25 | wound

1.2K 109 204
                                    

"Ne tarafa gidiyoruz?"

Neji, çıktıkları odadan yeterince uzaklaştıklarını düşününce koşmayı bırakıp biraz soluklandı. Zaten yol ayrımına gelmişlerdi.

"İki koridorda da odalar var. Ayrılabiliriz fakat eminim ki burada da adamları vardır." Sasori sadece yol üstündeki adamları halletmişti. Deneylerin gerçekleştiği odaya giderken bu yollardan geçmemişlerdi. Zaten diğerlerinin de şimdiye kendilerine gelmiş olmaları gerekiyordu.

Neji derin bir nefes aldı ve tüm gücünü topladı. Sasuke'ye ne kadar çabuk ulaşırlarsa buradan da o kadar çabuk ayrılırlardı. O yüzden onları oyalayacak her şeyden kaçmak daha mantıklıydı.

Uzanıp Sasori'nin kolunu tuttuğunda Sasori ona sorgulayan gözlerle baktı. Bir şey demeden tutuyor olması garipti ve o, Neji'nin şu an ikisini de görünmez yaptığının farkında değildi.

"Sen ne yapıyorsun?" Kolundaki elini itmeye çalıştığında Neji buna izin vermemişti.

"Sana dokunmaya meraklı değilim. İkimizi de görünmez yaptım o yüzden oyalanmayalım. Uzun süre böyle kalamam."

Sasori kaşlarını kaldırdıktan sonra kafasını salladı ve ona uyup ilerlemeye başladı. Neji'yle sürekli temas halinde olmak fazlasıyla rahatsız edici olduğu için yüzünü buruşturmuştu.

Tek tek odaların kapılarını açıp bakıyorlardı. Sürekli olarak etrafı gezen birkaç adam yüzünden bu biraz zordu. O yüzden kapıları açmadan önce uzaklaşmalarını beklemeleri gerekiyordu.

"Bunların hepsi boş. Hem hangisinde olduğunu nereden bileceğiz ki? Böyle çok uzun sürecek." Neji söylendiğinde Sasori ona hak vermişti.

Aslında burada sıradan insanlar kalıyordu. Yani Sasori'nin burada olduğu zamanlarda öyleydi ama yasaklandıktan sonra boşaltılmış olmalıydı.

Sasori'nin aklına bir yer geliyordu fakat buna pek ihtimal vermemişti. "Aslında Sasuke'nin özel biri olduğunu düşünürsek, onun şu anda orada olma ihtimali çok da düşük değil."

Neji, Sasori'nin söylediklerine anlam veremediğinde kaşlarını çattı. "Nerede?"

"Beni takip et." dedi Sasori. Koridorda hızlı adımlar atıp orayı terk ettikten sonra uzun merdivenlere yöneldi ve birlikte yukarı çıktılar.

Yıllar önce Sasori'nin kaldığı yere doğru ilerliyorlardı. Üst katta yalnızca Orochimaru'nun ve Sasori'nin odası vardı ve... Sasuke'nin şu anda kendi odasında olma ihtimalini düşünmüştü. Bu biraz onu sinir etse de umursamamaya çalıştı. Ne de olsa 'eski' odasıydı.

Odanın önüne gelip kapıyı açtıklarında yatakta uzanan Sasuke'yi görmek Neji'yi fazlasıyla sevindirmişti.

Sasuke ise düşünmeyi bırakıp açılan kapıya kaşlarını çatarak bakmıştı. Çünkü gördüğü şey yalnızca kendi kendine açılan bir kapıydı.

Neji, Sasori'yi tutmayı bıraktı ve kendisini de görünür hale getirdi. Sasuke şaşkınlıkla dudaklarını aralarken yatakta doğruldu ve onlara döndü.

"Sizin..." diyebildi sadece. Devamını getirememişti çünkü onlar buradaysa... Itachi ve Sakura?

"Sizin burada ne işiniz var?" Aniden ayağa kalkıp endişeyle sorduğunda Neji ona doğru yaklaştı. "Seni almaya geldik."

"Saçmalamayın! Ben kendi isteğimle buradayım ve nasıl kendinizi böyle bir tehlikeye atarsınız?"

Ellerini saçlarına geçirdi. "Burayı nasıl buldunuz? Ayrıca bunun ne işi var burada? Itachi ve Sakura da burada değil mi?"

spécial | sasusakuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin