24 | shelter

1.2K 114 140
                                    

"Bu ne böyle dattebayo?! Orochimaru bütün deneylerini küçücük bir mağarada mı yaptı yani?"

Naruto küçük mağarayı görüp bağırdığında Itachi bir eliyle ağzını kapadı ve diğer eliyle de kafasını tutup yere doğru eğdi. "Sessiz ol!"

Sasori ise gözlerini devirmişti. "Deidara'dan aptalını da ilk defa görüyorum."

Deidara önce kafasını sallayıp "Haklısın." dese de kendine yapılan hakareti biraz geç fark ettiği için daha sonra "Hey!" diyerek kaşlarını çatmıştı.

"Ne yapıyoruz şimdi?" dedi Neji. Mağaraya çok uzak olmayan ormanlık bir alanda gizleniyorlardı. "Daha fazla vakit kaybetmeyelim."

Itachi ve Sakura kendileri gibi düşünen biri olduğu için içlerinden Neji'ye teşekkür ederken Sasori konuşmuştu. "Mağara sadece sığınağın girişi. Mağaranın içine girdikten sonra yer altına inen merdivenler var."

Sakura kaşlarını kaldırdı ve kafasını salladı. "Direkt olarak girecek miyiz?"

"Hayır." dedi Sasori. "Orochimaru'nun kendine sadık fazlasıyla adamı var. Şu anda onları buraya dikmiş midir emin değilim ama bu yüksek bir ihtimal."

"O zaman bizde onları pataklarız!" Naruto hala bağırarak konuştuğu için hepsi birlikte ona sessiz olmasını söylemişti.

"Üç çömezle işe kalkışırsak böyle olur." Deidara kafasını iki yana salladığında Naruto kaşlarını çatıp yumruğunu sıktı. "Sana gel diyen olmadı dattebayo!"

Deidara omuz silkti ve Itachi'nin yalandan öksürmesiyle ona baktı.

"Onlarla dövüşmek fazlasıyla dikkat çekecektir. Onun yerine yeteneklerimizi kullanarak içeri gireceğiz."

"İçeriye girdiğimizde de direkt olarak deneylerin yapıldığı odaya gideriz. Orada olacaklarını düşünüyorum." Sasori sığınağı fazlasıyla iyi biliyordu. Çünkü çocukluğunu orada geçirmiş, orada büyümüştü.

Çok hızlı yapılmış bir plan olsa da daha fazla vakit kaybetmemek için başka bir şey düşünmeye gerek duymamışlardı.

Birkaç detayı daha konuşup mağaranın girişine çok uzak olmayan gizlendikleri yerden çıkmadan önce Naruto ellerini birleştirdi ve küçük bir böcek halini aldı.

"Bu böceklerden hangisi Naruto?" dedi Deidara yerde yürüyen böcekleri gösterirken. "Ezeyim de hepimiz kurtulalım."

"Biraz olsun ciddi olmazsan ben de senin kafanı ezeceğim!" Sakura yumruklarını ona göstermişti. "Ya da tekrar kolunu kırarım, ne dersin?"

Deidara yüzünü buruşturdu. "İyi hatırlattın. Benim seninle görülmemiş bir hesabım vardı değil mi?"

Sakura burada durup ona laf yetiştirmenin zaman kaybı olduğunu bildiği için dudaklarını birbirine bastırdı ve kafasını iki yana salladı.

"Başlayalım artık. Odanın önünde görüşürüz. Unutmayın sağa döneceksiniz." Sasori'nin yardım etmeye bu kadar hevesli olması Sakura'yı şaşırtıyordu.

Neji kafasını salladı ve Sakura'yı bileğinden tutup görünmez olmalarını sağladı. "Sakın benimle teması kesme. Ve elinden geldiğince sessiz ol." dedi Neji son kez Sakura'yı uyarmak için. "Ses çıkarırsak bir şeyler olduğunu anlarlar."

Itachi, Sasori ve Deidara ise Itachi'nin yeteneği sayesinde zamanı durdurup ilerleyeceklerdi.

Aslında toplu bir şekilde de gidebilirlerdi fakat öyle yapsalardı bir kişi fazlasıyla güç kullanmış ve şimdiden yorulmuş olacaktı. O yüzden en mantıklı plan buydu.

spécial | sasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin