SUKA .. FHM .. ?? !!



Cuba klu kau aku buat camtu .. ape kau rase .. ?? Ha tau pon .. ha tau plk nk mengamuk .. dh tu aku .. ?? Aku tk de perasaan .. ?? Aku tk tau mengamuk .. ?? Ape .. kau igt aku ni malaikat ke tk reti nk mrh .. woii .. aku ni manusia .. mne ade manusia dlm dunia ni yg tk reti mrh .. cuma ade je yg sabar ataupon jenis yg tk leh nk sabar ..







Ape mslh kau ha .. ?? Tu privacy aku la cib*i .. kau pahall doo .. eiii .. geramnye akuuu .. tk de hati perut sia kau nii .. eii .. nk jee aku carut tdi dpn dyee .. nk jee aku maki dye .. tpi bile aku fikir balik .. hah .. tk pe ahh .. tkpe ii .. sabarr dluu ..





Weyhh .. aku nk nangiss weiiiii .. huwaaaaaaaaaaaaaa ... !!!!!!! AKU GERAMMM DOOO .. Pangai cam odoo jee ..


Haihh .. knp la aku ni asyik kene cam nii jeee .. eiii .. haremm tulla .. ape la mslh kauuu .. bile laa prangai kau tu nk berubah ha .. ?? Benci tul aku .. Kau ni laaaa ..





Eii .. dh ahh .. lgi byk aku bebel .. lgi byk aku type .. lgi byk la aku mencarut kangg .. tk pasal ii dpt dosa .. bertambah dosa .. sbb manusia yg mcm tu .. dh ahh .. tu je .. sorry ahh klu part ni korang bce cam tk berpa selesa or tk bape suka .. aku geramm sgtt .. tu yg aku luah kt sini nii .. haihh .. hurmm .. Kemurungan aku cenii ..

















Ok ..




















Bye ..



















Assalamualaikum ..





Ad's Talk Where stories live. Discover now