Sakura
Gözümü kabusla açmadığım nadir zamanlardan biriydi. Uykumu çok güzel bir şekilde almış ve sanki haftalardır taşıdığım yükü atmış gibi başlamıştım yeni güne. Sıcak yorgana biraz daha sarılarak gülümsedim ve artık her gün yanımda uyanan Sasuke'ye seslendim.
"Sasuke?" Sırtım ona dönüktü ve diğer günlerin aksine sarmaş dolaş değildik ama yanımdaki bedenini hissediyordum. Yorganı üzerimden kaldırmadan ona doğru döndüm ve yatmadığını, sırtını yatak başlığına yaslamış bir hâlde oturduğunu gördüm. Ellerini birleştirip kafasının arkasına koymuştu ve göz ucuyla bana bakıyordu ama cevap vermemişti.
"Günaydın. Ne zaman uyandın?" Elimi yanağımın altına koydum. "Çok güzel uyumuşum." Sonra onun kıpkırmızı olan gözlerini fark ettim. "Sen uyuyamadın mı? Sorun ne?"
Derin bir nefes aldı, hafifçe kafasını salladı. "Uzun bir geceydi, uyku yetmedi sadece." Sonra dudağının kenarı yukarı doğru kıvrıldı ama nedense gülüşü samimi gelmedi. "Ve yorucu..."
Dudaklarımı birbirine bastırarak yorganı kafamın üzerine çekmemek için zor tuttum kendimi. Ondan utandığım falan yoktu ama bu şekilde dile getirilmesine de gerek yoktu.
"Ne? Yoksa unuttun mu dün gece ne kadar vahşi olduğunu?" Sesindeki alay bana kaşlarımı çattırırken yatağın içinde ayağımı hareket ettirip onunkilere vurdum. Aramızdaki mesafe o kadar azdı ki zaten çok da uğraşmam gerekmemişti.
"Dün geceyi hatırlıyor musun yoksa hatırlamıyor musun?" Vuruşum onu etkilememiş gibi tekrar konuştuğunda bu sefer yüzü de daha ciddiydi. Nedense bu sorunun öylesine olmadığını, benimle uğraşmaktan farklı amaçlar taşıdığını hissettim.
"Hatırlıyorum." diye cevapladım o yüzden.
"Hepsini mi? Her detayını..."
"Evet Sasuke." Elimi kaldırıp göğsüne koydum. "Hatırlıyorum her şeyi. Evet dün gece fazla alkol almış olabilirim ama birlikte olduğumuz sırada etkisini büyük ölçüde kaybetmişti. Ama merak ediyorsan ondan öncesini de gayet net hatırlıyorum."
Şu küçük sorulu oyunumuzu...
"Aynen ondan sordum ben de." dedi iç çekerek ve kafasını çevirdi. "Çok içmiştin. Öncesi güzel olmasa da o an fazla güzeldi. Ve ateşli... Unutmanı istemem." Kendi kendine konuşuyormuş gibi bana bakmıyordu. "Peki ya sonrası?"
"Sonrası?" Tek kaşımı kaldırdım. Sevişmemizden sonrası mükemmel bir uykuydu benim için.
"Sonrasını hatırlıyor musun?"
"Uyuduk?"
"Hiç uyanmadın mı?"
"Ah hayır." dedim mutlu bir şekilde. "Kesintisiz, mükemmel bir uykuydu. Ama senin için öyle olmamış anladığım kadarıyla?"
Omuz silkti sadece.
"Anlatmak ister misin? Seni neyin uyutmadığını..."
Dönüp bir süre bana baktı. Gözlerimde ne aradığı hakkında hiçbir fikrim yoktu ama "Gerçekten hatırlamıyorsun." diye kendi kendine mırıldandığında tedirgin olmaya başladım.