17 | end of competition

1.6K 138 159
                                    

Konferans salonuna doğru Tenten'le birlikte yürürken heyecandan kalbim duracak gibiydi.

Bu yarışmayı kazanmayı çok istiyordum. İyi bir eğitim almayı, yeni keşfettiğim gücümü geliştirmeyi çok istiyordum.

Başlarda garanti gibi gözüküyordu ilk üçte olacağım. Ama şimdi, son bir hafta kala ekranı kapattıkları için hiçbir şey bilmiyordum. Ve ekranı en son gördüğümde ilk üçte bile değildim. Gerçi o sıra Sasuke ve Naruto'nun yeteneğini henüz bildirmemiştim ama bir haftada neler değişebileceğini bilmiyordum. Herkes puan kazanmış olabilirdi. Naruto bile bir günde 50 puan kazanabildiyse diğerlerini düşünemiyordum. Sonradan kazandığım 25 puan umarım ilk üçe girmeme yeterdi.

Tenten'le konferans salonuna girdik ve ortalarda bir yere oturduk.

İşte başladığımız yerdeydik. İki ayı tam olarak bugün tamamlamıştık. Ve ben bu iki ayda bana bir ömür yetecek olaylar yaşamıştım. Neredeyse herkes hakkında bir fikrim vardı. Yarışma dolayısıyla kimseye güvenememiş olsam da onları az çok tanıma fırsatı bulmuştum.

Yanımda çok heyecanlı olduğuyla ilgili bir şeyler mırıldanan Tenten'e gülümsedim ve etrafıma baktım.

Bütün akademi buradaydı. Herkes kendi arasında konuşuyor, buraya ilk geldiğimizdekinin aksine çok daha fazla ses çıkıyordu.

Gözlerim Deidara, Sosori ve Itachi'nin oturduğu yere takılınca onların da bana baktığını gördüm.

Deidara... Onu sevmiyordum. Bana yaptıkları, benden ziyade Sasuke'ye yaptıkları aklımdan çıkmıyordu. Her ne kadar olayın sonunda Sasuke zarar görmemiş olsa da umrumda değildi. O anları yaşamak zorunda değildik. Sasuke'nin karşımda acı çektiğini görmek zorunda değildim. Sasuke acı çekmek zorunda değildi.

Sasori... Deidara'dan tamamen farksızdı gözümde. Ama ona kıyasla daha zeki olduğu ortadaydı. Felç etme yeteneği ve zekasıyla kesinlike karşı karşıya gelmek istemeyeceğim bir tipti. Ama o bana benimle tekrar karşılaşmak istediğini söylemişti. Sadece gerçekleşmemesini umuyordum. Yine de içimden bir ses gerçekleşeceğini söylüyordu.

Itachi... Onunla konuşmak gibi bir fırsat elde edememiştim şu ana kadar. Onunla çok kez göz göze gelmiştim. Deidara yüzünden karşılaştığımız da olmuştu. Ama kesinlikle onu tanımak istiyordum. Kendini bir sır gibi herkesten saklaması, Sasuke'yle arasında ilişki beni ona çekiyordu. Burnumu sokmamam gereken işlere sokuyor olabilirdim ama Sasuke'nin Itachi'ye değer verdiğini bilmek bu konuya karışmak istememe sebep oluyordu.

"Heyecanlıyım ama kazanamadığımı biliyorum. Yine de ilk üçü merak ediyorum. Umarım Sakura bunlardan biridir."

Tenten'in söyledikleri ve yanımda hissettiğim hareketlilik önüme dönmemi sağlamıştı. Ne zaman geldiklerini bilmediğim Neji ve Sasuke'ye bakarken Tenten'in bunları bana değil de Neji'ye söylediğini anlamıştım.

Neji Tenten'in yanına oturmuşken, Sasuke benim yanımdaydı.

Bir süredir alışık olduğum sırıtışını yüzüne takınırken bana baktı. "Dalgınsın yine."

Kafamı salladım. "Tedirginim. Yarışmayı kazanmak istiyorum."

"Birinciliği unut. Birinci ben olacağım. Ama ikincilik ve üçüncülük için bir şansın var."

"Nasıl bu kadar eminsin? Bir haftada her şey değişmiş olabilir."

Omuz silkti. "Benim birinci olmadığım bir yarışma düşünemiyorum çünkü."

"Hah." Ağzımdan çıkan sesle kollarımı göğsümde birleştirdim ve yapmacık bir şekilde güldüm. "Bu söylediğinden sonra Naruto'nun birinci olmasını tercih ederim."

spécial | sasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin